Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,221 až 5,235 (z 6,000 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: zkušenost s 3E #2202

    Honza
    Správce

    Jo, a na e-maily mi odpovídali, takže na péči o zákazníky možná problém není. Spíš mají takový hloupý systým, že pokud nemají v záznamu nastaven příznak „Smlouvu zaslat poštou“, tak podatelna smlouvu nepošle, ani když k jejímu odeslání dostane výslovný příkaz vedoucí oddělení péče o zákazníky.

    Ještě jedna věc: Na registracích bývá obvykle prvním krokem vyplnění údajů a po kontrole integrity vyplněných údajů programem pak následuje zobrazení vyplněných údajů pro vizuální kontrolu před odesláním. Tohle tam není. Jakmile údaje vyplníte a odešlete, tak na některé se už sami nedostanete (a ani se nedozvíte, jak jsou nebo nejsou nastaveny). Konkrétně ten příznak „Zaslat smlouvu poštou“. Pokud si jej nevšimnete a odklepnete „Odeslat“, tak už z nich smlouvu poštou nedostanete a nebudete ani vědět, proč. Glásnosť vot.

    odpověď na: zkušenost s 3E #2201

    Honza
    Správce

    Já s nimi mám čerstvou zkušenost. Na telefon 810 80 80 80 jsem se dovolal z mobilu v pohodě, po mnoha pokusech ze Skypu i na pevnou linku. Mám s nimi čerstvě smlouvu, ale tu jsem nakonec podepsal v jejich kanceláři Uherském Hradišti. Dojem z komunikace s Pražáky, včetně vedoucí oddělení péče o zákazníky je ale katastrofální.

    V čem byl problém?

    Smlouvu jsem si zaregistroval sám on line. Jenže jsem si nevšiml zaškrtávacího políčka „Zaslat smlouvu poštou“. Když to políčko nezaškrtnete (POZOR!!! Po odeslání formuláře to nejen neopravíte, ale ani se při zobrazování ani tisku vašeho záznamu nedozvíte, že jste ho nezaškrtli) –  takže když to políčko nezaškrtnete, tak budete oddělením péče o zákazníky donekonečna ujišťováni, že už vám smlouvu k podpisu poslali, ale poštovní schránku budete mít prázdnou. Stalo se mně. Vedoucí oddělení péče o zákazníky mne dokonce ujistila, že dohlédla na to, aby smlouva byla dána na podatelnu. Od pondělka, kdy jsem dostal potvrzení o doručení svého odstoupení od smlouvyu dosavadního dodavatele, jsem zaslání smlouvy u nich marně urgoval: Je čtvrtek a moje poštovní schránka je přes všechna ujištění prázdná.

    Protelefonoval jsem asi víc, než jsem ušetřil za elektřinu za pár měsíců. Kdybych nepodepsal smlouvu z ručku do ručky v jejich kanceláři, tak nevím, co bych dělal. Týden už nespím. Nad jednáním oddělení „péče o zákazníky“ v Praze mi zůstává rozum stát: Neřeknou vám v čem je problém a smlouvu nepošlou, jen tvrdí, že už poslali (ale neví kdy).

    Ta obchodnice z UH mi řekla řekla, že Pražáci říkají, že JÁ nevím, kdy ji z Prahy poslali! JÁ nevím, kdy mi ONI poslali poštu! Jak to mám vědět, když jsem od nich žádnou poštu nedostal a oni sami nevědí, kdy ji údajně odeslali?!

    Dojem z péče o zákazníky na pražském ústředí: Katastrofa, mám pocit, že si ze mne tropí šašky. Nevím proč, už mne chytla i paranoia, že tam snad na podatelně nebo na péči o zákazníky musejí být agenti dominantních dodavatelů či co. Kafkárna.

    odpověď na: nemuzu se dopocitat #2200

    Jenda
    Správce

    Reálně bych doporučil změnit distribuční sazbu z D25d na D26d a změnit dodavatele.

    Jenda

    odpověď na: nemuzu se dopocitat #2199

    Jenda
    Správce

    Dobrý den,

    to si na všech kalkulátorech můžete snadno vyzkoušet, když budete kombinovat různé tarify. Doporučoval bych můj kalkulátor, kde jsou již ceny na rok 2012.

    Dosadil jsem Vaše údaje, kdybyste zvolil nejlevnějšího dodavatele, který je ale velmi solidní (Amper Market), tak byste ušetřil 2229 Kč za rok. proti produktové řadě ČEZ Basic a 2435 proti ČEZ Comfort.

    Vyzkoušel jsem jednotlivé tarify:

    jednotarif D02d , D26d a D35d, které přichzí v úvahu a zjistil jsem toto.

    Váš tarif je ze všech nejdražší i u jednotarifu ušetříte 200 Kč za rok, ale změnou tarifu na D26d zaplatíte 23415 Kč a u D35d 22334 Kč za rok.

    Doporučil bych kombinaci tarifů i změnu dodavatele. Více na mých webových stránkách, které najdete, když do seznamu zadáte „kalkulátor cen elektrické energie Jenda“.

    Jenda

    odpověď na: nemuzu se dopocitat #2198

    Luboš Muhlfait
    Správce

    Dobrý den,ukončil jsem ohřev TUV el eenergií.Roční spotřeba v rod. domě je 4300 kWh-VT,1100 kwh-NT,sazbaD25d,dodavatel ČEZ prodej.Můžete mě sdělit,zda měnit tatif a zároveň nejvýhodnějšího dodavatele.Plyn odebírám od e.on.    

                            Děkuji.

    odpověď na: plyn u Bohemia E #2197

    Jenda
    Správce

    Dobrý den, ukončit smlouvu můžete jenom tehdy , když od podepsání uplynulo méně než 30 dnů.

    Pokud ne, tak můžete odstoupit od smlouvy na dodávku zemního pllynu až do 31.3.. U elektřiny NEMŮŽETE odstoupit, protože elektřinu nezdražovali.

    3E je výhodná, smlouva dobrá, problém je, že vůbec nekomunikuje se svými zákazníky. Pokud byste chtěl uzavřít s nimi smlouvu, obraťte se na jejich pobočku v Uherském Hradišti. Odstoupení si raději zařiďte sám.

    E.ON velká firma, které nemusí být pořád levná, hlásí změnu ceny od února.Odstoupení bych si raději zařídil sám.

    Jinak bych doporučil solidní a levný Elimon (kombinace plyn a elektřina „Svěží energie“. Ten vše zařídí za Vás.

    Jenda

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1346

    petr
    Správce

    Dobrý den, v uplynulém fakturačním období jsem za dům hradil plyn u RWE za 34000,-Kč, elektřinu u ČEZ za 12000,-Kč, v srpnu t.r. jsem podepsal smlouvu na oboje u Bohemia E na dobu 2 let, ještě však nedošlo k přepisu, ten zatím vyřizují. Nyní zjišťuji, že by bylo výhodnější přejít k EON nebo 3E, mohu tak učinit bez nějakých sankcí a který dodavatel by  byl pro obě komodity pro mne nejvýhodnější do budoucna r. 2012 a dále?

    Děkuji, Petr

    odpověď na: ČEZ Prodej #1345

    Valníček
    Správce

    Ve vašem časopise Šťávapíšete žesi máme zlevnit elektřinu aušetřit 576 Kč za rok.Nezlobte se,ale to nás nevytrhne,když platíme přes 50.000 ročně.Píšete také o etarifu.Ale nikde se nemohu dočíst,co toje.Měnit dodavatele nechci,vím,že to všechno vyjde v konečné sumě nastejno,platí jinak princip,že každá změna vede k horšímu.Uvítal bych,kdybyste jako dodavtel prostě udělali konkretní nabídku,protože studovat všechno to ,co je stejně napsáno na faktuře,vede jenom ke zmatkům,zejména když jsme za řadu desetiletí zvyklí platit prostě za elektřinu a všechno to ostatní je jen fabrika na peníze,kterou člověk musí vzít na v¨ědomí.Naše zákaznickéčíslo je 0011258113,plyn tu nemáme,uhlí nesnáším a nemohu tahat,tak topíme sálavými panely elektrikou.Tak si to přeberte.

    odpověď na: United Energy Trading #2196

    host
    Správce

    sankce za opoždění má i ČEZ, nevím, jestli nově v OP, ale přišla faktura na sankci, přestože byli v té době žádáni o poskytnutí splátkového kalendáře a trvalo jim skoro 30 dní než se vyjádřili, tak za tuto dobu si účtují sankci z čekání. Fuj.

    odpověď na: nemuzu se dopocitat #2195

    Jenda
    Správce

    Dobrý večer, to  máte jednoduché:

    tu částu vydělte 12 a

    pak to co Vám vyjde vynásobte 0,00806

    a vyjde Vám přibližně 12MWh za rok.

    Jenda

    odpověď na: Technické dotazy: elektroměry, sazby, připojení #1344

    robet
    Správce

    majiel mi dal jen prvni stranu faktury a cena je 17890.takze nevim kolik to je v mkw a nebo m3

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2194

    Honza
    Správce

    Dobrý den, nevím do jakých tabulek jste nahlížela, ale s Vaší spotřebou by se úspora na plynu pohybovala kolem 3500-4000 KČ. Pokud je pro Vás tato úspora zajimavá zde přikládám email dunaj@seznam.cz. jelikož si nejsem jistý jak je to s podmínkami používání techto stránek  raději bych přešel na debatu po mail. Děkuji za pochopení. Všichni kdo by jste měli zájem o informace spojené s touto problematikou, můžete se na mě obrátit po mailu, nebo se můžeme domluvit na osobním setkání. 

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2193

    Honza
    Správce

    Zdravím, přejít od E.Onu byla dobrá volba, jen firma Centropol nebyla zrovna ideální volba. Přestup kamkoli je možný za určitých podmínek. Z negativní reklamy zde nebudu uvádět podrobnosti, pokud máte zájem o podrobnosti prosím kontaktujte mne na maul: dunaj@seznam.cz. Rád pomohu a poradím. 

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2192

    HOnza
    Správce

    Dobrý den, pracuji ve firmě zaměřující se na tuto problematiku. V tomto případě stačí zavolat na Centropol a zeptat se, zda byla akceptována Vaše výpověď u ČEZu a samozřejmě si nechat tot poslat písemnou formou. Změna dodavatele je velmi dobrá volba, jen záleží na tom, koho zvolíte. V případě jakýchkoli dotazů spojených se změnou dodavatele se na mne klidně obraťte. Rád pomohu. 

    odpověď na: bohemia energy entiti #2191

    Antonín Burďák
    Správce

     Pokud jste nestihli odstoupit od smlouvy v  termínech stanovené zákonem, máte podle zák. 211/2011Sb § 11a možnost smlouvu vypovědět pro změnu smluvních podmínek a to  při každé změně ceny a BEE ceny nyní navyšovalo. S pozdravem Tonda z UH  

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,221 až 5,235 (z 6,000 celkem)