-
AutorPříspěvky
-
-
DavidHost (Guest)Šokuje mě, kam jsme se to s cenami za energie dostali. Tohle přece není možný, aby vydrželo dlouhodobě. Jestli že mám nyní na výběr jak jednat dál, tak ze smlouvy ustupuju a využívám možnosti přechodu. A to jsem měl 3E vždycky za poctivýho obchodníka, s kterým bylo možný jednat ať šlo o ceny i nový smlouvy.
-
MartinHost (Guest)Určitě bych doporučil s tím nesouhlasit. Pokud nemáte ve smlouvě cenu jasně fixovanou a mohou vám ji změnit, využijte příležitost a přejděte jinam, nabízené ceny jsou nevýhodné a e-nakup je problém už sám o sobě:
cituji z odpovědi právní poradny:„produktu eNákup, ve kterém podnikatel nabízí stanovení ceny podle toho, jaká je obchodovatelná cena na burze. Tento způsob výpočtu ceny prozatím nebyl posouzen žádným soudem jako protiprávní, ale například Energetický regulační úřad takový postup nedoporučuje neboť spotřebitel nemá dopředu jasnou představu kolik bude elektřina stát. Dovolujeme si doplnit, že není zcela korektní přenášet riziko podnikání (výkyvy cen energií se kterými dodavatel obchoduje) na spotřebitele a také dle našeho názoru tento postup není korektní vzhledem k § 1814 odst. h) občanského zákoníku, který uvádí, že se zakazují ujednání, která odkládají určení ceny až na dobu plnění. Zmíněné ustanovení občanského zákoníku pouze konkretizuje zákaz jednostranné změny podmínek smlouvy po jejím uzavření. „
-
JaroslavHost (Guest)Přestože máte u 3E, podepsanou smlouvu s fiksací ceny a odběru na 24měsíců, 3E jednostraně vypovídají smlouvy a nechutně zdražují, Takže kdyby cena el. energie klesala, tak od nich nemůžete odejít bez sankce, ale když se nyní cena zvedá, tak oni Vás klidně vypoví. Pěkně neseriózní jednání. Není to první špatná zkušenost s touto společností, člověka nalákají a pak tiše zdražují. Doporučuji přejít ke Gazele energy, ta Vám alespoň nabízí 1měsíční výpovědní lhůtu a můžete dělat co uznáte za vhodné.
-
MartinHost (Guest)Dobrý den,
pokud máte produkt EXCELENT 24, platí dle mého názoru ustanovení bodu 3 a 4. Osobně budu tedy trvat na plnění smlouvy.
Pokud smlouvu nedodrží a budou jednat protiprávně budeme se muset spojit a podat na ně žalobu a celou věc řešit pomocí právníků. K tomu bychom se mohli spojit. Sledujte prosím tuto diskuzi, nebo pokud máte jiný web, kde už to řeší, tak prosím sdílejte odkaz. Pokud nás bude hodně, jako že může, tak se třeba leknou…3. Cena silové elektřiny a ostatní služby dodávky je u produktové řady EXCELENT 24 po dobu prvních 24 měsíců dodávky fixní a řídí se Ceníkem
produktové řady EXCELENT 24, platným ke dni podpisu smlouvy druhou smluvní stranou.
4. Po uplynutí 24 měsíců trvání dodávky (tzv. následné období) se bude cena za silovou elektřinu a ostatní služby dodávky nadále řídit Následnou
cenou, pokud si nejpozději ve dvacátém třetím měsíci dodávky zákazník nezvolí a nesjedná jiný produkt z aktuální nabídky.-
JanHost (Guest)Dobrý den,
zásadní problém je v tom, že hromadná žaloba byla hodně řešena v mediální prostoru, ale zatím tento nástroj nebyl ustanoven do zákona a měl by být až někdy konce roku 2022 co jsem si zjišťoval. Takže o smyslu nějakého boje pochybuji, hlavně vezmu-li v úvahu investovaný čas, peníze a starosti.-
MartinHost (Guest)Pokud nás bude víc, tak budeme mít určitě větší šanci a právní kancelář nás může navenek zastupovat jednotlivě. Smlouvy budeme mít stejné a předmět sporu taky. Určitě je to lepší než jim na to kývnout. V mém případě se jedná o elektřinu za topení, pokud mohu uštřit 60tis. za dalších 12měsíců, tak klidně 6tis. za právníka dám.
-
JanHost (Guest)Dělejte jak myslíte, jenže to může dopadnout také tak, že zavřou krám jako na Slovensku, Vy přejdete pod poslední instanci, která bude neskutečně drahá anebo ceny energií už budou výrazně výše než jsou nyní a slušný tarif neseženete. S těmi žalobami víme jak neslavně dopadl ten příběh když se zákazníci soudili o bankovní poplatky a prohráli. Já jsem už je opustil, dokud je ještě čas.
-
-
-
-
PavelHost (Guest)Bohužel tomu tak je a začínají se chovají už jako Bohemia Energy. Již mi přišly dodatky na plyn i elektřinu a ty podmínky se mi zdají dost příšerné. Hlavně, že nás celá EU žene do elektrifikace čehokoliv počínaje zahradní technikou a konče automobily. Máte někdo od 1.10.2021 podobnou zkušenost se zasláním dopisu s dodatkem ke smlouvě s fixací na 24 měsíců? Jak budeme, jako zákazníci, dále postupovat?
-
TomášHost (Guest)Mám s nimi stejnou zkušenost, fixaci na 3 roky a chtějí mě změnit podmínky. Copak neexistuje možnost se bránit?
-
LaďkaHost (Guest)Přišla mi nová nabídka v pátek : „Od 1. 11. 2021 Vám budeme dodávat za podmínek produktové řady eNákup, díky které budete odebírat energie za velkoobchodní ceny. To Vám zajistí bezpečnou dodávku i v této bezprecedentní situaci. Jakmile tržní ceny poklesnou, promítne se tento pokles okamžitě i ve Vaší ceně. …umíme Vám aktuálně zajistit dodávku zemního plynu za cenu 1 400 Kč za MWh (bez DPH). “ Pokud nebudu souhlasit, můžu odstoupit od smlouvy. Přišlo to také někomu? Budete souhlasit nebo odstoupíte?
-
VašekHost (Guest)Joo, taky nám přišla tahle potěšující zpráva, víkend jsme si dali na to, abychom to doma prošli a popřemýšleli nad tím, co s tím. Člověk teďka v podstatě neví co je lepší, jestli fixovat jinde, jestli vůbec se pouštět do nějakých změn a nebo zůstat, my jsme proto v tomhle týdnu potvrdili ten eNákup, že to risknem a prostě budem počítat s tím, že teď hold se zvýšenými zálohami tohle divnoobdobí přečkáme. Ve výsledku si myslím, že ještě budem rádi, že jako stát budeme mít z čeho brát energie a nebudeme o petrolejkách.
-
-
-
-
Ondřej ŠakHost (Guest)Tak jsem si s nimi pomeiloval, dali mi jasně najevo, jak se věci mají a nechávám to s nimi dál, ale to jen kvůli tomu, že za ty předchozí roky jsem s nimi i takové to podobné věci rozumně pořešil a urovnal, takže to pro mě bude snazší řešení.
-
TonnyHost (Guest)Tak prvně se mi bude cena určovat podle spotového trhu, bude to moje první zkušenost, ale za tu cenu mi ten risk stojí. Vždycky jsem byl v tomto ohledu hodně konzervativní, ale když jsem viděl v porovnávači možnou úsporu i s ohledem jak se ceny už nějakou dobu vyvíjí, tak to mám chuť zkusit. Europe easy en. jsem nechal všechno zařídit, dost mi to usnadnili.
-
RadimHost (Guest)Chtěl jsem pouze vyzkoušet změnu dodavatele, kvůli snížení plateb za měsíc. Taky mě napadlo to sjednotit pod jednu adresu, ale nechal jsem to oddělený a pod EEE podepsal jenom plyn kvůli ceně. Teď zpětně si říkám, že jsem udělal pěknou blbost, protože je to u nich dobrý, tak je nechám dodatečně vyřídit papíry i k elektřině.
-
JaroslavHost (Guest)Celkem výrazně zdražili, díval jsem se na porování na ERU kalkulátoru a u jiného dodavatele mohu ušetřit přes 25%. To je naprosto zásadní. A všechny své známé, které jsem tehdy upozornil na to, aby se přihlásili v rámci aukce dTestu musím informovat, že situace je nyní naprosto jiná. Tady platí to staré známé „když ptáčka lapají“… Škoda, jinak jsem byl spokojený.
-
Petr HAASHost (Guest)My jsme k nim přešli akorát letos na jaře a zatím spokojenost, hlavně máme snížený ty měsíční platby a to je paráda.
-
DominikHost (Guest)Musím říct, že asi prvně uvažuji o jejich změně, protože jsem viděl, že taky budou zvedat cenu. Toto je proto okamžik, kdy si vážím toho, že u nich mám smlouvu na dobu neurčitou a nejsem k nim tak ničím vázán. Uvidím, třeba si to ještě rozmyslím, že jinde nic lepšího nenajdu.
-
-
DavidHost (Guest)Líbí se mi, že tu nabídku, kde je dobrá cena podpořili ještě smlouvou na dobu neurčitou. Jako už si nedokážu představit, že bych měl být někde zaškatulkovaný na několik let a dodavatel by si se mnou dělat co chtěl. Znám to z předchozích zkušenosti od jiného dodavatele. Tohle co mám teď mi přijde fér.
-
Roman NovákHost (Guest)Pokud se vám přihodí,že váš nástupce v bytě, z kterého se stěhujete má jiného dodavatele, v tomto případě plynu, zapomeňte,že plynoměr bude převeden ze dne na den. V případě této neseriózní firmy budete ještě tři měsíce platit zálohy na plyn novému nájemníkovi bytu,který jste opustil.V mém případě bylo o převod zažádáno 9.3.2018 a Europe Easy přepíše plynoměr až k 1.7.2018.Nechápu jak může tato firma mít kladné hodnocení D-testu? Že by jeho objektivita a nestrannost byla koupena?
-
JáHost (Guest)Kdo je prevít? No přeci EEE tím že prodala svoji kůži Bohemce. Co je Bohemka za podvodníky není třeba upřesňovat. Dávat někomu peníze za doporučení je nesmysl, když to máte jasně na webu.
http://kalkulator.eru.cz/
Stačí vyplnit a hned se vám ukáže pořadí, nahoře levní a dole zloději. Najděte si kdo vám vyhovuje a jděte tam.
Jinak EEE je bohužel negativně ovlivněna Bohemkou, tak je potřeba jít jinam. Např. pro Elektriku je dobrý Ampermarket a tak dál. Stačí vyplnit formulář a zaslat emaile zpět. Do třech měsíců se ozvou a převedou. A svět jde dál. -
LadislavHost (Guest)Dobrý den všem !
Nevím jak bych začal !
Má zkušenost s Europe Easy Energy.
Jako současný zákazník jsem byl nad míru spokojen !
Upřesním.
Mé poznatky s lidmi kterým jsem dal důvěru, a nechal mé starosti na nich, za měsíční poplatek 150 Kčs.
V roce 2014 proběhla spolupráce s lidmi, kteří mě dostali do společnosti Europe Easy Energy !
V loňském roce na sklonku roku, jsem byl osloven zda mám zájem na dva roky garanci odběru jak elektriky tak plynu.
Ano souhlasil jsem !
Jenže vznikl problém od doby, kdy mě společnost Europe Easy Energy informovala, že měním dodavatele !
Já na to ,že nic nevím !
S pánem který se staral o mé účty za energie mě nějak zapomněl informovat, že dochází ke změně dodavatele a ani mě neříkal kolik budu platit na zálohách, což mě tedy velmi zaskočilo !
Po tomto polemizování mě pán řekl, že Bohemia koupila Europe Easy Energy a že jsou to pěkní prevíti !
Proč mě to nesdělil dříve ? (mohl jsem si to zjisti na internetu) !
Proč ?! když si platím poradce za 150 Kčs kteří zpravují mé účty ?!
To mě přivedlo na myšlenku proč mě informují až teď, že jsem před tím nic takového nevěděl, a ani jsem tím pánem nebyl informován ?!
Nastalo ticho z mé strany a přemýšlel jsem proč si mám platit někoho za 150 Kčs. měsíčně, když mě nejsou ochotni sdělit, proč nová smlouva a u jiného dodavatele, když mě o tom po domluvě neinformovali ? !
Tak jsem prostě chtěl zrušit smlouvu která mě přišla z Maxim energy !
V prosinci jsem poslal zpět podepsanou smlouvu, za těchto okolností Europe Easy Energy, kdy jsem byl uveden v omyl od pána který mě ukecal na jinou společnost o které jsem neměl ani páru, že jde o jiného dodavatele !
Největší problém který nastal nebyl od společnosti Europe Easy Energy kteří mě doposud se snažili vyjít vstříc ! Ale od společnosti Maxim Energy a.s. když se mě neobtěžovali informovat, že výpovědní smlouvu kterou jsem mým svolením a prostřednictvím Europe Easy Energy s vlastnoručním podpisem a odesláním na Maxim Energy a.s. kterou dostali 14.1.2016 !
Neměli povinnost mě informovat !
Tak jsem tam volal na společnost Maxim Energy a.s. a nestačil jsem se divit !
Paní mě sdělila po uplynulých 6 dnech, ale až jsem tam zavolal já, že jim to nestačí !
Takže dělají z lidí idioty ?!
Chtěla abych já osobně podal výpověď což jsem potvrzujícím dopisem udělal, aby potvrdili že 14.1.2016 výpověď platí kterou obdrželi mým dopisem odeslaného 25.1.2016.
28.1.2016 jsem volal Maxim Energy a.s. v 11:21 hodin a ptal se paní zda je vše v pořádku !
Odpověděla, že to přišlo 27.1.2016, a že je vše v pořádku !
Tak jsem se uklidnil !
Až do dnešního dne 4.2.2016 když mě přišla z maxim Energy upomínka, že jsem nezaplatil pohledávku ! Takže větší prevíti co jsem mohl zaznamenat jsou Maxim Energy když doslova řeknou, že nejsou nikoho povinni informovat, že Europe Easy Energy jim poslala výpověď mým jménem z dnešního dne hovoru s Maxim Energy !
Takže když to shrnu.
Platíte si poradce, kteří Vám mají usnadnit práci, a když dojde na nejhorší jste v tom samy !
A už v žádným případě nebudu vázán na někoho rady, protože v tom mám jasno !
Mají z toho profit a benefity, když dokáží někoho přesvědčit a skutečnost je jiná !
Jsem zvědaví jak si s tím Maxim Energy a.s. poradí protože když nejsou povinni nikoho informovat natož mě !
Tak vím kdo je podvodník na tomto trhu, zda Europe Easy Energy nebo maxim Energy ! Doposud jsem byl spokojený ve společnosti Europe Easy Energy !
Kdo chce házet špínu na společnost Europe Easy Energy ať si poslouží !
Utíkat před tím když nevíte kdo vám co nakecá !
Ten je takový, a ten je makový !
Věřím, že nejsem sám s těmito zkušenostmi !
A vypadá to, že to dám k soudu za matoucí informace jak ze strany Maxim Energy tak i tím kdo mě dělal smlouvu !
Na závěr !
Když se mě ptali zda vím, že končím ve společnosti Europe Easy Energy a odpověděl jsem, že ne bylo mě sděleno, že nejsem sám a, že to dělají aby měli profit a benefity již zmíněno !
S pozdravem Ladislav. -
PetrHost (Guest)Mám plyn i elektřinu od EEE už 3 resp. 2 roky. Doteď si nemůžu na nic stěžovat, ceny nížké, věrnostní bonus, bonus za odběr obou komodit, komunikace bez problémů… Přeplatky dorazí na účet v den splatnosti – obvyklá praxe, spousta firem optimalizuje své cash-flow. Musím ovšem dodat taky čerstvou zkušenost z počátku listopadu, kdy přeplatek na elektřinu byl na účet připsán až po e-mailové urgenci – asi 2 nebo 3 dny po splatnosti. Jestli to souvisí se zaváděním „Bohemia energy“ manýrů? Neumím říct.
-
Karel HausnerHost (Guest)Mám od 3-E tarif DUO téměř 2 roky. Přešel jsem od nich od ČEZ a RWE. Po prvním vyúčtování jsem zjistil, že cena je oproti obou uvedeným poskytovatelům téměř o čtvrtinu levnější. S jejich přístupem a komunikací jsem naprosto spokojený, nikdy se nevnucovali a neotravovali podomními prodejci. Nedávno mě zavolala paní z RWE a nabízela bezkonkurenční cenu plynu. Když jsem požadoval srovnání ceníku 3-E s oním bezkonkurenčním ceníkem RWE položku po položce, paní mě nedokázala vysvětlit v čem je RWE levnější. Vycházelo to o 5000 Kč dráž jak od 3-E. A to nepočítám asistenční služby a věrnostní bonus za jedno odběrné místo až do výše 500 Kč ročně a smlouvu na dobu neurčitou. 3-E nemá v ceně a přístupu konkurenci. Stačí zavolat na infolinku, nebo napsat a prohlédnout ceník. Faktury zasílají elektronicky zdarma, písemně za poplatek. Přeplatky vrací na účet, nebo poštovní poukázkou. Kdo nechce mít přeplatky, zvolí nižší zálohu. Taky jsem zpočátku nedůvěřoval, ale ceny drží nejníže.
-
JáHost (Guest)Dodám svoji zkušenost.
Trochu se tímto zabývám a pominu li srovnávač cen energií na netu tak kontroloval jsem několik vyúčtování (faktur) za stejné období. Měl jsem možnost srovnat 3E, Bohemia energy, ČEZ, EON, RWE.
Ve všech případech jsem našel nejnižší poplatky a největší úsporu u 3E, takže srovnávač na netu např. ERU ukazuje pravdivý výpočet. Také mají zelenou linku (80008080) která při vyřizování čehokoliv také dost ušetří i když mnozí už dávají číslo 844 xxx xxx jako číslo druhé. V tomto zatím nemá 3E konkurenci.
Nicméně je pravda že mají li vrátit přeplatek vystaví o tom elektronický doklad, ale peníze nevrátí s odůvodněním že je převádí do příštího období z důvodu účtovaného období kratšího x měsíců. Další fakt je ale ten že vždy stačilo zavolat bezplatně a peníze byly vráceny.
Když někdo píše – přejít jinam – měl by napsat také kam, abych to mohl spočítat jak na tom jiný dodavatel je. Možná špatně hledám ale zatím jsem lepšího nenašel. Existuje jeden trochu levnější, ale má zase jiný problémy (už jsem ho skenoval)
Když někdo kritizuje odchod od 3E, daly by se doslova psát dobrodružné příběhy od ČEZ, EON RWE, kde dokonce pokud nezůstanu vyhrožovali exekucí (mám to písemně) i když bylo vše zaplaceno. Všude je to jinak.
Například Bohemia Energy – kdysi levný a dobrý dodavatel, jenomže nyní patří mezi nejdražší a až podvodné.
Dávám výpověď a asi po 14 dnech se ozve telefon od B.E.
operátor: proč přecházíte k dražšímu dodavateli?
já: protože je levnější.
operátor: Neříkejte že je levnější když je dražší, tak pojďte a můžeme si to porovnat.
já: tak jo.
operátor začne číst ceny elektriky kterou nám prodává ve VT a v NT a potom to samé u 3E
já: měl jsem ty samé papíry stažené z netu a navíc i faktury. Povídám: Pane to od vás není seriózní, protože u B.E. hlásíte cenu bez DPH a u 3E s DPH!
Chvíli klid a potom operátor: ajo, pardon toho jsem si nevšíml, ale poplatky za měsíc máme nižší!
já: prosím vás podívejte se pořádně, 3E je má ani ne poloviční. Jediný co máte stejný je cena daná státem, jinak je u 3E vše levnější.
operátor: po chvíli mlčení říká – no dobrá je fakt že 3E je levnější, ale když zůstanete dáme vám 2000 na ruku!
já: ano zůstanu když mi zaplatíte rozdíl o který jste mne za ty roky okradli!
operátor: okradli a prosím vás o kolik jsme vás jako okradli?
já: za minulou sezónu jsem napočítal přes 6000 kč.
operátor: ukončil hovor.-
-
JáHost (Guest)Představte si že ne!
To co jsem tu uvedl je doslova pravda o mé zkušenosti.
Jediný co se před několika dny změnilo je, že EON zavedl linku 800225577-
TyHost (Guest)Taky jsem už asi 3 roky zákazník 3E a plná spokojenost. Nízké ceny, férové podmínka a hlavně rychlé a ochotné jednání. Jediné negativum, že po nich musíte kontrolovat každé vyúčtování. Např. já musím často reklamovat nepřipsané bonusy ve vyúčtování. Reklamaci ale řeší k naprosté spokojenosti a ještě většinou vyjdou vstříc víc, než by museli.
Bohužel se to asi mění, neboť 3E byly koupeny právě firmou Bohemia Energy. Takže je otázka co se bude dít, očekávám ale nejhorší a převzetí praktik od BE. Pak asi rychle pryč od nich…
@Já: takže sice dobrá volba, ale už dost pozdě, zdá se, že BE se tak lehce nedá zbavit =D
-
-
-
JáHost (Guest)Tak jsem se trochu prodíral skutečností když přijde klientovi informace že mu vrací přeplatek v mém případě 3620 kč s dodatkem „převodu do příštího období z důvodu účtovaného období kratšího 7 měsíců“ (je uvedeno i ve VOP)
Účtované období bylo od 1.6 – 31.8. 2015. Je pravda, že telefonicky (oprava předešlého příspěvku tel. 800080800) byli ochotni mi přeplatek poslat, ale po důkladném propočítání a promyšlení jsem od toho upustil.
1.6.2015 jsem přecházel od jiného dodavatele k 3E a řádný odečet byl již 31.8.2015 tedy po 3 měsících a z důvodu nízké spotřeby plynu (léto) mi naskočil vyšší přeplatek. Když ho vyberu, tak v zimě kdy jsou zálohy zase nižší než spotřeba by se záloh nedostávalo a mě by naskočil nedoplatek zhruba ve stejné výši který jsem si v létě vybral. Je fakt že oni za krátký čas nemohou vědět jaká kdy a v kterém měsíci bude jaká spotřeba. Proto se platí zálohy zprůměrované za celý a na celý rok. U žádného dodavatele to není tak že by přes léto kdy je spotřeba nižší vraceli přeplatky a v zimě zase požadovali nedoplatky.
ZATÍM je to tak že oproti jiným dodavatelům nám ušetří za rok až několik tisíc a že by jak je níže uvedeno „zneužívali naše peníze“ nebo tak nějak, se nezakládá na pravdě.
Spíš mi to připadá že někdo hledal co by vytkl a moc se nedaří.
Zkuste někdo napsat který dodavatel je nyní lepší a hned ho propočítám jak na tom ve srovnání s 3E je.
Podotýkám že nijak nejsem placen od 3E, jenom se starám několika důchodcům a důchodkyním o dodavatele energií (protože tudy každý den chodili nemálo podvodníků) a také mobilní operátoři atd..
-
-
šubrtHost (Guest) -
ZBHost (Guest)Dobrý den,
chtěl bych všechny zákazníky nebo potenciální zájemce varovat před praktikami společnosti Europe Easy Energy. Zkusím stručně shrnout svoji zkušenost. Žena viděla odečtáře z distribuční společnosti, že provedli odečet na elektroměru. Velkou část posledního roku jsme byli v zahraničí, tak jsme pochopitelně očekávali přeplatek a těšili jsme se na fakturu s přeplatkem. Utekl měsíc od odečtu a faktura nikde. Tak volám do 3E a dozvím se něco o tom, že to se stává, že odečet není každý rok stejně a že to může být déle než rok, že zaváděli nový účetní systém a že to prověří. Když operátorka po 5 minutách hovoru a naučených frází o zákaznické spokojenosti pochopila, že u nás odečtáři od distributora nejen byli ale že to máme i zdokumentované včetně fotografie z elektroměru v den odečtu, tak slečna najednou otočila. Najednou se nějakým zázrakem vyúčtování našlo, faktura se našla, druhý den jsem ji měl. Na faktuře přeplatek více než 10 tisíc Kč, tak jak jsme očekávali. Peníze jsme nakonec dostali. Ale jak dlouho bychom čekali, kdybychom si odečet nehlídali a neozvali se? Ptal jsem se přátel, kteří mi 3E doporučili a ti se ptali svých přátel, ukázalo se, že i v dalších dvou případech měli stejnou zkušenost, jen jim to nedošlo, prostě si mysleli, že byl odečet plynoměru a elektroměru později než po roce. Tahle firma si prostě bez ptaní a bez úroků půjčuje peníze od svých zákazníků! Navíc nejen že peníze poslali pozdě a až po upomenutí, ale prostě se tváří, že nebyl odečet a že nebyla faktura. Zvažuju proto stížnost na Energetický regulační úřad, protože tohle přece dodavatel energie dělat nemůže, na co pak ERÚ vydává licence a dělá dohled. Hlavně že každou chvíli vidím v televizi reklamu a že se 3E vychvalují, jak hrají fér. Mám obavu, že to celé je jeden velký podvod na reklamu v televizi v hlavním čase mají a na přeplatky domácnostem ne??? Na tradičního dodavatele reklamu dělat nebudu, ale u 3E taky nebudu!
ZB -
Simona NoskováHost (Guest)MÁM JEN TY ŠPATNÉ … v marketingovém oddělení se to střídá jak ponožky … a přesně popis výše uvedených: jen sliby, odpověd´typu: předáno na kompetentní osobu, budeme vás kontaktovat … A??? nic … jen ticho a drze další sliby. Takže rada je jen jedna: JÍT KE KONKURENCI!!! doufám že si to čtete vy tam u 3EEE 😛
-
PatricieHost (Guest)Jsme u 3E už přes dva roky a vždy se mi jejich přístup líbil. Nějakých systémových chyb jsem si taky všimla, ale vždy se dalo na všem domluvit. Snažili se mi vyjít vstříc i když nemuseli, takže jsem spokojená a určitě všem tuto společnost jako dodavatele energií doporučuji!
-
SlavicekHost (Guest)Já už jsem u nich snad čtyři roky. Ze začátku to bylo docela tragicky, páč jsem spoustu času trávil reklamacemi ze něco špatně zauctovali. Ale časem si ten jejich systém nějak sednul a už to běží samo a pravidelně. Takže vzhledem k tomu, kolik jsem za ty roky ušetřil, přechodu k nim nakonec nelituji. On ČEZ, u nějž jsem s jinou nemovitosti, v tom ma obcas taky s prominutim bordel a ještě k tomu zadraho.
-
Josef T.Host (Guest)Dobrý den,
tak se taky podělím o svou zkušenost, bohužel jsem stále ještě jejich zákazníkem. Pro ty, co nemají chuť číst to celé, jednou větou: Jejich obchodní podmínky pro ně nic neznamenají, sami je nedodržují – běžte někam jinam.
A teď detaily:
Dne 30.10.2014 jsem jim osobně doručil, výpověď smlouvy o sdružených dodávkách elektřiny. EEE mi potvrdila její převzetí – mohu dokladovat. Výpovědní lhůta měla trvat tři měsíce, tedy do konce ledna 2015.Když si následně můj nový dodavatel zažádal o převedení příslušného odběrného místa od 1.2.2015, byl Operátorem trhu odmítnut, poněvadž společnost EEE mou výpověď zcela ignorovala a ani ji Operátorovi trhu nenahlásila. Až po mém následném telefonickém rozhovoru s EEE (4.2.2015), téměř dvou týdnech čekání a dalším protiprávním odmítnutí přechodu k novému dodavateli (k 17.2.2015) se konečně ozvali, že udělali chybu a k přechodu snad dojde od 1.3.2015.
Pro ilustraci poměrů ve společnosti dodávám, že v onom telefonickém rozhovoru 4.2.2015 na zákaznické lince tu výpověď byli schopni najít čili ji v systému měli a vykládali mi takové nesmysly, jako že výpovědní lhůta začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce, jen pokud výpověď doručím do 26. předcházejícího měsíce a jiné podobné. Rozhodně tedy nejde o chybu jednoho zaměstnance, ale minimálně o systémové selhání EEE, pokud ne něco horšího.
Mohl bych se s nimi soudit … ale stojí mi to za to?
Jděte někam jinam! Kamkoliv…
-
Ivan LomnickýHost (Guest)My jsme k 3E přešli na jaře a můžu říct, že zatím spokojenost, komunikace s nimi je sice občas lehce zmatená, ale nakonec mi vždy vyjdou vstříc. A hlavně ta úspora, ta je dost slušná. Přešli jsme nakonec i s elektřinou a dostali 500Kč bonus.
-
PetraHost (Guest)Zdravím, v řijnu minulého roku jsem přešla s plynem k 3-E. Sice měnili často ceny, ale stále mi u nich vychází jistá úspora. Navíc jsem se nemusela zavazovat na rok nebo dva. Mají smlouvu na dobu určitou a to mi vyhovuje. Navíc jsem nedávno přešla i s elektřinou na dostala jsem bonus 500,-kč. Jedině doporučuji. http://www.topsrovnani.cz/aktuality/dodavatel-europe-easy-energy-3e-ceska-spolecnost-s-nizkymi-cenami
-
Pavla L.Host (Guest)S 3E žádné zkušenosti nemám, ale můžete zkusit plynule.cz. Přijde mi, že tam jsou ty podmínky asi nejlepší a lidské. Mají velice dobré jednání a ozvou se ihned. Je to malá firma.
Záloha se platí v tom měsíci, na který připadá, přeplatky nad 200 Kč vrací, lze dohodnout splátkový kalendář v případě nedoplatku a penále se neplatí, protože vše je věcí dohody, v případě pozdního placení záloh maximálně 14 dní nic neřeší. Myslím si, že dobré.
-
Jan ŘezníčekHost (Guest)Jsem u 3E od 1.2.2012 a s cenou za elektřinu jsem spokojený. S čím, ale rozhodně být spokojený nemohu je jejich praxe v požadavku na placení měsíčních záloh předem, tedy před zahájením dodání elektřiny. Mám obavy jak by to dopadlo v případě insolvence společnosti, kdy by se takto zaplacená záloha stala součástí mé pohledávky za 3E v insolvenci, neboť by ještě nedošlo k dodávce elektřiny. Také mně vyúčtovali spotřebu elektřiny ke dni odečtu a nezahrnuli do vyúčtování zaplacené zálohy z předchozích dvou měsíců a tím pádem požadují velký doplatek ve vyúčtování.
Prosím o vaše zkušenosti a radu jak postupovat.
-
Aleš MalýHost (Guest)Katastrofální zkušenost se způsobem komunikace s 3E. Klasická anonymní společnost, kdy s vámi komunikuje pouze robot a pokud se probouráte k nějaké osobě, pouze vám sdělí, že případ předá kompetentním osobám a tím vše končí. Několik měsíců po ukončení odběru čekáme na vrácení přeplatku zaplacených záloh, společnost si navíc stáhla z účtu zálohu i po ukončení odběru a jak jsme zjistili, opakuje se to i u jiných zákazníků. Výši záloh nebylo možno měnit. Původně jsem si myslel, že mají ve 3E pouze bordel, ale pak mi došlo, že to je jednoduchý plán, jak si udržet co nejdéle zákazníka tam, kde ho chtějí mít. Nikdy více!
-
Pavel GrošpicHost (Guest)Taky blbá zkušenost. V lednu 2013 jsem šel na jejich obchodní místo v Praze v Karlíně, abych si s nimi sjednal smlouvu a dal jim plnou moc k souvisejícím úkonům. Od 1. května jsem měl čerpat proud od nich. Když jsem si munulý týden ověřoval u PRE po došlém vyúčtování, zda počítají s uzavřením odběru od nich, řekli mi, že žádnou výpověď neobdrželi. Začal jsem to řešit s Europe Easy Energy, napřed se mnou mluvila docela protivná, arogantní ženská na záakznické lince, že do týdne se mi ozvou, kde je problém, a že „žádost byla zamítnuta“. O dvě hodiny později mi telefonovali, když jsem to z nich tahal, doznali, že jakousi administrativní chybou výpověď vůbec neodešla. Jako právník vím, že je blbost, aby jednostranný právní úkon byl „zamítnut“. Okamžitě jsem odstoupil od smlouvy – mailem s el. podpisem a doporučenou poštou s dodejkou. Jali se mě přesvědčovat, abych s nimi uzavřel novou smlouvu. Já na ně kašlu a nevěřím jim. Podle mě to udělali schválně, abych jim dopředu platil zálohy. Asi je pro ně každých nějakých 1000, 1500 dobrých i za takovouhle cenu..
-
-
zdenkaHost (Guest)S těmi platbami mě taky naštvali. Zálohy platím prostřednitvím SIPO. Nic proti tomu neměli, jen chtěli první platbu uhradit příkazem, že tak rychle SIPO nenaběhne. První platba v prosinci příkazem, v poho. Druhá platba v SIPO v lednu, na uživatelským účtě mám pro leden nula a platba zaúčtována na březen, únor čeká na úhrazení a jelikož mají psanou splatnost do 2. v měsíci, tak to vypadá jako dluh. Hlavně, že si lednovou zaúčtovali na březen. Opravdu nechápu takový postup. Ale, jak už tu někdo zmínil, budou-li dráždit hada bosou nohou, není nic sazšího než přejít zase o dodavatele dál.
-
MirekHost (Guest)Souhlasím se všemi kdo tvrdí že byli nejl. v roce 2012.Jaké bude ale překvapení všech při prvním ročním vyúčtování. Odečet byl 16.11.2012 vystavená vyúčtování dne 13.12.2012. Zálohy zaplacené 15.10.2012,15.11.2012 převedeny do dalšího ročního období-prý je to v pořádku.Takže když jsem doplácel meli již moji zálohu za prosinec tedy tři zálohy celkem.Vysvětlení je jednoduché platí se u nich předem jedna záloha a to k nim přecházím i z el.Kdybych toto vědel hledal bych někoho jiného. Budu muset hledat dobudoucna zase znovu Mirek
-
-
PetraHost (Guest)Dobrý den, nám také poslali vyúčtování za plyn a nezahrnuli tam zaplacenou zálohu za prosinec 2012, tak jsem napsala reklamaci. Odepsali, že je v řešení, tak jsem zvědavá jak dopadne.
Máme přeplatek přes 7.000,00 Kč, ale když tam nezahrnuli zálohu za 12/2012 tak podle nich je přeplatek jenom přes 4.000,00 Kč. Takže to jsem tak nenechala a napsala zmíněnou reklamaci. Ve všeobecných obchodních podmínkách je do kdy se může reklamace uplatnit, tak se na mě podívejte. To by se jim hospodařilo s cizím.
-
-
MartinaHost (Guest)Dobrý den,
k 3E jsme přešli nedávno – k 1.12.2012, ale už toho začínám litovat. Právě jsem totiž zjistila, že k 1.1.2013 zase zdražují plyn. A to zdražovali před měsícem – k 1.10.2012, zrovna v době, kdy jsme si vyřizovali přechod od RWE. Stále sice vycházeli docela výhodně (nejen cenou, ale i obchodní podmínky se zdály být bez problémů). Jesti ovšem budou takhle pokračovat a zdražovat co 2 měsíce, budu muset zase hledat jiného dodavatele. Ach jo….
-
Petr ŠubertHost (Guest)Srovnaval jsem ceniky od 1.1.2013 se soucasnym Cezem a 3E a pri me spotrebe 22500 kWh usetřím 6000kč za rok a to nepočítam že maji asi o 30kč levnejsí měsíční poplatky – tak asi spis 6500. Srovnaval jsem ceniky a oproti Cezu byli levnejsi vždy. A co se tyče zdrazovaní – zdrazovat budou všichni. 🙂 a každeho půl roku je nárok na zmenu dodavatele a 3E maji jen (neni to moc) 3 mesicni vypovedni lhutu pokud neni „uvedeno jinak“ tak by snad mohli dat na pozadani do smlouvi i mesice 2. Petr
-
MilanHost (Guest)Někdo tu masivní reklamu musí zaplatit. Těch 500 Kč navíc za rok teď ještě řešit nebudu. Přemýšlím o přechodu, a v podstatě z principu. Nalákali spoustu zákazníku a hned 2x zdraží. Pravděpodobně opět na jaře zlevní, zase budou přes léto nejlevnější, když je malá spotřeba, a nalákají tím další zákazníky. Kromě toho od nich odejdou velcí odběratelé, hlavně ze státní správy a můžou jim tím vzniknout finanční problémy. Pro mě z dlouhodobého pohledu neperspektivní dodavatel. Sám jsem je v diskuzích doporučoval, to ukazuje, jak je člověk omylný.
-
-
-
Petr ŠubertHost (Guest)Ahoj, plynem topim+ohřívam vodu. Spotřebu jsem ted mel 22,404 MWh (22404kWh) Ted jsem u Čezu kam jsem před rokem přestoupil od RWE. Ale platim stale prostě MOC!! Ikdyž šetřím a spotřebu jsem snížil doplacím 8000,-. Vrhnul jsem se na srovnávací „kalkulačky“ a nejlevněji li vychází 3E. Nejaké všeobezné podmínky jsem si přečetl a „podvod jsem nenašel. Ja osobně bych ušetřil přesně 7000 (počítam letošní zůčtování) Máte s nimi nějakou zkušenost ??? DIKY
-
-
AutorPříspěvky