Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,116 až 5,130 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2301

    Jenda
    Moderátor

    Když se budou cukat, tak napište stížnost na ERU (eru@eru.cz).

    Jenda

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2300

    Michal Novotný
    Moderátor

    Děkuju za všechny odpovědi. V pondělí půjdu ukončit smlouvy a uvidím, jak moc se budou cukat. 

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2299

    Věra
    Moderátor

    dobrý den.Mám dotaz.Vloni chodil prodejce elektriky a přemlouval na levnou elektriku pro e/energické centrum.Do té doby jsme byly u e-on.Smlouva je napsaná na 3 roky.Měsíční zálohy jsme platily 1130kč jak u e-onu,tak do konce prosince i u energetic.centra.Koncem prosince nám přišel rozpis na měsíční zálohy,kde už nám navýšily na 1230kč,tedy o 100kč více.Chtěla jsem se zeptat zda můžeme od smlouvy odstoupit,jelikož e-on,rwe i jiné jsou levnější.A hlavně jak postupovat,abychom nemusely platit nějaké penále.Děkuji.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2298

    bambule777
    Moderátor

    Pozor, tenhle podomni obchodnik je z Centropolu ale rika ze je z CEZu. Specializuje se na duchodkyne!!!! Foto najdete na internetu.

    Jmenuje se Hradsky.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2297

    Pavel
    Moderátor

    Jeden podpis je na zplnomocnění k tomu, aby za vás mohly jednat s předchozím dodavatelem..

    Druhý podpis je za správnost vyplněných údajů ve smlouvě..

    Třetí podpis je za to, že jste si přečetli obchodní podmínky..

    U velké většiny společností se podepisujete třikrát, ovšem jsou tím porušeny ustanovení o smluvním jednání, jelikož správně by jste měly dostat k podepsání: 1x za správnost údajů na smlouvě, 1x za přečtení obchodních podmínek, a pak 2x za každé odběrné místo (elektroměr, plynoměr), že společnost může jednat místo vás s jinou firmou, přesněji s vaším distributorem a dodavatelem. Takře pokud máte jen elektřinu, měly by jste správně podepisovat minimálně 3 papíry a celkem dát 4 podpisy a za každý další plynoměr či elektroměr další 2 papíry s vaším podpisem.. To platí pro domácnosti, pro podniky na to jsou hromadné formuláře, ale to je zas kapitola sama pro sebe… Dále co se občas podepisuje je ceník na danný rok, se ktrým by vás měli zaměstnanci každé společnosti seznámit…

    Takže minimum jsou 4 podpisy, pokud jsou tři, smouva je sice také platná, ale nekompletní.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2296

    Pacel
    Moderátor

    pan Salát.. K tomuto bych vám napsal snad jen to, že všechny společnosti co toto dělají mají jak elektřinu, tak plyn levnější než dominantní dodavatelé, jednou výjmkou je Eon, který má jako jediný dražší elektřinu, ale zas má výhody pro tepelná čerpadla a tak to není špatná volba a zas u elektřiny je jeden z uplně nejlevnějších..

    Pokud vám slečna počítala nějakou úsporu, tak na plynu se jinde dá ušetřit dvojnásobek (bez 0,8h/m3) a u plynu je to o trojnásobek, skoro čtyřnásobek. S plynem jsou zhruba v půlce cen mezi nejdražší a nejlevnější variantou a u elektřiny jsou hodně vysoko. Ale ano, na samotných energiích šetříte. Podívejte se ale také na fixní měsíční cenu, standartně dávají 75kč pokud máte jak elektřinu tak plyn právě pod nimi…

    Pokud bych vám mohl poradit a jestli u nich nejste déle jak tři měsíce, odstupte od smlouvy, máte to bezplatné. U elektřiny je nejlepší vobou Bohemia Energy, jako jediná od minulého roku cenu nezvedla a tak nemá konkurenci, s plynem bych váhal mezi Pražskou plynárenskou, Bohemia enerky a Eonem, ale Eon jen na jeden rok a pak okamžitě přejít, jelikož oni ke smlouvě dávají bonus 500kč, kteý je po tom roce z toho vyúčtování odečten, ale je to jen na ten jeden rok a pak přejít jinam.

    Pokud by jste měl zájem se o tom bavit nějak víc, napište mi na kontakt.pavel@seznam.cz a pak bych vám mohl poslat přímo nějaké kontakty jak na lidi od Eonu, tak od Bohemky…

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2295

    Pavel
    Moderátor

    Ahoj. Koukám, dost lidí se tady stěžje na společnost Centropol, bohužel se s tímto problémem setkávám denodeně přímo v terénu a z vyprávění od lidí, ale i z vlastní zkušenosti mohu říct, že jednání prodejců centropolu porušuje snad veškeré etické normy. Nechci tím říkat že všichni jejich prodejci jsou špatní, to ne, ale s dobrými ohlasy na prodejce Centropolu se setkávám jen velmi zřídka.

    Co se cen Centropolu týče v porobnání s dominantními dodavately, tak teď mají u elektřiny nějakých 10h/kw a u plynu je to přesně 52,75 haléřů na kubíku. Cenu silových energií mají skutečně levnější, ale zas obírají lidi na poplatcích za vedení účtu, tzv fixní cena za měsíc. ČEZ má 50kč, RWE má 50kč a Centropol podle jejich vlastního ceníku má 50kč u elektřiny a 100kč u plynu, takže u lidí s nižšími spotřebamy jde o nehorázné zdražení toho finálního vyúčtování. Tažke ano, cenu jak slíbí, tak také sníží, ale naperou to do vás poplatkama a na stránkách bohužel nemají napsány produktové řady s jednotlivými poplatky.

    Co mi na samotném Centropolu ale vadí nejvíce je jejich prohlášení na jejich stránkách, kde píší, že jsou největším alternativním dodavatelem na trhu. Jednu dobu tomu tak sice bylo, ale už skoro rok a půl je největším alternativním dodavatelem Bohemia Energy Entity, což je narozdíl od Centropolu a většiny ostatních Česká společnost, takže ty faktury chodí s jednodušší tabulkou s cenou za kwh, m3, stálé platby, spotřeba a cena celkem, jednoduché tabulky, které chodily ještě za dob SČE a SČP. Je to zas a jen kvůlu tomu, že Centropol je Německá společnost, takže proč to dělat pro čechy tak, jak jsou na to zvilký, hezky plyn v kwh, aby se toho dopočítal jen málokdo. Jinak toto není problém jen Centropolu, ale většiny prodejců, ať jde o RWE, ČEZ a zhruba dvě třetiny všech alternativních dodavatelů an našem trhu.

    Jinak pokud by si to chtěl někdo přepočítávat, tak 1m3 = 10,55kWh…

    A teď pořádně na to jejich jednání. Co přímo ke mě domů přišli před zhruba rokem dva jejich zástupci, nějaký kluk a holka, co říkaly že jsou od ČEZu a že si potřebují jen opsat nějaká čísla z faktur, nijak se neprokázaly, vlastně hned řekli, že si jdou opsat pár čísel. Jednání děsné, byly posláni pryč a cestou ven vyhodili pojistky. Špatný pokus, stačilo je znova nahodit, zajímavé však bylo, že oba dva zástupci stáli jen pár metrů za rohem.

    Jak jsem říkal, že se s podobnými zkušenostmi stýám prakticky každý den, tak většinou je to na tři čtvrtě až půl roku staré jednání jakýchsi dvou slečen od Centropoolu, které se do domácností doslova vtírali, s lidmi mluvily stylem, najdi, přines, podepiš. Prostě naprosto žádná úroveň..

    Chování mají strašné, nebo alespoň většina těch, o kterých jsem se doslech, úpzitivní recenzi na jednoho prodejce jsem slišel jen na jedno jméno a to na bývalého zaměstnance zástupce právě té Bohemky, jak jsem si později dohledal.

    Celková úroveň této společnosti je také velice slabá. Kdykoliv se setkám s Centropolem, zanechá za sebou pouze cár papíru, kterému so dovolí říkat smlouva, mnohdy nedávají kontakt a faktury se moc nevracejí. Komunikace s jejich administrativou je prakticky nereálná a když po dlouhé, ale opravdu dlouhé době přejdete z automatu k některému z operátorů, tak neví, přepojují si vás tam, dokud vás to nepřestane bavit.

    Společnosti jako je Centropol, ale také X-energie, či Eon (konkrétně tyto tři, žádné jiné) kazí reputaci ostatním společnostem a podporují tak hlavně dominantí dodavatele (ČEZ a RWE), jelikož spousta lidí od těchto společností naštvaně odchází…

    Aby to však ale nevypadalo tak, že Centropol je nejhorší, na jejich obranu musím říct, že pracovníci Eonu jsou ještě horší, ti jsou totiž schopni neříct nic a vytypovávají si převážně starší občany ve věku 70+, kteří se nechají snáze oblbnout a spíše uvěří všemu, co jim někdo řekne. Centropol si v tomto nevybírá a chodí ke každému. Jen by to chtělo trochu zvednou tu úroveň a pro obchodní zástupce (podomní prodejce chcete-li) by měli zavést nějaká pravidla, jelikož není možné, aby nechali lidi, co společnost vlastně reprezentují, aby si dělali co chtějí…

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2294

    Jenda
    Moderátor

    Odpověď na dotaz z ERU:

    To už neplatí !!! – zákazník může měnit dodavatele tolikrát, kolikrát zvládne smluvní proces změny dodavatele – ukončení smlouvy, nová smlouva, distributor, OTE.

    Vámi zmiňovaná možnost změny jednou za šest měsíců byla upravena vyhl. č. 373/2011 Sb. pravidla trhu … – bylo to ustanovení § 21 odst.5, písm.b), ale tato vyhláška i zmiňované ustanovení je již od 1.1.2006 !!! novou vyhl. č. 541/2005 Sb. zrušeno.

    Jenda

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2293

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý den,

    v den podpisu platil určitý ceník, měl by být přiložen ke smlouvě, teď zdražovali,

    tak máte právo odstoupit od smlouvy do 3 měsíců po dni zdražení.

    Podívejte se na stránky Vemexu a tam jistě bude archivní ceník a porovnejte.

    Jenda

    odpověď na: Reklamace č smlouvy: 135889 #2292

    Václav
    Moderátor

    Kontaktujte přímo vašeho obchodníka.

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2291

    Michal Novotny
    Moderátor

    Ještě upřesnění – smlouvu o přepisu jsem podepisoval 7.11. s tím, že k přepsání došlo k 1.12.2011. 

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2290

    Michal Novotný
    Moderátor

    No, adresná informace opravdu neproběhla. Problém je ale v tom, že si nejsem jistý, zda v den přepisu nebyl na webu již nový ceník. Nové smluvní podmínky tam již byly. Nebo nutnost informovat o nových cenách platí i v případě, že dochází k přepisu v době, kdy je už znám nový ceník?

    Ale zkusím to, uvidím, jak bude společnost (Vemex) reagovat.

    odpověď na: Ostatní #1364

    Cihlářová Libuše
    Moderátor

    Vážení minulý týden jsem reklamovala rozpor v detailním rozpise vyúčtování.Platbu za červen jsem zaplatila v měsíci červenci dva krát-jednou sipem a podruhé složenkou tuto vám pošlu mejlem.Informovala jsem se na poště kde peníze dohledám a dnes mi pošta oznámila,že jste platbu složenkou převzali vměsíci srpnu.Žádám Vás o vrácení přeplatku ,případně se semnou spojte na tel. 732525437       děkuji     Cihlářová Libuše    č.smlouvy 135889

    odpověď na: Změna dodavetele po přepisu #2289

    Cihlářová Libuše
    Moderátor

    Vážení po jendnání s poštou bylo zjištěno,že pladbu za měsíc červen ,byla Vámi přijata v srpnu. Tudiž Vás žádám,aby jste přeplatek vrátili. V případě nejasností zavolejte na tel: 732 525 437.

    odpověď na: Zkušenosti se společností Amper Market #2288

    Radek
    Moderátor

    Už jsem k nim přešel i s FVE 4kWh a vše proběhlo standardně-DOPORUČUJI

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,116 až 5,130 (z 6,011 celkem)