Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,226 až 3,240 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Bicorn – zkušenosti #3960

    Tereza
    Keymaster

     Zdravím, také jsem dostala tento dopis, u Bicornu jsem už asi 10 let a zatím bez problému, zatím jsem nepodepsala, informuji se a sbírám informace a narazila jsem na tuto diskuzi a koukám 🙂

    in reply to: změna dodavatele – #3959

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, pane Kasale,

    Na tomto webu najdete pouze nezávislé analýzy a porovnání cen energií, ovšem náš web cenyenergie.cz nevystupuje jako dodavatel plynu ani elektřiny ani jejich prodej nijak nezprostředkovává. Zřejmě jste si přál oslovit některého z dodavatelů plynu, jejichž seznam i s jejich webovými stránkami, kde můžete najít i další kontakty naleznete zde. Pokud by Vám cokoli nebylo jasné, můžete se na nás obrátit prostřednictvím telefonní linky 844 543 111 nebo přes e-mail: [email protected]

    in reply to: Absolutní výše slevy #3958

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, pane Koppe,

    Když zadáte Vaši spotřebu do naší kalkulačky, tak uvidíte celkovou cenu pro všechny Vámi zmínění produkty Pražské plynárenské („Plyn se slevou 11 %“, „Plyn pro seniory (osoby starší 65 let) a ZTP/P“ i „Plyn“) a můžete porovnat celkovou úsporu a tedy i efektivnost této slevy. Konečná úspora se bude lišit v rámci jednotlivých distribučních regionů. Nevím, do jakého regionu Vaše odběrné místo spadá, proto neuvádím konkrétní čísla.

    in reply to: distribuční sazba #3957

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, pane J.B.,

    Ve Vaší situaci by bylo opravdu nejlepší změnit distribučí sazbu na D01d. Při přechodech mezi D01d a D02d se jedná víceméně o formalitu, takže není nuté žádné složité papírování. Více o rozdílech mezi D01d a D02d můžete najít např. zde. Jedinou drobnou nevýhodou může být to, že distribuční sazbu můžete měnit jednou za 12 měsíců, takže pokud by se z nějakého důvodu najendou změnil počet členů Vaší domácnosti a tím i zvýšila spotřeba, již by D01d nebyla tak vhodná. 

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1631

    jiří kasal
    Keymaster

    Od RWE chci k Vám. Potvrzenou žádost o přerušení dodávky a ukončení smlouvy osdružených službách dodávky plynu k datu 30.09 2013,mám potvrzenou písemně.Sdělte co je k přestupu  dále potřeba a jaký tariv mi navrhujete a jak dlouho vyřízení změny bude trvat.

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3956

    trhač
    Keymaster

    Zdravím všechny,

    Přišel mi od Bicornu dopis s poděkováním za dlouholetou přízeň a s věnováním tří měsíců silové energie zdarma. K uplatnění slevy je potřeba podepsat přiložený dodatek. V dodatku je nejen výše uvedená sleva, ale i změna smlouvy z doby neurčité na dobu určitou a sice 36 měsíců a po uplynutí této doby s automatickou prolongací o jeden rok. 

    Máte někdo s touto nabídkou zkušenost ? Je výhodná ?

    Díky za Váš názor … Trhač 

    in reply to: info o X ENERGIE #3955

    pavel
    Keymaster

     Vážená paní,

    po přečtení Vašeho článku jsem získal pocit, že se zde zabýváte literární činností, nad kterou by Andrsen či jistá nová česká literární pěnice v deliriu zbledla závistí a pravděpodobně by přestal obtěžovat veřejnost svýmy veselýmy historky, protože by  ve vás získala zdatnou konkurenci. Na každé smlouvě toho či onoho dodavatele je uvedeno sidlo společnosti a v případě, že by jste toto přehldla tak je tam i ceník kde je na spodní části uvedena adresa společnosti.

    in reply to: Pražská plynárenská #1630

    Tomáš Kopp
    Keymaster

    Dobrý den,

    rád bych se informoval, do jaké míry je efektivní sleva 11% z ceny komoditní složky plynu, kterou nabízí Pražská plynárenská a.s..

    Momentálně požíváme 5% seniorskou slevu. Celková roční spotřeba je obvykle 30 MWh.

    Děkuji za odpověď.

    Tomáš Kopp

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1629

    J.B.
    Keymaster

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na změnu distribuční sazby z D02D na D01D. V kalkulačce mi vyšlo že bych ušetřil 800kč zhruba za rok při měsíční platbě 450kč. Moje spotřeba je zhruba 1Mwh ročně. Můžete mi v tomto poradit,prosím?Jestli to případně nemá nějaké nevýhody?Děkuji za odpověd.

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1628

    J.B.
    Keymaster

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na změnu distribuční sazby z D02D na D01D. V kalkulačce mi vyšlo že bych ušetřil 800kč zhruba za rok při měsíční platbě 450kč. Moje spotřeba je zhruba 1Mwh ročně. Můžete mi v tomto poradit,prosím?Jestli to případně nemá nějaké nevýhody?Děkuji za odpověd.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3954

    A
    Keymaster

    Dobrý den.

    Přesně jak bylo napsáno v předešlém příspěvku. Vše písemně. Podle zákona i Vop. Samozřejmé je i poslat zpětvzetí výpovědi současnému dodavateli. Pak nemohou nastat žádné problémy.

    A.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3953

    standa
    Keymaster

    navštívil mne chlap jménem Krejčí, zeptal se kdo nám dodává energie.

    řekl jsem mu ,že ČEZ a on řekl, že je z ČEZu a jenom kontroluje spokojenost klientů. Dal ženě podepsat, na chodbě domu, dotatzní, že nás navštívil a ČEZ to prověřuje a pak jsme zjistili, že to je nová smlouva. Zrušili jsme ji.

    Kdo máte nebo znáte chlapa jménem Kovář, tak mi dejte kontakt.Rád ho navštívím.

    Děkuji.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3952

    Mates
    Keymaster

      Josef Čepiga alias lenka kubíková/petr němec – My vám na to neskočíme, že si píšete kladné recenze na to, aby jste ostatní lidi podvedl :-DDDD

    Nevím zda jste tak blbý, ale asi jo, že máte u stejných slov stejné hrubky, ale vaše IP adresa mluví za vše :-DDDD

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3951

    Petr Ňemec
    Keymaster

    dobrý den  mne také tento obchodní zástupce navštivyl  ale bihužel jsem mu nic nepodepsal  jelikoš mám fixaci od čez a na plynu od rwe  jakmyle to bude končit hned tomu klučinovy volám tento obchodní zástupce se opravdu chová seriozně a poctivě  takové lidi by taková firma má mít  víc takovích obchodních zástupců jako je Josef Čepiga  jsem z hlučína u opavy  opravdu se na toho člověka obraďte  nechcé žádne podepsání hned ale pokut my zákaznicy chceme  na romyšlenou tak automatycky my odpověděl že není problem že bydlí blisko  je z opavska hlučinska opravdu pokut chcete ušetřit a vysvětlit co znamená  zmněna dodavatele  tak mu volejte na číslo které má paní kubíková uvedeno s pozdravem němec

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3950

    lenká kubíková
    Keymaster

    dobrý den v pondělí mě navštívyl obchodní zástupce ze společnosti centropol

    který my řekl že bych měla mít levnější plyn a elekryku nejdřív sem zavolala manžela obchodní zástupce chtěl vydět vyučtování  že podle toho pozná jestly by se my to vyplatilo po doložení dokladů jsme zjistily že  čez je soukromá firma čez prodej s.r.o. a stát je čez distribuce  spočitaly jsme si z obchodním zástupcem jestly by ta zmněna dodavatele mněla vůbec naději po řádném počitaní jsme zjistily že opravdu ušetříme 14% tak poté jsme podepsaly smlouvu z tou společností  a vše co nám obchodní zástupce řekl byla pravda mohu jen doporučit  jméno obchodníka je  Josef Čepiga jeho telefon je 736 705 836 je to opravdu pravda že se dá  ušetřit u té společnosti  lidi je to jenom zmněna administravy ale distribuce čez vám opravdu zůstavá jen vám vyučtování nebude dělat soukromník čez prodej s.r.o. ale společnost centropol A .S .

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,226 až 3,240 (z 6,013 celkem)