#2013

LIVINGDEAD
Host (Guest)

Pane Jendo,

když budete mít únik plynu, zavoláte na poruchovou linku distribuce 1239.

Co když ale budete mít zaseknuté počítadlo na plynoměru? Nebo když bude plynoměr vydávat hlasitý zvuk? Kam zavoláte? Na poruchovou linku? Ta Vám sdělí, že pokud není únik plynu, abyste kontaktoval svého obchodníka.

Zavoláte na linku RWE? 840113355? Tato linka je obchodníka RWE. Takže Vás odkážeme na Vašeho obchodníka Elimon.

Jsem opravdu zvědavý, na jakou linku distribuce zavoláte? 🙂

Uvádíte na dispečink RWE distribuce (VČP). Rád bych viděl to telefonní číslo :-) 

Pokud myslíte, že se dovoláte na telefonní číslo VČP NET společnosti, uvedené na netu, tak se akorát dovoláte paní sekretářce. Myslíte si, že Vám zajistí opravu plynoměru.

Obchodníci a distribuce mají komunikační kanály. Proto vždy obchodník musí zajistit s distribucí servisní zakázku a výměnu plynoměru.

Co se týče bankrotu společnosti a automatické naběhnutí poslední instance. Nezapomínejte, že zákazník uzavírá 2 smlouvy, jednu s obchodem a jednu s distribucí. Když zákazník změní dodavatele, uzavírá se také nová smlouva s distribucí. Než se vyřeší všechny zálažitosti, schválení rezervace kapacity apod. zákazník bude mít NOP Neoprávněný odběr.

LIVINGDEAD