Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,416 až 5,430 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: srovnání cen #2066

    Vasek
    Správce

    Srovnani cen dodavatelu energii je duvod existence zdarma nabidnute aplikace Kalkulacka.

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1296

    marek Dostál
    Správce

    Prosím o doporučení dodavatele elektřiny a plynu v Jihomoravském kraji,Brno, současný dodavatel elektřiny je EON klasik sazba D 02d, roční spotřeba VT – 2,996MWh, a plyn je dodavatel RWE a spotřeba je 14667 kwh, děkuji za nabídku

    odpověď na: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #2065

    Bernášková
    Správce

    Třikrát varuji, pozor na Bohemia Energy (BE). Její mladý růžolící zástupce (30 let bez zábran) navštívil naší 82 letou babičku v Karlových Varech a přesvědčil ji, aby podepsala smlouvu. Nevíme, co vše jí nasliboval, ale stalo se. Že se jedná o Bohemia Energy babičce došlo až po podpisu smlouvy, myslela si, že jedná s někým od ČEZu. Protože náš dědeček po dlouhá léta u ČEZu pracoval, rozhodla se smlouvu zrušit, bohužel až po 30 dnech po jejím uzavření. Zrušení smlouvy mělo stát 2.500 Kč, ale BE se rozhodla po 20 dnech  od podepsání smlouvy změnit všeobecné obchodní podmínky a poplatek stoupl na Kč 6.000. BE Nemá však povinnost své zákazníky informovat, takže když se nezajímáte …..    Babička byla rozhodnuta sankci uhradit, když dostala fakturu na tento deaktivační poplatek. Datum vystavení faktury 20.10.  a datum splatnosti faktury 27.10. Faktura k babičce došla 24.10. Počítač babička samozřejmě nemá a složenkou by úhrada do 7 dnů od vystavení určitě nebyla možná. Že by hra o vysoké penále?!! Závěrem pouze dodávám, že do dnešní doby nebyl nainstalován naší babičce žádný nový elektroměr. Holt zavírat dveře a nebrat vlezlé neznámé telefony.

    odpověď na: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #2064

    Jirka
    Správce

    Jsem u Bohemky druhým rokem a všechno funguje normálně. Asi mám štěstí že u mě nikdy nebyl žádný dealer, nebo byl a já nebyl doma. Sepsal jsem smlouvu po telefonu, pak jsem to podepsal, hodinu četl ty sakra dlouhý podmínky a zatím všechno v pohodě.

    Známej mi nedávno ve fitku říkal jak u něj byl jeden maník s rudou kravatou, ale že vypadal nějak divně, tak nic nepodepsal.

    Není to lehký, když chcete ušetřit! Zlatej komunismus!! 😀

    odpověď na: Dodavatel plynu #2063

    Jenda
    Správce

    Dobrý den, pokud máte starou smlouvu s RWE na neurčito, stačí si vybrat dodavatele a buď přímo na jeho vebových stránkách sepsat smlouvu nebo jej kontaktovat. Vše za Vá vyřidí zdarma.

    Osobně bych doporučil Elimon, je levný a slušný. s 3E (Europe Easy Energy nemám zkušenosti, ale podle obchodních podmínek vypadá také slušně, Pragoplyn neznám).

    Podívejte se ještě na můj kalkulátor, na něm na rozdíl od ostatních kalkulátorů uvádím ceny již před jejich platností na http://www.energy.php5.cz

    Jenda

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1295

    Hana Bodečková
    Správce

    Dobrý den, jsem s Jhm kraje a odebíráme plyn od RWE. Můžete mi prosím doporučit levnějšího dodavatele?A jak postupovat v případě změny dodavatele? S díky a přáním krásného večera – Hana Bodečková

    odpověď na: info o X ENERGIE #2062

    Jaroslav
    Správce

     Můžu potvrdit.Jsou velice slušni.A hlavně je to o lidech

    odpověď na: Dluh #2060

    Jenda
    Správce

    Můžete si zvolit jakéhokoliv dodavatele, ale budete si muset zažádat o montáž elektroměru. To bude něco stát (asi 2000Kč). Novému dodavateli to je jedno, zda jste měla u minulého dodavatele dluh nebo ne. On ví, že své peníze vždycky dostane zpět.

    Jenda

    odpověď na: Právo, smlouvy a odstoupení #1294

    Editta
    Správce

    Mám dotaz – je možné změnit dodavatele elektřiny či plynu i v případě,že byla smlouva s minulým dodavatelem zrušena na základě nezaplacení dlužné částky ze strany zákazníka ?Byt je tím pádem bez elektroměru. Zjišťují si takovéto věci dodavatelé energií?

    odpověď na: Ostatní #1293

    Jenda
    Správce

    Dobrý den,

    tak jsem dneska dostal dopis od ČEZu, zda nechci přejít zpátky k nim. No já nepřejdu, já jsem u Elimonu spokojen. Ale tak jsem si pomyslel, že začal hon na „spokojené“ zákazníky BEE, klidně to ČEZu můžou podepsat a ČEZ na základě nesouhlasu se zvýšením ceny za ně odstoupí.

    Zákazníka to nebude stát ani korunu a tím, že zákazníci přejdou, tak vyjádří, co si myslí třeba o změně obchodních podmínek.

    Jenda

    odpověď na: tarif RWE Benefit #2059

    Roman
    Správce

    Běžte s celým RWE Benefit do řiti. Naopak je třeba změnit dodavatele a ne se přeci upsat na dva roky tomu nedražšímu vůbec.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2058

    miroslav
    Správce

    dobry den muzete me pomoci nechal sem se nalakat na levnejsi elektriku a tet mam nedoplatek 991 kc chci zrusit smlouvu a jit zpatky k eonu pomozte dik muj mobil 728 325 402

    odpověď na: Zkušenost s Global Energy #2057

    kori
    Správce

    Dobrý den reaguji na pana Andra a zejména na to, že společnost  Global Energy využívá Amway systém jak tady uváděl Tadeáš. Já jsem taky Amwayák a vím s jistotou, že tato společnost vyřizuje měsičně cca 700 až 800 výpovědí a nejen pro zákazníky Amway a tento počet ještě spíše narůstá. Tím tatdy nechci nikoho kritizovat, ale informace, že tato společnost má jen 100 zákazníků není zcela přesná. Kdyby byly nějaké dotazy tak je rád zodpovím. Hezký den

    odpověď na: Odstoupení od smlouvy #2056

    Jenda
    Správce

    Dobrý večer,

    poplatek sice spojený s přepojením nesmí účtovat, ale nazývá jej, že to je odměna za zprostředkování a ten může účtovat.

    Viz. všeobecné obchodní podmínky čl. 2.

    16) Zákazníkovi může být účtován nevratný jednorázový registrační poplatek za zprostředkování Smlouvy a zřízení služeb Obchodníka. Výše tohto poplatku je uvedena ve Smlouvě a cena je uvedena bez DPH. Na tento registrační poplatek bude zákazníkovi zaslána samostatná faktura, …….

    Pokud tento poplatek nezaplatíte do jednoho měsíce, předá jej na vymahání. Pak zaplatíte mnohokrát více.

    Jenda

    odpověď na: Zmena dodavatele – odstoupeni od smlouvy #2055

    Jenda
    Správce

    Dobrý den, tomu do konce roku 2012 moc nerozumím, obvyklá výpovědní doba je tři měsíce. Rychlejší možnost není, když beru, že ukončit podle mne (3 měsíce) máte do konce roku a když odstoupite pro nesouhlas se zvýšením ceny začátkem prosince , tak by jste přepnul na nového dodavatele k 1.1.2012. Což by podle mne vyšlo nastejno.

    Jenda

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,416 až 5,430 (z 6,011 celkem)