TZ: Nadstandardní servis přilákal k ČEC desítky tisíc nových klientů


30. 12. 2011

Autor

TISKOVÁ ZPRÁVA

Záruka nižší ceny dodávek elektřiny a plynu oproti dominantním dodavatelům, ale také nadstandardní servis v podobě technické, právní, zdravotní a osobní asistence včetně pojištění plateb a věrnostních slev klientům. To jsou hlavní důvody, které přivedly v letošním roce ke společnosti Energetické centrum v uplynulém roce desítky tisíc nových klientů.

V rámci svého působení ve skupině Europe Energy Center (EEC) získalo Energetické Centrum dosud více než 200 tisíc zákazníků. V České republice využívá služeb společnosti zatím zhruba 100 tisíc klientů, z toho 65 tisíc odběratelů uzavřelo smlouvu na dodávku elektřiny a 35 tisíc zákazníků na dodávku plynu.

Naší dlouhodobou strategií je poskytovat nejen levnější elektřinu a plyn, ale především, nadstandardní a kvalitní služby, které klienti ocení kdykoliv ve svém každodenním životě,“ uvedl ředitel Energetického Centra René Grebeň.

V současné době dokončuje společnost Energetické centrum přípravu nového širokého portfolia produktů, které bude představeno počátkem roku 2012. Už nyní ale společnost, jako jediný dodavatel elektřiny a plynu v České republice, nabízí svým klientům širokou škálu asistenčních služeb, ať už se jedná o opravy domácích spotřebičů, pomoc při technické havárii včetně zajištění náhradního ubytování nebo právní asistence při řešení sporů o náhradu škody, pracovněprávních, spotřebitelských a dalších sporů. 

Našim klientům poskytujeme i zdravotní asistenci formou telefonické odborné poradny či zajištěním odvozu ze zdravotnického zařízení. Součástí nabídky je i osobní asistent, který se 24 hodin denně postará o různé služby, které klient využije v práci i v soukromí, například rezervace letenek, ubytování či vstupenek,“ doplnil René Grebeň. Klient navíc získá věrnostní slevu až 50 Kč/MWh elektřiny i plynu a pojištění plateb energií. Kromě těchto služeb Energetického Centra má zákazník garantovánu nižší cenu elektřiny a plynu oproti dominantním dodavatelům v regionech, a to až na dobu pěti let.

Nedílnou součástí strategie Energetického Centra je dodržování politiky kvality, v loňském roce společnost získala certifikát kvality ISO 9001. Seriózní přístup k zákazníkům je podle ředitele Reného Grebeně hlavní prioritou společnosti.

Například lhůtu, v níž může klient bez udání důvodů zrušit smlouvu, jsme oproti zákonným 14 dnům prodloužili na 30 dnů,“ vysvětlil René Grebeň.

Energetické Centrum klade důraz na výběr obchodních zástupců a školení, jehož součástí je i etický kodex a pravidla jednání se zákazníkem. Společnost od počátku působení na trhu s energiemi telefonicky kontaktuje zákazníky, kteří uzavřeli smlouvu prostřednictvím externího prodejce, a ověřuje spokojenost s jednáním obchodníka a předané informace. Hovory jsou nahrávány a tedy plně doložitelné. Počet stížností se i proto pohybuje okolo necelých 4 procent případů. Energetické Centrum provádí vlastní šetření stížností klientů a u oprávněných stížností nabízí poskytnutí kompenzace například formou silové elektřiny zdarma a úhrady veškerých výdajů, které mohly klientovi vzniknout.

Pro nadcházející období Energetické Centrum počítá s pokračující konsolidací trhu, která s sebou přinese další zostřování konkurence. Záměrem společnosti je kultivace energetického trhu a součinnost na regulaci obchodníků. Dalším cílem je spolupráce s Energetickým regulačním úřadem, a to i z hlediska rovného přístupu ke všem účastníkům trhu.

Štítky: , , , ,

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *