ČEZ ode dneška nabízí eTarif, nejlevnější produktovou řadu na trhu


19. 4. 2011

Autor

Kromě všech výhod spojených s on-line obsluhou nabízí Skupina ČEZ zákazníkům ze segmentu domácností nejlevnější měsíční poplatek na trhu. U nového eTarifu zaplatí domácnost pouze 12 korun měsíčně výměnou za to, že bude při řešení svých požadavků využívat prostředky elektronické komunikace. Zavedením eTarifu Skupina ČEZ zákazníky zvýhodňuje a nabízí jim možnost ušetřit jak oproti zavedené konkurenci, tak proti alternativním dodavatelům.

To, co je naprosto běžné u bank, tedy levnější vedení účtu při používání elektronických prostředků při vzájemné komunikaci, nově nabízí v oblasti dodávek energií i Skupina ČEZ. Pokud se zákazník rozhodne využívat elektronickou komunikaci a přejde na nový eTarif, ušetří ročně oproti standardní produktové řadě 432 korun včetně DPH. Oproti dalším hráčům na trhu, včetně alternativních dodavatelů, je úspora ještě větší a může činit až 1075 korun ročně na paušálních poplatcích ,“ uvádí Alan Svoboda, ředitel divize obchod.

V nejčastějším případě, kdy domácnost používá elektřinu pro svícení, provoz běžných domácích spotřebičů a případně i pro vaření, je eTarif zdaleka nejlacinější nabídkou na trhu.

Trend zjednodušení komunikace mezi zákazníkem a firmou je patrný v řadě oblastí. Zatímco bylo před lety běžné chodit zadávat příkazy do banky, nyní už je samozřejmostí správa bankovního účtu formou elektronického bankovnictví.

Rozhodli jsme se naše zákazníky motivovat k samoobslužnosti a nabídnout jim za to nejlevnější produktovou řadu na trhu. Zároveň chceme zůstat v energetice na čele s nejlepším servisem, za což jsme získali i mezinárodní ocenění. Právě využívání nových trendů a moderních technologií i směrem k zákazníkům nám pomůže nadále udržet vysokou kvalitu našich služeb,“ dodává k tomu Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka ČEZ Prodej pro segment Retail.

Přechod na novou produktovou řadu eTarif, díky níž zákazníci i Skupina ČEZ ušetří na měsíčním paušálu za elektřinu, je velmi jednoduchý. K objednání stačí jen pár kliknutí na www.cez.cz/eTarif, a už od následujícího měsíce bude zákazníkům účtován nižší měsíční poplatek. Podmínkou získání eTarifu je využívání Virtuální obchodní kanceláře, elektronické fakturace a bezhotovostní platby (inkaso, popřípadě SIPO). Pokud tyto služby zákazník dosud nevyužíval, je možné je současně aktivovat v on-line formuláři pro objednání eTarifu. 

ČEZ zároveň pro zákazníky vylepšil internetovou aplikaci Virtuální obchodní kancelář, díky které mohou zákazníci pohodlně vyřizovat své požadavky a získávat informace, aniž by museli kamkoli chodit či telefonovat a ztrácet tím čas. Nově nabízí obsluhu i pro klienty odebírající plyn, on-line registraci bez dopisu do vlastních rukou, on-line postup získání zapomenutého hesla či možnost zobrazení platné smlouvy v PDF.

Změny v produktových řadách budou pokračovat v září, kdy dojde z důvodů růstu nákladů po více jak čtyřech letech k úpravě měsíčních poplatků některých produktových řad, a to o 12 Kč v případě řad Comfort a  Exclusive U eTarifu, Basicu a Basicu SP ke  změně ceny nedojde. Poslední změnou je uzavření Basicu pro nové zákazníky, pro stávající se nic nezmění. Beze změn bude nabízen Basic SP pro držitele průkazů ZTP a ZTP/P.

Další informace na www.cez.cz/eTarif

Porovnání ročních plateb domácností za elektřinu (Spotřeba 2,2 MWh, D02d, 3×25 A, distribuční území ČEZ.
Zdroj: ERU, ceníky jednotlivých dodavatelů)

Obchodník
Produktová řada
Stálý plat za rok
Celková platba za elektřinu
Rozdíl
ČEZ
eTarif
144
11 443
0
RWE
Standard
576
11 503
59
BEE
HOME ČR Garance
648
11 551
108
ČEC
Standard
648
11 641
197
Centropol
Optimum
576
11 730
286
ČEZ
Basic
432
11 731
288
RWE
Stabil 2012
576
11 862
418
ČEZ
Comfort
576
11 875
432
E.ON
ElektřinaKlasik
691
12 104
660
Centropol
Start
1 080
12 173
730
PRE
Komfort
1 137
12 384
940
Štítky: ,

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *