-
AutorPříspěvky
-
-
F. VlasákHost (Guest) -
Dalibor NovákHost (Guest)Dobrý den,
nyní jsme u dodavatele plynu (ale i elektřiny) Centropol. Nelíbí se mi, že se nám cena za plyn od října zvedla téměř o 25% (do října 0,88676, nyní – březen 1,06221 kč/kWh). Podle kalkulačky by měl být pro náš kraj (jihomoravský) nejlevnější 3E, kdy u Centropolu podle kalkulačky za spotřebu 42 MWh/rok zaplatíme 64 tisíc, ale u 3E jen 48 tisíc (od 1.4.). Úspora je to tedy značná. Otázkou zůstává, jestli tomu tak skutečně je.
Každopádně, přestože každý rok jsme dostávali zpět přeplatek v průměru 8 tisíc, dnes přišel nedoplatek přes 8 tisíce a zvýšení měsíčních záloh o 620,- kč na 5780,-.
Takže je na místě uvažovat o změně dodavatele. Ale s tím jsou spojeny další problémy, které nevím, jak přesně řešit:
1) na nedoplatek samozřejmě nemáme, má někdo zkušenost s Centropolem na možnosti splátek?
2) nechá nás vůbec Centropol odejít, když tam je nedoplatek?
3) smlouva je na dobu určitou (uzavíráná někdy v létě), nicméně o zvýšení ceny jsem se dozvěděl právě až z toho dnešního vyúčtování. Platí tedy pro mne možnost odstoupit bezplatně od smlouvy do 3 měsíců od změny cen, které mi nikdo předem neoznámil? Pokud ano, chápu dobře, že do konce března mám co dělat, abych to stihl vypovědět?
Díky moc za rady.
-
-
AutorPříspěvky