#2345

Václav
Host (Guest)

Energetický zákon, který je nadřazený Obchodním podmínkám, jasně říká, že Vás dodavatel musí o zvýšení ceny informovat adresně tj. na Vaši adresu.

Vyvěšení na webu tuto adresnost nesplnuje, proto máte ze Zákona právo až 3 měsíce od změny ceny od smlouvy odstoupit s důvodem, že jste nebyl adresně o zvýšení ceny informován a že se zvýšením ceny nesouhlasíte, a to i u smluv na dobu určitou.

Poslední zdražení plynu u ČEZu proběhlo skutečně k 1.1.2012:

http://www.cez.cz/cs/pro-zakazniky/plyn/ceny/domacnost/comfort.html

Zatím doporučuji změnit tarif na produkt eTarif s elektronickou komunikací a Vaše právo uplatnit např. přes Elimon, pak byste mohl být převeden prakticky do 1 měsíce.

Tarif Comfort je stadardní tarif ČEZu, který přidělujou všem, co si do smlouvy explicitně nezaškrtnou jiný, levnější produkt např. Basic, Praktik či eTarif.

Pohlídejte si stavy plynoměru při přechodu a nahlaste je oběma dodavatelům. Přechod musí nastat spojitě tj.bez odpojení od plynu.