• Autor
    Příspěvky
    • #197029 Odpovědět

      Amalka
      Host (Guest)

      S E.onem jsme nikdy neřešili žádný problém, protože nenastal,ale letos když se nám nelíbí ceník pro stálé zákazníky, a to hlavně kvůli dlouhé době fixace, jsem tedy s přístupem velmi velmi zklamaná. Řeším to již od jara a bohužel bez úspěchu, žádná jiná možnost pro nás není než fixovat na dva roky a vůbec jim nevadí, že odejdete. A to nový zákazník může fixovat na rok, dobré že? A to máme velmi velkou spotřebu elektřiny , protože s ní i vytápíme. Absolutní nezájem a jediné co se dozvíte, že je jim to líto a jak si zákazníků váží, ale nic v tom neudělají. Jste jim jako zákazník co je u nich přes 30 let úplně ukradený. Takže změna dodavatele.

    • #145929 Odpovědět

      Jana Neumanová
      Host (Guest)

      Dobrý den, po úmrtí manžela jsem musela přepsat energie na sebe a nahlásit to společnosti. Vše jsem udělala. Přes email mi zaslali nabídku, která byla stejná jako na manželově smlouvě. Tuto nabídku jsem schválila a následně mi byla doručena smlouva, kterou jsem ve své důvěřivosti nepřekontrolovala a věřila, že je stejná jako ta, o kterou jsem žádala. Nicméně nebyla a navýšení bylo nestydaté. Bohužel jsem již podepsala a i přes všechny maily a telefonáty E-on chybu neudělal. Nikdy bych tuto firmu nedoporučila, neboť se chová jako novodobí šmejdi. Jana Neumanová

      • #177779 Odpovědět

        Zdeněk Polanský
        Host (Guest)

        E.on je nejlepší dodavatel energií na trhu.Dloholetá kladná zkušenost s tímto dodavatelem a neměnil bych za nic.Max.spokojenost mohu ho všem jen vřele doporučit.

    • #144244 Odpovědět

      Radek Matyáš
      Host (Guest)

      Výběr firmy EON jako dodavatele elektřiny na chalupu byla obrovská chyba. Tato společnost klade velký důraz na svůj mediální obraz, kde ukazuje jak je u nich všechno perfektní a jednoduché na rozdíl od konkurence kde jsou lumpové a amatéři. Paní Issová by se asi divila pro jaké lumpy natočila reklamu.

      Dle mých zkušeností je to jasně NEJHORŠÍ společnost (nejenom energetická) se kterou jsem kdy jednal !
      Člověk se nestačí divit co dokážou pokazit, jak se všechno vleče nebo co zamrzne.

      Na si u této společnosti dát pozor ?
      1. Totální chaos a nekompetence zaměstnanců – absolutní diletanství !
      – vše se musí neustále urgovat
      – operátoři se neustále mění, nenavážou na práci jiného , když opraví 1 chybu vyrobí jinou
      – při převodu smlouvy proces několikrát bezdůvodně zamrzl
      – např. 1 z důvodů: „prý chybí podpis na smlouvě“
      – dokud jsem se neozval proč se nic neděje tak skoro měsíc ležely smlouvy asi v šuplíku
      – po urgenci poslali smlouvy k doplnění, na smlouvách bylo ale vše včetně podpisů !
      – požadavek na změnu velikosti hlavního jističe nedokázali změnit ani za rok !
      – chybu vyrobili při změně dodavatele, i přesto že jsem je na ni několikrát upozorňoval
      – úmyslně chybu neopravili
      – dokonce ani chyba kterou vyrobili neodpovídala jejich vlastní fakturaci
      – existovali tedy 3 stavy -> 1. skutečný (mnou požadovaný), 2. EONem avizovaný, 3. EONem fakturovaný
      2. Nemožnost přímého jednání např. na pobočce.
      – na pobočce klienta odbydou/vyhodí, že jsou pouze pro „akvizice nových klientů“
      – na infolinku se nedá dovolat, člověk „visí“ na automatu více než hodinu !!!
      – na maily reagují až po urgencích
      3. Neexistující kontrolní mechanismus
      – navzájem se kryjí, nedodržování lhůt a chyby v neprospěch klienta (několika tisícové škody) bagatelizují nebo ospravedlňují tím, že se to ve velkých společnostech stává
      – člověk žasne co jsou schopni prohlásit jako normální a co jako drobné zdržení atd.

      Bohužel z řetězce problémů a chyb mám obavu, že pochybení jsou systémová, protože vše je v neprospěch zákazníka a požadavky na nápravu sabotují.

      Jednání s firmou EON je doslova NOČNÍ MŮRA ! V porovnání s dodavatelem energií v RD (společnost ČEZ) je to obrovský kontrast. Tam se na infolinku dovolám, co nedořešíme ihned, tak dořeším se stejným operátorem později nebo mohu zajít na pobočku.

      Při nejbližší příležitosti od nich odcházím a ostatní varuji – HODNĚ DOBŘE si rozmyslete zda si od nich chcete nechat pocuchat nervy a pustit žilou !

      Radek Matyáš

    • #142900 Odpovědět

      Jan Hošek
      Host (Guest)

      PŘÍŠERNÉ – HROZNÉ – NEDOPORUČUI!
      Když pominu fakt, že ceny jsou podle mého názoru drahé, tak nedej bůh, abyste zemřeli, pak totiž nastává oříšek pro Vaše příbuzné.
      1. Eon se dozví od notáře, že odběratel zemřel. Posléze si vycucá z prstu odhad spotřeby a vystaví fakturu s nedoplatkem. Když jí jako pozůstalý, který nechce, aby měl zemřelý otec dluhy uhradíte, a zjistíte posléze, že stav je navýšený, musíte podávat reklamace a velice zdlouhavě se domáhat vrácení peněz s bezpočtem upozornění, aby se peníze nestaly předmětem dědického řízení, neboť jste je hradili až po smrti a ze svých peněz. Je to 3 týdny od zaplacení a týden od uznání reklamace. Peníze stále nemám, jedna ruka neví co dělá druhá, jen neustále volání a sliby že se ozvou a nic není stále dořešeno.
      2. Chcete zrušit odběr a přehlásit na nového odběratele. Ejhle! jejich online systém Vám to neumožní. Proč? Protože chcete zadat skutečný stav elektroměru ke dni předání odběrného místa, ale systém už má předvyplněný ten stav, který jen „odhadli“ a je větší než skutečný, tedy nejde zadat nižší a nemůžete dál. Bezpočet operátorů na lince Vám sdělí, že se nedá nic dělat a budete muset vyplnit formuláře. Ty tedy vyplníte, vytisknete, podepíšete, zašlete novému odběrateli, ten je vytiskne, podepíše, naskenuje, zašle Vám, Vy je nahrajete do systému a oddechnete si…. Skutečně?? NENE!!! Jste druhý den na cestě na pohřeb, pro změnu zemřelé babičky, aby Vám přišel email že musíte poslat také ÚMRTNÍ LIST!!!! A navíc – pozor! Nejen doposlat! Ale znovu vytvořit celý email se všemi přílohami, aby to příjemce náhodou neměl těžké dohledávat a kompletovat. Volal jsem tedy již rozčilený, proč nestačí podpis pozůstalého a podpis nového odběratele. Na co sakra potřebují úmrtní list???? Prý aby se jen „případný údajný zemřelý“ nemohl následně bránit, že mu někdo přepsal odběr.. Na dotaz, jak si tedy mohli dovolit „údajně zemřelému“ vystavit fakturaci s „předpokladem odběru při úmrtí“ bez úmrtního listu, jsem se dozvěděl, že se to tak při úmrtí dělá. Na dotaz jak tedy o úmrtí vědí, jsem se dozvěděl, že od notáře. Na dotaz, proč tedy chtějí úmrtní list, stejná odpověď. Aby se „případně údajně zemřelý“ nakonec nebránil nechtěnému zrušení odběru. Tedy nestačí projev vůle nového odběratele, pozůstalého, oznámení pozůstalým, oznámení notářem, že odběratel zemřel. To EONu stačí pouze na to, aby Vám natáhli fakturaci falešným odečtem a drze fakturovali 1700 navíc „pro jistotu“ aby to pak nemuseli v případě nedoplatku z někoho tahat a vymáhat… Jak si vůbec může poskytovatel elektřiny dovolit vyfakturovat elektřinu na základě DOMNĚLÉHO stavu fiktivního odečtu? A změna odběratele? Teď budou čekat do doby, než se prý nový přihlásí podpisem smlouvy, kterou mu zaslali POŠTOU, i když jsem převod zadával i online. Tedy nestačí úmrtí odběratele a řádný formulář s podpisem nového. NE! Musíte počkat, až nový odběratel ještě uzavře smlouvu (ať je kdekoliv a ať má na to čas kdykoliv). Do té doby je smlouva i odběrné místo Vašeho téměř dva měsíce mrtvého otce.
      3. asi 20 telefonátů, asi 20 emailů, slibů, keců a zdržování . Otec zemřel 15.3. Je 6.5, odběr stále nepřeveden, peníze stále nevráceny. Jen kecy a výmluvy. Střezte se přechodu k EONU!!!

      pozn. po úmrtí Vašeho blízkého Vás čeká bezpočet úkonů a zařizování, řešení, odhlašování, rušení, přehlašování… Eon je jedním z nich.. Konkurence přehlašuje za jeden email a jeden odečet a je hotovo. Při představě, že by každý subjekt, se kterým musím po úmrtí otce jednat, postupoval jako EON, na mne jdou mrákoty.

    • #136571 Odpovědět

      Taťána Sýkorová
      Host (Guest)

      Zdravím, máme stejnou zkušenost. Po dvouleté výhodné ceně nám přišel mail s oznámením o navýšení ceny o 115 % (ano, opravdu to není překlep) ve VT, který „náhodou“ spadl do spamu, takže jsem stihli dát výpověď tak tak v posledním dni. Když se nic nedělo, po dovolání po 14 dnech nám bylo sděleno, že naši výpověď vlastně neobdrželi, protože při zadání „potvrzení o přečtení“ automat vyhodnotil náš mail tak, že se jím nikdo nezabýval. Takže jsme vše řešili znova. Výpověď zaslanou 6.10.2020 nám potvrdili až ke konci měsíce, takže nám přišel od ČEZu (distributora energie) dopis o neoprávněném odběru elektrické energie. Konečnou fakturu, při ukončení smlouvy k 30.10.2020 vystavili až 16.11.2020, kdy půlku měsíce nám naúčtovali za jejich „super slevněnou cenu elektřiny“, a na vrácení přeplatku mají ze zákona 14 dnů, takže 26.11.2020. K dnešnímu dni (25.11.2020) peníze na účtu samozřejmě ještě nejsou. Takže za nás, to, že se jedná o velkou firmu, která působí seriózně, je pouze klam. Možná za 2 roky, kdy nám navýší cenu zase současný dodavatel a my budeme pro E.ON novým zákazníkem, budou zase super a budou mít připravenou opravdu zajímavou nabídku. V této chvíli rozčarování a opravdu nezapomeňte si to pohlídat a vypovědět svou smlouvu včas.

    • #136976 Odpovědět

      pavel
      Host (Guest)

      EON už nikdy a co nejrychleji pryč.
      Po PRVNÍM měsíci (12/2018) zdražili dodávky ze smluvních 1.840,- na 2.440,-. Vysvětlením bylo, že zdražil stát, oni ne, a že takto zdražili všichni dodavatelé a proto nemůžeme odstoupit od smlouvy.
      Před uplynutím smluvního období (2 roky) jsme požádali o novou smlouvu. Telefonicky nám sdělili slušné ceny a tak jsme byli ochotni s nimi pokračovat. Smlouva ale poštou nepřišla ani po několika urgencích. Vždy jsme byli ujištěni, že ji odeslali, ale že ji pošlou znovu. Mezitím uplynula doba, kdy jsme mohli od automatického prodloužení smlouvy ze strany EONu odstoupit. Při automatickém prodloužení smlouvy jsme „spadli“ do tarifu s DVOJNÁSOBNÝMI cenami. Po našich námitkách proti tomuto postupu popřeli svou telefonickou nabídku s nižšími cenami a sdělili nám, že je naše chyba, že jsme smlouvu včas nevypověděli.
      Toto je dle mého názoru kriminální jednání…, ale kdo se chce s takovým molochem dostat do rozepře?! Stejně to nikam nepovede…

    • #134682 Odpovědět

      Dominik
      Host (Guest)

      09/2020

      E.ON silně nedoporučuji, pokud se nechcete nechat oškubávat. V srpnu 2019 jsem s nimi uzavřel smlouvu na 3 roky. Nabízená cena elektřiny byla docela konkurenceschopná – ne nejnižší, ale nechtělo se mi kvůli pár korunám řešit přestup k jinému dodavateli.

      Za rok, v srpnu 2020, jsem s hrůzou na vyúčtování zjistil, že cena elektřiny uvedená na smlouvě platila necelé 3 měsíce, do listopadu 2019. Potom ji E.ON zvedl téměř o 300 korun, bez jakéhokoliv oznámení a odůvodnění. Cena u ostatních dodavatelů zůstávala víceméně na stejné úrovni, takže to nevypadá, že pro takové zvýšení byl legitimní důvod kromě touhy co nejvíce podojit slušné lidi.

      Při takovém zvýšení ceny má zákazník díky regulacím právo smlouvu do 3 měsíců od nabytí účinnosti změny vypovědět, no ale pokud se o ní nedozví (respektive dozví až s dalším ročním vyúčtováním po 9 měsících), je mu to málo platné. Tomu říkám regulace na dvě věci – dá se snad očekávat, že zákazníci budou pravidelně volat na infolinku, aby zjistili, jestli jim náhodou nezvedli cenu?

      Na dotaz, proč mi o změně nedali vědět, E.ON tvrdí, že je to kvůli tomu, že v té době ještě probíhal přepis na nového zákazníka (na mě). Tomu osobně po zkušenostech s nimi moc nevěřím (navíc proč by přepis trval tak dlouho?), spíše jde o to, že při oznámení by měl zákazník možnost pláchnout za rozumným dodavatelem. Tohle jsou prostě klamavé obchodní praktiky.

      Lidi, prosím vás, informujte se a zvolte solidního dodavatele. Zabere vám to necelou hodinku a i při malé spotřebě máte možnost ušetřit tisíce. Ještě bych silně doporučil smlouvy na dobu neurčitou. Jak vidíte, uzavření smlouvy na 3 roky mně vůbec nepomohlo, spíš naopak – teď to s těmi tragédy musím přetrpět.

    • #134686 Odpovědět

      Veronika
      Host (Guest)

      Pridávam svoju skúsenosť. EON skutočne nie je seriózna firma, aj keď pri tej veľkosti človeka musí udivovať, koľko ľudí im to trpí. Odhlasovala som si elektrinu aj plyn, a prechádzam k novému dodávateľovi, lebo nemajú dobré ceny. Volala som na zákazníckú linku, aby som si potvrdila, kedy najskôr môžem vypovedať svoje zmluvy bez sankcií. Napriek tomu „sa stalo“, že moja výpoveď nebola spracovaná včas s trojmesačnou výpovednou dobou a zmluva sa automaticky predĺžila o rok. V poriadku, akceptujem. Dúfam, že EON to, že si ma ešte rok násilím udrží ako zákazníka stojí za to, že budem kade chodím rozprávať, že sú to šmejdi!

    • #134683 Odpovědět

      Anonymous
      Host (Guest)

      E-on už nikdy!! Přestěhovali jsme se do nového bytu a místo radování se z nového domova řešíme jen elektriku od Eonu. Bývalá nájemnice pravděpodobně neplatila, protože z ničeho nic přišli a zaplombovali nás. Obratem jsme posílali peníze a doufali, že tím je to vyřešené. Jsme bez elektřiny už dva týdny a datum, kdy nám elektřinu vrátí nám nikdo nechce říct, protože pravděpodobně ani oni neví. Nechápu, co je za problém v dnešní době přepsat jen nájemníka a elektřinu mu znovu zapnout. Byt není ani rekonstruovaný, ale mi s ničím nemůžeme hnout, protože stále čekáme na člověka, co by torza 30sekund odplomboval a bylo to.

    • #129104 Odpovědět

      Bronislav
      Host (Guest)

      6/2020
      Dobrý den.
      V roce 2018 jsem se vrátil k E.ON a po dvou letech mi přišel oficiální dopis s informací že vývoj cen na světových trzích je nutí k lehkému zdražení tarifů za elektřinu.
      Na světových trzích ale cena klesá https://www.cenyenergie.cz/cena-elektriny-na-rok-2021-zlevneni-zdrazeni/#/promo-ele-mini
      A jejich lehké navýšení? NT mi zvedli o 88% a VT o neskutečných 115%. Nehraničí to s lichvářstvím?
      Po výměně pár emailů jsem dostal nabídku která je stále o 57% vyšší než v r 2018.

    • #128981 Odpovědět

      Terezina
      Host (Guest)

      Eon je dvemi slovy TOTALNI TRAGEDIE.Lidi nebudte blby,a od takovych packalu si neberte elektrinu!!! Jsou to tragedi,akorat prijdete o penize i o elektrinu!!! Mame s nimi hodne spatne zkusenosti. Horsi spolecnost jsem nevidela!!!!

    • #128982 Odpovědět

      Terezina
      Host (Guest)

      Eon je dvemi slovy TOTALNI TRAGEDIE. Potrebujete se pripojit v novem byte na elektrinu? Zkuste to u eonu,oni Vam reknou,ze nekdo pred Vami u nich mel dluh a uz Vas nepripoji. Jsou to packalove….!!!!!!!!!!!

    • #127269 Odpovědět

      Kateřina Machátová
      Host (Guest)

      Dobrý den,

      i já se přidám se svou kapkou. A dneska už poslední. A pro Vás snad definitivní tečka nad rozhodováním. Už ani nebudu rozepisovat začátek tragédie která nás doprovázela bohužel už při přepisu. Přišla půlka smluv. Dohledat v jejich databázi o co se jedná bylo na hodiny a hodiny vysvětlování na infolince, co vlastně chcete. Trvalo jim 3 měsíce než nás přepsali a konečně došli všechny papíry. Sám starosta musel jet dokládat 2x dokumenty k bytu ( bydlíme v obecním bytě). A potom, že přestupy jsou rychlé jak garantují na svých stránkách. Bohužel podpis byl jasný na smlouvě a muselo se jen čekat.
      Hejbat se začali jen když jste zmínily Ombudsmana !
      A teď ?! Vyúčtování..Máte doplatek. Tak ho posíláte kam máte, co máte na faktuře. Po měsíci přijde papír, že ho zaplacený nemáte.
      Voláte, posíláte potvrzení. Nakonec zjistíte, že nemáte ani zálohy v pořádku. Samozřejmě je to moje chyba. A nakonec se to špatně spárovalo.

      Po druhém výpisu opět to samé. Zase voláte a dozvídáte se, že je to zase špatně poslané a nespárované a přitom když se ptáte na číslo kam teda poslat , tak Vám nadiktuje přesně to ČÍSLO KAM JSTE PŘEDTÍM POSLALI. A tak se ohradíte logicky, a to už Vám paní skočí do řeči a zmíní, že máte okamžitě zmírnit tok slov protože nemá, co by Vám řekla.Proč takhle ? Proč když platíte včas a vždy? Můžu Vám s klidným svědomím říct, prosím, tohle nemáte zapotřebí. Obhajovat se a nenechat ze sebe neustále dělat pitomce a dohlížet na ně ? Teď už musím pokaždé platbě volat a ptát se. Díky bohu, brzo budeme u jiné společnosti a tohle už prosím nikdy!

    • #125247 Odpovědět

      Petra
      Host (Guest)

      EON jednoduše tragedie. Jejich jednání je naprosto stejné jako mají v reklamách. Tak jak se snaží pomlouvat konkurenční společnosti tak jen ukazují jaké chování mají oni. Slečny na infolince nevědí vůbec nic a jsou neochotné, při více dotazech jsou arogantní. S výše postavenými je situace podobná, jen vědí cca o 10% více. Při emailové komunikaci se na xkrát položenou otázku stejně nedozvíte odpověď. Absolutně bez zájmu situaci vyřešit, jen člověka umlčet a nechat platit. Smlouvu bez pokuty nelze vypovědět. Není šance jak se od nich dostat dříve než skončí smlouva. Nikdy, opravdu nikdy více EON.

    • #123562 Odpovědět

      Tomáš K
      Host (Guest)

      EON nejhorší dodavatel elektřiny, doporučuji si pořádně pročíst tu jejich dementní smlouvu, když ji máte na dobu urřitou automaticky se podlužuje o 12 měsícu odejít můžete jem přes sankci 5500 Kč ( nevím zaco žádnou škodu jsem jim nazpůsobil) a vypovědět to můžete nejpozději 90dnů před výročím smlouvy.: Podle mě pěkná sviňárna hodna firem typu ŠMEJDI. Změní smluvní podmínky tím že zvednou ceny a nechtějí vám nechat přejít k někomu jinému a vymlouvají se na podepsanou smlouvu.. jako oni ji změnili.. a když s tím nesouhlasím tak mám smůlu TAK TO TEDY NE

    • #123076 Odpovědět

      Dorie
      Host (Guest)

      Mám s Eonem velmi špatnou zkušenost. Žiji sama se synem v malém obecním bytě. Zálohy platím 1000 Kč za měsíc a teď mi přišlo vyúčtování, že mám doplatit ještě 14 000 Kč. Celkem tedy za byt o velikosti 40 m2 25 000 Kč ročně. A za co?? Dopoledne jsme pryč, o víkendech také, elektřiny rozhodně tak moc nevyužijeme. Mluvila jsem s přáteli a všichni z mého vyúčtování padají na zadek. 25 000 Kč ročně neplatí ani ti, co mají velký dům se třemi dětmi, kde každé má svůj PC a podobně. Operátor mi nebyl schopen nic vysvětit a tak mi nezbylo nic, než vyúčtování reklamovat. Ale i tak musím do deseti dnů zaplatit 14 000 Kč, které nemám. Vždyť je to suma, kterou ani měsíčně nevydělám! Proto mám tak malý byt, ještě ke všemu obecní a ještě ke všemu jen s tou nejnutnější elektronikou a spotřebiči. Louskala jsem vyúčtování, zda někde není chyba a jedna věc mě na tom úplně odbourala. Účet za elektřinu za rok je pouhých 7000 Kč. Zbytek je označen jako „služby dodavatele“. Promiňte, ale tohle není normální. Byt 2+kk, kde se prakticky jen spí a kde se nevytápí elektřinou, to je snad vtip… Ale špatný.

    • #122443 Odpovědět

      KarinaHlavata
      Host (Guest)

      Ahoj, tak nějak s manželem řešíme pořád změnu dodavatele a když jsem koukala na stránky EONu, tak se mi zdály docela fajn. Když tady ale čtu vaše názory, tak nevím. S předchozí firmou jsme měli docela problémy a vyřešilo to až využití právních služeb profesionálů, tak bych byla nerada, kdyby se to opakovalo. Teď tedy nevím no.

    • #122781 Odpovědět

      Tom
      Host (Guest)

      Nevím v jaké zemi to žijeme, ale eon hraje teda vážně prasácky. V únoru jsem se stěhoval a vyplnil formuláře pro přepis energií. Ty eon poslal zpátky na adresu, kde jsem už nebydlel. za dva měsíce mi přišel email, že jim dlužím 7000 na zálohách. Oki vyřešilo se a formulář měl být použit pro přepis. Teď mi přišel doplatek 7500. Odečet udělanej 2 měsíce po mém stěhování a mám platit i spotřebu nového nájemníka. Prej, že přepis udělali k tomuhle datu. Nechápu jak si něco takového můžou vůbec dovolit. To už je fakt hodně. Okamžitě odcházím a budu to řešit dál. Neuvěřitelné

    • #122649 Odpovědět

      Eva
      Host (Guest)

      Dobra den. Moje babicka ma v pronajmu maly domecek, vytapi pouze jednu mistnost, ktera ma asi 25 metru ctverecnich. Pani, ktera ji to pronajima, za ni odvede zalohy na plyn 1500/mesicne. Coz je rocne 18000. Nestacilo to, prisel nam predevcirem dopis, ze babicka ma zaplatit jeste k tem 18000 dlasich 7000 kc. Nevim, jak to je, jelikoz topime drevem, ale zda se mi, neni to moc? 25000 za topeni? Nechapu proc, ale eon s mou babickou podepsal smlouvu, letosni zalohy jednou za tri mesice po 2500. Coz je rocne 10000. Takze bude mit pristi rok nedoplatek 15000? Preci odber bude mit podobny jak v minulem roce. Prosim o jakykoliv prispevek, nemam vubec zkusenosti s plynem.

      Dekuji

      Krasny cas

    • #122607 Odpovědět

      Veronika
      Host (Guest)

      Videli jste jak EON behem celeho roku 2018 zvysoval ceny a ted letos zase? Ceny na 1MWh u elektriny i 2500Kč. Šmejdi. A radoby bonusy jako pojisteni, revize atd. Vzdyt kdyz usetrim jinde klidne 5 tisic a vic. Tak si to vsechno zaridim sama a jeste my zbyde!!! Dekuji uz nikdy. Uz jsme 2 roky u MND a nejvetsi spokojenost.

    • #122527 Odpovědět

      Štefan Števko
      Host (Guest)

      Dobrý den, máme naprosto stejnou zkušenost jako p. Křížová. Doma babička, „expert“ vyměnil elektroměr, zapnul, a byli jsme bez kotle, mikrovlnky, pekárny na chleba a nového kávovaru. Po 27 dnech od podání stížnosti se dostavil další „expert“, který potvrdil, že „je vše v pořádku“. 30. den jsme dostali vyjádření, že oba experti jednali v souladu se všemi pravidly včetně božských zákonů a na vině je naše elektroinstalace. Dopis taky obsahoval pohádku, že po prvním nahození proudového chrániče došlo k vyhození pojistek, při druhém už bylo vše v pořádku bez jakéhokoliv zásahu. Osobně si myslím, že to „expert“ zapnul bez připojeného nuláku. Na rozdíl od p. Křížové to nevzdávám, odvolávám se a vzhledem k tomu, že škoda přesahuje 20 000 se zřejmě obrátím i na právníka.

    • #122356 Odpovědět

      Barbora Křížová
      Host (Guest)

      Mám zajímavou zkušenost s výměnou elektroměru.
      Výměna byla dopředu avizována na den na elektroměr psaný na otce.
      Člověk který ho přišel vyměnit zvonil na zvonek s jiným jménem, dovnitř ho pustila příbuzná bydlící ve druhém bytě. Elektroměr byl na chodbě, pracovník vůbec neupozornil babičku( cca 80 let) na to, že by bylo potřeba vypnout spotřebiče, takže já jsem ve druhém bytě zjistila, že nám mění elektroměr tak, že přestala jet elektřina. Některé spotřebiče byly používány.
      Pracovník vyměnil elektroměr, zapojil nový a řekl, že máme NAMÁTKOVĚ zkontrolovat spotřebiče. Zkontrolovala jsem ledničku, mrazák, televizi, světla v různých místnostech, část nefungovala, byly zkontrolovány pojistky, byly vyhozeny jističe, po nahození lednička, tv, mrazák a světla fungovala.
      Pan dodal potvrzení a odešel.
      Nejprve jsem zjistila, že nefunguje internet, asi 20 minut jsem se snažila restartovat různé věci, a pak jsem uslyšela ránu a syčení. Vybuchlo topné těleso v koupelně, které bylo na nule-náklady 1600 za novou spirálu, korunové položky za těsnění, pár desítek korun za novou kapalinu a cca hodina na úklid mastné koupelny.
      Vzhledem k internetu mi došlo, že je problém a začala jsem kontrolovat nikoli namátkově,ale každou na věc a zásuvku doma(což trvalo asi 40 minut).
      Takže další pokažená věc byla mikrovlnka(nová několik tisíc), lampička, která do té doby normálně fungovala a od té doby se nekontrolovatelně přehřívala(podobně jako topné těleso), pojistka na kotli a internet nešel kvůli spálenému trafu a dalšímu zařízení, které nevím k čemu je(směsovač).
      Našla jsem výpis od e-onu, člověku na infolince vysvětlila situaci a slíbil, že pošle pracovníka.
      Ten asi za hodinu dojel, nevím, kolik toho odpracuje, ale ten cigaretový kouře, kterým smrděl, jsem větrala ještě hodinu po odchodu.¨
      Zkontroloval zapojení, řekl, že je to v pořádku a chystal se odjet.
      Snažila jsem se mu vysvětlit, že vím, že je to zapojeno v pořádku, jinak by mi nejela ta lednička, mrazák, zásuvky atd., ale že do hodiny po jejich odjezdu jsem zjistila, že je problém s jinými věcmi, které byly před výměnou v pořádku. Díval se na mě jako na idiota a začal mě zesměšňovat tím, že přehnaně odborně vysvětloval zapojení elektroměru.
      Zvýšila jsem na něj hlas, ale rozhodně jsem neječela. Stejně mi drze odvětil, ať na něj nekřičím. Snažila jsem se mu vysvětlit, že věci byly poškozeny při výměně, že při zapojení byly vyhozeny pojistky, takže ten systém musel dostat nějaký šok, který se mu nelíbil.
      Když viděl, že nebude moci odejít, dokud něco neudělá, zavolal na linku do e-onu, kde řekl, že paní tvrdí, že tam byl pracovník od nich(velice urážlivým způsobem naznačil, že tam asi ani nikdo nebyl), to jsem se ozvala, že mám potvrzení od člověka, který tam byl. To si asi uvědomil, že si má dávat pozor na ústa a nadále se vyjadřoval alespoň slušně.
      Ohlásil, že majitelé hlásí nějakou škodu po zapojení elektroměru. Ptala jsem se ho, zda se podívá na poškozená zařízení. Odmítl. Ptala jsem se ho, jak tedy e-on zkontroluje tato zařízení. Dle jeho slov nám zavolají a do 30 dnu vyřeší ohlášenou reklamaci. Načež odešel a odmítl mi dát potvrzení, že tam byl. Tvrdil, že jsou pojištění, tudíž lze očekávat pozitivní vyřízení.
      Již nikdy nám nikdo nezavolal. Do 30 dnu nám došlo, že došlo k namátkové kontrole a vše bylo v pořádku.
      Obrázek o firmě si udělejte sami.

    • #122077 Odpovědět

      Jiřík
      Host (Guest)

      Když Vám slavný E-on odečte plynoměr, v našem regionu je to duben tak ho nezapočítá do fakturace a fakturuje jenom jedenáct měsíců a celou zálohu si další
      rok nechá,kdo má třeba nastavené nižší zálohy tak může paradoxně mít nedoplatek,zdá se Vám toto jednání zcela normální?

    • #122060 Odpovědět

      Eromen
      Host (Guest)

      No, první moje zkušenost s EON v tomto měsíci je absolutní rozladění a neodbytný dojem, že záměrně lžou a jsou zlatokopové.
      Takže, chystám se od nich odpojit a zprovozním si generátor Free Energy QEG, který mám rozpracovaný. Tyto přístroje skutečně fungují a je namístě, aby se dostaly mezi lidi.
      Erik

    • #121947 Odpovědět

      Jitka
      Host (Guest)

      Lidi, neplaťte německé firmy, když zisky nenechávají u nás a přejděte k našim: MND!!! Dřív poskytovali energii jen firmám, ale hned jak byla příležitost i pro nás, hned jsem přešla i s plynem a pak i s elektřinou k MND!!! Jsou na trhu nejlevnější. Podporujme naše podnikatele!!!

    • #121865 Odpovědět

      Martin
      Host (Guest)

      V životě jsem nebyl nasranej, jako dneska. Koupil jsem nedávno byt a potřeboval se znovu připojit k elektřině. Smlouvy jsem podepsal, revizní zprávu jsem měl, ale dneska? Krve by se ve mě nedořezal. Nejen, že ten hajzl hajzlovskej měl zpoždění, ale ještě na mě řval, že si můžu revizní zprávu strčit někam a který prase mi dělalo kabeláž. Takového šmejda jsem v životě neviděl, místo toho, aby se to pokusil nějak udělat. Takhle si EON váží svých zákazníků? Škoda mluvit, opravdu

    • #24525 Odpovědět

      Venca
      Host (Guest)

      Potřeboval jsem vědět, od kdy do kdy mám uzavřenou smlouvu u EON, ale na call centru mi to odmítli říct – nevím proč, nerozumím. Jdu někam jinam – tohle je nekorektní.

    • #24378 Odpovědět

      Pavel K
      Host (Guest)

      Většinu nářků na E.ON které tady čtu bych shrnul jako „vlastní hloupostí a neshcopností si vyřídit správně to, co mám a tak z toho obviním E.ON“. Nekatualizované adresy, nedodržené sluvní podmínky … vrcholem je „Nedohodla jsem se na snížení záloh …. a odpojili mi elektřinu.“Docela sranda.
      Na druhou stranu nepopírám, že E.ON je drahý, ale ten rozdíl se vám smyje hned poprvní záležitosti, kterou budete potřebovat vyřídit, s E.ON vše zdarma i telefonní linka. Shrnul bych to takhle: nejsem dost bohatý na to, abych mohl na elektřině šetřit.

    • #23372 Odpovědět

      Host (Guest)

      Paní Aleno, řekl bych že jste přešla z bláta do louže. RWE patří mezi nejdražší jako EON a podvádějí stejně tak.

    • #23360 Odpovědět

      Alena
      Host (Guest)

      Vypadá to, že dobré zkušenosti s E-ONem máme jen, když nic nepotřebujeme a nic se nestane. Byla jsem u nich několik let, všechno v pohodě, než nastal problém. Nedohodla jsem se na snížení záloh (za 5 měsíců jsem spotřebovala 37 kWh, ale záloha byla 700 Kč měsíčně) a odpojili mi elektřinu. Volala jsem na call centrum, žádala jsem o ukončení smlouvy. Na RWE mi ale sdělili, že je nutné zachovat elektroměr, který si E-ON při ukončení smlouvy jinak vezme a posléze bude muset znovu zapojit. Volala jsem tedy znova na E-ON a požádala, ať mi nechají elektroměr, ale nepřipojují mě, že hodlám přejít k jinému dodavateli. Elektroměr mi nechali s tím, že mi tedy obnoví smlouvu. Bydlela jsem měsíc a půl (listopad – prosinec) bez elektřiny (jediný zdroj energie, který jsem měla). Pak si mě připojilo RWE. Od E-ONu jsem dostala vyúčtování – přeplatek 1501 Kč, na účet mi poslali 1 Kč. Když jsem platbu reklamovala, řekli mi, že když jsem chtěla zachovat elektroměr, tak mi zrovna obnovili dodávku elektřinu, (poněkud mi to ale zapomněli sdělit), že to udělali z dobré vůle (ale já o to nežádala a nikdy jsem ani nedostala žádný dopis od nich s tím, že mě znovu připojili) a tím pádem započetli přeplatek 1501 Kč s poplatkem 1500 Kč za znovupřipojení. Teď jsem u RWE a o E-ONu už nechci nikdy slyšet.

      • #122226 Odpovědět

        Vojta
        Host (Guest)

        Nenechají Vám na místě elektroměr a zaroveň zruší smlouvu, jednalo by se po té o neopravněný odběr, takže Vás Eon v podstatě zachránil před problémy

    • #22766 Odpovědět

      Iveta
      Host (Guest)

      Eon se chová na jihu nepředstavitelně. Po problémech jsem přešla k ČEZ. Eon má dodat plynoměr, ale čekáme a nic. Všechny doklady vyřízené, zákaznickou linku volám denně, bez výsledku. Dost často mi odpovídají naprosto mimo mísu…podám oficiální stížnost, jednání se zákazníkem mají otřesné! Jakoby se mstili, že jsem odešla jinam…

    • #22620 Odpovědět

      Host (Guest)

      U eonu jsem byl spoustu let a nikdy mi nenabídli sebemenší slevu, až jsem hned jak to bylo možné přešel k B.E. Do týdne mi poslali nabídku údajně s mnohem vyšší slevou než od podomních prodejců. Má odpověď byla: dvacet let jste na mě kašlali, nyní kašlu já na vás. A udělal jsem dobře B.E. zpočátku byl levnější dodavatel, ale to už neplatí. Starám se nyní o několik lidí v starším věku (málokdo si to umí spočítat a porovnat) a při přesném srovnání EONu třeba s 3E zjistíte že eon patří k těm nejdražším a kdo uteče vyhraje. Když se tak zpětně ohlédnu, dá se říci že čím větší firma, tím je dražší. Dary ve formě „1000,- kč na ruku“ je klam na část lidí s určitou mentalitou a při podrobném propočítání jsem zjistil že sice dají 1000, ale přes rok minimálně vyinkasují o 4000,- kč navíc.
      Komunikace se až nyní trochu zlepšila kdy zavedli normální tel. číslo, ale dosud bylo pouze č. 840 xxx xxx. Dobrou komunikací vidím v č. 800 xxx xxx, případně Skype a samozřejmě kladný přístup operátora.

    • #22430 Odpovědět

      Petr
      Host (Guest)

      Už několik let vždy zkouším najít lepšího dodavatele, porovnávám ceníky, nechávám si zasílat nabídky a vždy to servisem a cenou E.ON vyhrává. Nikdy jsem neměl problém s dodávkou, ani komunikací. Ano, nějaké trable byly, jako se vším a je třeba rozumě komunikovat. Zákazník chce své, firma se zase nesmí nechat ošulit a musí si vše pohlídat, to je pochopitelné. Nicméně vždy jsme se rozumě dohodli.

      V příbuzenstvu máme zkušenost i s jinými, jako Bohemia a další a jejich servis a schopnost dodat podklady, informace, atd, včetně komunikace, je daleko horší.

      Asi jsem k EONu „odsouzen“ na věky 🙂

    • #22257 Odpovědět

      Janina
      Host (Guest)

      No když čtu některé příspěvky tak se nestačím divit. Osobně mám zatím dobrou zkušenost s firmou EON. Smlouvu jsem uzavřela napřímo přes stránky http://www.energie123.cz/products/eon-energie kde jsem hned využila i tisíc korun jako odměnu za sjednání 🙂 Ani jsem tak nešla kvůli úspoře – asi 6% vyšlo, ale spíš k velké firmě od malé firmičky, kde jsem furt měla akorát nějaké problémy s papírovaním. Přemýšlím spíš, že k nim přetáhnu ještě elektřinu a mohla bych uhrát na větší slevu. Co říkáte? Máte s tím zkušenosti? Díky moc

    • #22138 Odpovědět

      Milan
      Host (Guest)

      Tak EON už u mě skoro zaparkoval , ale po tom co tady čtu jsem to velice rychle zvážil a jdu do něčeho jiného. Zvažoval jsem 3E, ale od toho mě taky odrazují, co na to říkáte?

    • #21543 Odpovědět

      Martina
      Host (Guest)

      EON – UŽ NIKDY!!! EON je totálně neschopná společnost. Před 2 lety jsem jim poslala email ohledně změny korespondeční adresy – odpověd: ano, změnili jsme ji, skutečnost: nezměnili ji a pošta mi celé 2 roky chodila na starou adresu. Dozvěděla jsem se to až teď po 2 letech. Nyní jsem již 2x měnila přes ten jejich portál korespondeční adresu u jiného odběrného místa – žádná změna. Nyní jsem jim poslala výpověd s tím, že chci vědět, kdy smlouvy skončí, odpověd: jedna věta o tom, že to mám v obchodních podmínkách a sálodlouhý email o tom, jaký mají výhody, jakou mi dají slevu bla bla bla bla. Tak jim píši znovu, že chci pouze vědět, kdy budou smlouvy ukončeny, odpověd: podle zákona mi to nemusí sdělovat, mám to v obchodních podmínka. Naštěstí ty 10ti leté obchodní podmínky mám stále schované. Ale takové bandě neschopných lidí jsem platila tolik peněz ??!!! Platím měsíční poplatek 70,-, který ostatní společnosti vůbec nemají nebo ho mají mnohem nižší.

      • #23103 Odpovědět

        jája
        Host (Guest)

        :-))))) tak koukám, že se u EONu nic nezměnilo! Před 8 lety jsme prodali byt a nastěhovali se do novostavby. Ihned jsem na EON, RWE a Vodárny hlásila změnu dodací adresy! RWE a Vodárny v pohodě, EON mi poslal složenku s vyúčtováním na starou adresu!!!! Bohužel jsem jí nezaplatila, protože jsem o tom nevěděla. Podotýkám, že na mě měli telefon i mailovou adresu!!! Zálohy 1 400 Kč měsíčně jsem pravidelně každý měsíc posílala, bohužel tam byl nedoplatek z doby stavby. No a co se nestalo???? Jednoho dne přišel trpaslík z EONu a odstříhl mi elektřinu! Divné je, že složenky posílali na původní adresu, (i když měli nahlášenou novou – doručovací), ale elektřinu jeli odpojit do místa spotřeby!!! Šmějdi. V RWE jsem zjistila, kdy přesně jsem změnu dodací adresy hlásila (obolávala jsem ten den všechny poskytovatele), tak mi to ochotně sdělili. Když jsem po EONu chtěla z toho dne a hodiny nahrávku hovoru (upozorňují u každého telefonátu, že si hovor nahrávají), bylo mě řečeno, že je to jen pro jejich účely!!! Takže jsem za jejich bordel musela zaplatit za znovupřipojení!!!

    • #20698 Odpovědět

      Karel
      Host (Guest)

      EON ? po dnešní zkušenosti je hodnotím jako šmejdy s podobnými praktikami, jako ti na předváděčkách. Již od února chci přestoupit k novému dodavateli elektřiny a doposud se nezdařilo, jelikož neustále mění podmínky a hledají ve smlouvách administrativní chyby tak, aby měli důvod zamítnout žádost o přestup k novému dodavateli. Když mi cca 14 dní před uplynutím lhůty bylo sděleno, že eon mou žádost zamítl, zavolal jsem na jejich linku, abych se jich zeptal na důvod a případně jaká že to byla chybička. Výsledkem bylo zastrašování typu že ostatní mají skryté poplatky, že jen EON je solidní a když jim toto nevyšlo, žačali ze mě dělat vola, který neví, z čeho se cena elektřiny skládá a co to je DPH. Nutno podotknout, že veškeré ceny říkali bez DPH, aby člověka zmanipulovali. A když jsem se nenechal zastrašit ani zmanipulovat, paní se chovala stroze, začala si ověřovat osobní údaje a když jsem jí je sdělil, odpověděla, že nemá jistotu, že mluví se zákazníkem a tím je to pro ní z její strany uzavřená věc. Tak jsem to vzdal a zeptal se, jestli mám zaškrtnout jednu možnost ve výpovědním formuláři. I přes přesný popis toho, co chci udělat mi řekla, že neví co chci udělat a že když nevím, mám si zavolat dodavateli, o němž uvažuji. Připadlo mi to poněkud na hlavu, ptát se jiné firmy, jak mám vyplnit jejich interní formulář, ale nestálo mi to za to a hovor jsem ukončil. V konkurenční firmě mi sdělili, že EON dělá naschvály a hledá kde jaké skulinky, aby si své klienty udržel co nejdéle. Možná i proto, že Výpovědní lhůta je 3 měsíce a počítá se od prvního dne následujícího měsíce, takže s jedním zamítnutím si udrží zákazníka i po další 4 měsíce. Nevím, chápu, že chci od nich odejít, ale i tak jejich chování mi hlava nebere – vždyt i odcházející zákazník se může vrátit, ale co se mě týče, do EONu už nepáchnu, i kdyby dával k novým smlouvám zlatá prasata.

    • #19070 Odpovědět

      dana
      Host (Guest)

      zkusila jsem ten tarifomat a dodavatele co mi nabizeli nebyli nic moc tak jsem si nechala eoun ale,byvaly manzel pracuje v jine firme a libil se mu plyn od eonu a to mu tarifomat dal.

    • #18792 Odpovědět

      franta
      Host (Guest)

      Co se tyce E.ONu zadny problem nemam, bydlim v česke lípě, a kdykoliv si mohu zajit na pobocku do liberce, nebo tam přímo zavolat, vše rychle řeší, a nikdy se nestalo že by něco neposlali o co bych poprosil. A lidi vzpamatujte se že si vás Eon zapíše do dodávek až za měsíc… přečtěte si smlouvy máte to tam napsané že eon sí vás MŮŽE vzít AŽ za 1 měsíc po potvrzeni vsech okolnosti či jak to tam je napsané. ja přecházel od Bohemky (Největši zloděj co existuje, obzvlášt když jeho majitel vlastní zároven jeste další 3 „energicke podvodne firmy“) bohemka mi udelala smlouvu na 3 roky, eon si me mohl vzit az po roce aby se dodrzeli obchodni podminky, vse splnili tak jak rekli. nyní platím méně než u kterékoliv firmy a i Čez je ted dražší, co je nový ceník EON tak sem bezprostředně spokojen… neberte to 1 jednotka za 1071Kč což oproti bohemce? ktera měla 1 jednotku za 1641Kč ? ha nebudu nekomu sypat penize do kapsy, Aspon mam i pobocku kam si mohu zajit a vse resit z oci do oci… zakaznicka linka eonu, no co… pracuji tam brigadnice hovno vedi, je lepsi si volat nekomu kdo vam smlouvu zřizoval nebo si primo zajit do pobocky.

    • #14981 Odpovědět

      Petr
      Host (Guest)

      Dobrý den, také mám špatné zkušenosti s EONem a musím si postěžovat:nastěhoval jsem se do bytu, po vystěhování předchozího majitele, který měl smlouvu s RWE, jsem si podal na lince 800 111 333 žádost o přepis smlouvy se změnou dodavatele na EON. Dodal jsem přes email potřebné odklady a čekal na návrh smlouvy – podle emailové odpovědi měla dojít do 5 dnů. Když se po 3 týdnech nic nedělo, urgoval jsem pracovníky přes zákaznickou linku. Strašně se omlouvali, a že mi návrh zapomněli poslat a že jej ihned posílají. Za odměnu mi ještě tentýž den odstřihli elektroměr!! Návrh smlouvy přišel až po týdnu!! Okamžitě tentýž den jsem jej poslal zpět podepsaný a čekám týden na boží smilování. Ještě musí přijít smlouva, teprve pak lze elektroměr namontovat. Prý to může (podle zákaznické linky) trvat až měsíc. Horší je, že jsme bez proudu. Poraďte: má cenu splolečnost EON urgovat, nebo jít k jinému dodavateli, třeba by byla elektřina puštěná dřív?

    • #14959 Odpovědět

      Milan Stoklasa
      Host (Guest)

      Tak si nechte poradit od Tarifomatu, je to zadarmo. Nakonec mi dali Yello a jsem spokojen.

    • #14284 Odpovědět

      Roman
      Host (Guest)

      Milá paní Málková, snižte si zálohy (jde to) a nebudete mít přeplatky. 🙂

    • #13929 Odpovědět

      malkova
      Host (Guest)

      Zkontrolujte si datum splatnosti faktur od e onu, okrádají lidi.kdyz jim dlužíte peníze musí byť nedoplatky zaplaceny do 14 dnu ale přeplatky vrací az za 6 az 8 týdnů. Peníze si drží na svých účtech aby s nimi mohli pravděpodobně manipulovat.pokud mate např. měsíc zaplaceny dopředu vrací ho az po ročním vyúčtování.

    • #13609 Odpovědět

      Sedlakova
      Host (Guest)

      Komunikace s firmou EON je opravdu zoufalá. Na konci roku 2012 jsme koupili rodinný dům a přepsali na EON formuláři změnu majitele. Nepřišla mi od nich žádná smlouva a po urgenci na EON v Českých Budějovicích mi nejprve sdělili, že smlouva je určitě odeslaná a po 20 minutách mi telefonovali na mobil, že máme tzv. stavební elektroměr. Začali jsme hned řešit trvalé připojení, ale toto trvalo EONu 3 měsíce!! Původně požadovanou smlouvu jsem nikdy neobdržela, zato si po 3 měsících naúčtovali téměř 60 tisíc!! Fakturu jsem reklamovala, bylo mi jen sděleno, že elektroměr (tou dobou již odmontovaný) je v pořádku. Jinak nic, žádné řešení mé reklamace, žádné zaslání kopie požadované smlouvy. \teď se ozvala vymáhací agentura, které jsem přeposlala veškerou korespondenci s EON s tím, že jim nic nezaplatím, dokud mi EON tu požadovanou smlouvu nedodá. Jsem zvědavá, kam to povede, jsem ochotná se i soudit.

    • #13099 Odpovědět

      Ruzickova
      Host (Guest)

      Eon nevím kde začít.Faktura za rok 2013 na 23 tisíc tuhle spotřebu ve 3lidech kteří chodí domu z prace az po 18 hod.:) podali jsme reklamaci došel dopis s uvedeným datem kdy technik žádný nedošel došel az jiný den a vyjadreni eonu bylo ze areál byl znepristupnen a ze do areálu pustil pracovníka náhodný svědek:))) takže nás RD je areál a ten náhodný svědek co mel klice od domu a pustil pracovníka byl Muj manžel:) technik vyzval man6ela k podpisu tím podpisem si manžel dle pana Holoubka z Brna podepsal to ze elektroměr je v pořádku jsem rada ze manžel je tak kvalifikovaný a kompetentní k těmto stanoviskům.Pote došel další technik opět v jiný termín který byl sjednány naštěstí opět ten náhodný svědek byl doma a pustil do areálu technika a ejhle elektroměr je vadný pan Holoubek uznal 4 Měšice v roce 2014 ale reklamace byla podana za vyúčtování 2013 ale bohužel manžel svědek podepsal ze elektroměr je v pořádku:))) jinak je červenec a stále každý měsíc dojde dopis ze posílají technika poslední dopis 23.7. 2014 ve kterém stoji ze nas technik na kontrolu elektromeru navštíví 21.1.2014 jak to udělá? Se časové nějak z července teleportuje časové do ledna?:)))) a tento termín me chodí každý měsíc a Ja ani nepotřebují kontrolu elektroměr vyměnili Ja resim reklamaci vyúčtování ale pan Holoubek ke kterému se nikdy nedostanete komunikuje jen pres dopisi které porad dokola jen kopíruje.Dávám to ted do černých ovci ma někdo stejný problém? Prosím ozvete se díky

    • #10359 Odpovědět

      Simona
      Host (Guest)

      Dobrý den, mám s E.onem dosti obdobnou zkušenost. Na smlouvu k zahájení odběru elektřiny jsem čekala měsíc. Ve smlouvě jsem měla čtvrtletní zúčtování, společnost mi však „údajně“ zasílala faktury měsíčně, které měly chodit na email. Inu nechodily a nechodily ani poštou, takže po třetím měsíci mi místo očekávané faktury za tři měsíce přišla upomínka k úhradě a jejich „bububu pošleme na vás exekuci“. Na lince si mě přehazovali jak horký brambor, nebyli mi schopní ani poslat všechny faktury. Když se částka výrazně lišila a já chtěla jednotlivé části doložit, abych věděla, za co všechno vlastně platím, nebylo to možné. Nakonec mi byl přislíben další email, který nikdy nedorazil. Poslední část faktury pak bez mého vědomí předala společnost na vymáhání, přitom jsme celou záležitost řešili a já i písemně udala, že částku zaplatím, pokud mi společnost bude schopná poskytnout, nebo alespoň na pobočce ukázat fakturu. Společnost MBA se mnou už vůbec nechtěla komunikovat. Všichni slibovali, jak si nechají platby a komunikaci doložit od společnosti E.on a když se záležitost táhla už týden, zjistila jsem, že si vymahací společnost navýšila provizi o další 4 000,-. Po dalším hovoru jsem zjistila, že mou věc vlastně nikdo moc neřeší a ať si to vykomunikuji s E.onem. Tam mě slečna odkázala zpět na MBA a nakonec mi v půlce věty zavěsila. Nezbylo mi, než částku uhradit a dál se dohadovat o neoprávněném předání na vymáhání. Celá záležitost se pořád táhne. Minulý měsíc jsem se vrátila z dovolené a zjistila, že nefunguje elektřina, na E.onu mi tvrdili, že v domě měli odpojit elektroměr, ale že se demontáž týkala jiného nájemníka. Čirou náhodou si pan technik spletl elektroměr a odpíchl mě místo sousedky. Na místě mého elektroměru visel jen papír pro nějakou paní Strnadovou. Když jsem jim to na pobočce ukázala, slečna jen pokrčila rameny, dala mi vyplnit žádost o znovu připojení a prý „nejspíš dostanu měsíc zdarma jako odškodné“. Podotýkám, že montáž trvala tři dny. To byla poslední kapka, takže jsem ihned podala žádost o ukončení služeb, poslala stížnost na jejich „epesní klientský přístup“ a přešla k RWE. Mimo jiné mě připojili ihned po výpovědní lhůtě od E.onu, neúčtovali mi připojení (což E.on tenkrát ano) a vychází mě o 200,- měsíčně méně. České firmy by si měly uvědomit, co je opravdový klientský přístup, než se s ním začnou všude ohánět. S RWE jsem zatím spokojená.

    • #9821 Odpovědět

      Lenka
      Host (Guest)

      Dobrý den,
      já právě s EON řeším reklamaci o neúměrné spotřebě plynu. Musím potvrdit, že komunikace je opravdu nešťastná. Jde vidět, že pracovníci info@eon.cz jednají podle předepsaných scénářů a rozhodně nelze čekat, že problém někdo z nich uchopí a logicky vyřeší. Bohužel zároveň tito pracovníci tvoří zeď, přes kterou se dál než soudně zřejmě nedostanete. Pokud někdo znáte jinou cestu, jak se dovolat řešení problému, prosím dejte mi vědět.

      Také se domnívám, že přejít k RWE není problém, pokud si člověk pohlídá termíny. S RWE jsem předtím žádný problém neřešila, ale minimálně se k nim kdykoliv dovoláte zdarma přes Skype, což u EON nehrozí (tuším že 7 kč/min jsem platila za info linku 840 111 333 – samožřejmě cca 5 minut investujete pouze do automatu).

    • #9221 Odpovědět

      Jirka
      Host (Guest)

      Zdravím,
      s manželkou jsme koupili byt v panelovém domě. Realitní kancelář za nás automaticky poslala formulář s přepisem bývalého majitele bytu na nás. Teď mám na stole Návrh smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny, který mám podepsat a odeslat na EON, ale po přečtení této diskuze su v rozpacích.
      Nicméně pokud to podepíši a posléze nejpozději do 20ti dnů před ukončením řádného smluvního období pošlu výpověď tak by v tom neměl být problém přejít třeba k RWE nebo má i s tímto někdo negativní zkušenost? Díky za odpověď

    • #9126 Odpovědět

      Honza
      Host (Guest)

      Byl jsem zákazníkem eon (a jeho předchůdců) odjakživa. Ale o věrné, bezproblémové zákazníky patrně nestojí. Firma se stala jednou z nejdražších, svojí cenovou politikou mě donutila změnit dodavatele. Po doručení výpovědi mi poslali informaci o možnosti prémiového zvýhodnění stávajícího smluvního vztahu a návrh smlouvy s výhodnějším produktem oproti produktu který mám dosud sjednán, v jehož rámci mi nabízí znatelnou slevu ve formě individuální ceny. Musím ovšem RYCHLE podepsat aby se všechno vedoucí ke změně dodavatele dalo zrušit a stornovat (hlavně udělit všechny plné moci) a se mnou mohla být konečně uzavřena – pod tlakem mého ukončení smluvního vztahu – smlouva nová, výhodnější, z mého pohledu normální. Moloch usoudil, že si už nemůže tak cpát do chřtánu. Asi mu teče do bot… Takže jde to. Ovšem všechno je pozdě, špatně, pod tlakem. Nemůžu se zbavit dojmu, že mě to uráží. Že se mi vysmívají. Spoustu let je přeplácíme a nakonec dolézají s lepší cenou. Takhle ne….

    • #3617 Odpovědět

      Laďa
      Host (Guest)

       Jde mi jen o to v řádné výpovědní lhůtě přejít od e.onu k novému dodavateli elektrické energie. Jaké problémy s tím ale mohou být spojené jsou až k neuvěření. Problém, je asi v tom, že s e.onem namám žádnou smlouvu. Původní smlouvy u zákazníků Jihomoravská energetika , a.s. byly asi „automaticky“ převedeny pod e.on – nikdy jsem ale o tom nebyl oficiálně informován. (Žádná smlouva s e.onem  tedy neexistuje, a v podobné situaci musí být tisíce domácností) A tak nemám základní informace pro výpověď smlouvy jako je číslo smlouvy, výpovědní lhůta apod. O to jsem žádal několika způsoby, ale komunikace s e.onem je následující: Na infolince vám žádné podstatné informace neřeknou vůbec, na e-maily nereagují vůbec, na žádost poslanou dopisem odpověděli, ale pouze na jednu z několika informací o kterých jsem je žádal. Výsledek je takový že po měsících usilovné snahy podat výpověď smlouvy jsem pořád na začátku. Vždy jen smlouvu zamítnou, ale neuvedou objektivní důvod ( vždy jen že výpověď není v souladu s…). Vyjádření k žádosti na výpověď smlovy vám nepošlou ani v zákonem stanoveném termínu. O vše musíte žádat dopisem ale vše od nich strašně trvá a vše neúměrně protahují s jasným cílem, že to zákazník vzdá, nebo u nich zůstane dýl díky průtahům z jejich strany. Nepřipadám si jako jejich zákazník, který je roky živí, ale jako jejich vězeň. Po několika zamítnutých žádostech si vůbec nevím rady jak z toho ven. Zamítli všechny výpovědi které podal mnou zplnomocněný nový dodavatel ke kterému bych chtěl přejít.

      • #3647 Odpovědět

        Marcela
        Host (Guest)

        Dobrý den, mám s e.onem naprosto stejnou zkušenost, už několikrát jsem se pokusila prostřednictvím nového odběratele (3e) od nich odejít a jsem na tom úplně stejně jako vy – výsledek nulový. Jsem vzteky bez sebe a přemýšlím, co dál. Stejně jako vám i mně přestup neumožnili a teprve po několika telefonátech jsem se dozvěděla důvod, proč to nelze (ten mně původně odmítali sdělit!), že prý nový dodavatel nedodržel výpovědní lhůtu, kterou ze stejného důvodu jako vy dávno neznám (původní smlouva s Jihom.energetikou) a nejsem schopna ji zjistit ani od samotného e.onu. Prostě začarovaný kruh. To vše samozřejmě cíleně, jak píšete, aby to zákazník nakonec vzdal. Nejhorší je, že se nelze nikoho kompetentního nedovolat a ani není možné dojít na jejich pobočku (Brno), protože vás přes vrátnici nikdo nepustí! Prostě nedobytný hrad. Tak přemýšlím, zda se třeba neobrátit na Energetický regulační úřad, možná by nebylo od věci se o to pokusita sepsat stížnost. Jejich chování je vrchol arogance a jen mě mrzí, že nejsem ten typ, který by to dal do médií, to bych jim moc přála. A určitě by potom všechno šlo „ráz naráz“. Ale já to nevzdám :o)))

        • #3658 Odpovědět

          Robert
          Host (Guest)

          Mám s firmou EON úplně stejnou zkušenost. Pokouším se od nich odejít už od května roku 2012 a stále to není možné. Všechny výpovědi zamítají, každou z jiného absurdního důvodu, například: na smlouvě je vázána nějaká podmínka (neřeknou jaká) nebo výpověď byla dána s tříměsíční výpovědní lhůtou, ale správně má být měsíční. Zatím vrcholem je poslední důvod: když konec měsíce vyjde na víkendový den, tak výpověď neplatí, protože se správně musí podat k prvnímu následujícímu pracovnímu dni.

          Při telefonátech na zákaznickou linku jsou arogantní, potřebné informace neposkytují anebo až po několikerých urgencích. Už se těším, až budu pryč. Mezitím si budu stěžovat na ERÚ a řešit to s právníky.

          • #3662 Odpovědět

            Srix
            Host (Guest)

            Máte dvě možnosti jak tato data získat. Zaslat doporučeným dopisem žádost na E.ON – zákaznické služby, žádost o dělenídatum ukončení smluvního vztahu a ukončení obstrukcí. E.ON jako signatář kodexu ERÚ ke kterému se s velkou slávou přihlásil, nesmí zamčovat důležité náležitosti smlouvy …. bla bla bla… že to tak není, může dokázat každy kdo se pokusil s E.ONem a jejich call centrem dohodnout. Jejich argumenty u již vypovězené smlouvy že důležité náležitosti smlouvy nesdělují telefonicky, chrání údaje zákazníka před třetí osobou, a spousta jiných nehorázných výmluv.

            Druhá je nechat na dodavateli,  on by mněl přijít na způsob jak si pomoci sám. Radit jim nebudu, ale Vám radím jak si pomoci, když to nezvladá obchodník.

            Srix

            • #3663 Odpovědět

              Srix
              Host (Guest)

              Mohu-li doporučit, ty hovory si nahrávejte….

      • #3619 Odpovědět

        Jirka
        Host (Guest)

        Zkušenosti spojené s EON  ať už změna dodavatele, ukončení a pod. jsou nad možnosti normálních zákazníků. Je mi líto všech kteří uvedené změny potřebují s EON řešit, hlavně starších lidí. Mám čtyři odběrné smlouvy a tři místa když EON přišel na trh ROK trvalo než mi je dokázal účetně rozlišit ale teď přišla změna  a to bylo opravdu PEKLO dvě místa už mám převedena a na dvouch smlouvách pracuji. JAK NA TO ? Mně se jako nejrychlejší postup povedlo změna zákazníka já ukončím a manželka nebo syn zahájí s novým dodavatelem a u nového dodavatele se změní zákazník opět na mne. A JE TO !!!! Přeji všem mnoho úspěchů. Daří se mi současné partnery EON převádět jinam a Všem to doporučuji. S pozdravem bez EONu je líp.

        • #10109 Odpovědět

          silva
          Host (Guest)

          Taky by mě ten postup velmi zajímal. V létě bude synovi 18 let, mohla bych ho použít. 🙂

        • #3627 Odpovědět

          Standa
          Host (Guest)

          Mohl by jste prosím popsat podrobněji Váš postup při změně na rodinného příslušníka. Mám stejný problém a nemohu se eon zbavit. Díky

    • #3564 Odpovědět

      Martina
      Host (Guest)

      Dobrý den, řeším teď s E-on špatně vyhotovenou smlouvu, na základě, které nám spočítali spotřebu za necelé dva měsíce na 4.963Kč – 1,870 MWh, což je naprostá hloupost a proto jsme pátrali, kde by mohl být problém, nakonec jsme našli. Stavy v předávacím protokolu jsou úplně jiné než ve smlouvě, operátorka call centra mi sdělila,  že bohužel, ale pokud je smlouva podepsaná, nic se nedá dělat. Můžete mi prosím poradit? Není přece možné, abychom platili za chybu, která vznikla. Jde smlouva reklamovat?  Děkuji za odpověď

    • #2857 Odpovědět

      Ludek Novotny
      Host (Guest)

      Dobry den,

      jsem zákazníkem Eonu a den před odjezdem do zahraničí jsem od nich obdržel vyúčtování s Dodatkem. Dodatek se mi zdá nevýhodný už jenom proto, že mě zavazuje na další 3 roky. Proto mám zájem přejít k jinému dodavateli, celkem mě oslovil Elimon. Jelikož jsem ale v zahraničí až do konce srpna, nevím, jestli nebudou nějaké komplikace s nepodepsáním dodatku a pozdějším přechodem k Elimonu. Máte někdo nějaké rady, zkušenosti? Na dodatku se nic nepíše o termínu, do kdy se musí podepsat.

      Díky, Luděk

      • #2858 Odpovědět

        Jenda
        Host (Guest)

        Dobrý den pane Novotný,

        když podepíšete dodatek, tak pomůžete E.ONu, protože on si Vás zaváže do konce Vašeho  života (automatické prodlužování) a Vám se trochu znesnadní změna dodavatele. Do teťka jste  mohl změnit dodavatele kdykoliv, nyní jenom, když změní podmínky nebo cenu. Dodatek pomůže jenom E.ONu ne Vám, nic nepodepisujte, k tomu Vás nikdo nemůže nutit. 

        Jenda

        • #2987 Odpovědět

          Vlada
          Host (Guest)

          taky resim jestli to ted podepsat, ale nevim jaky bych od nich mel mit servis v pripade potreby (kryti do 2000Kc) – prijde me to jako treba na kotel. jinak odejit lze i driv, ale je tam sankce 1000Kc. nicmene to asi nepodepisu.

          • #122524 Odpovědět

            Miky
            Host (Guest)

            Co je pozitivní, že Eon už nedělá podomní prodej, ale začal využívat makléře nějakého Petra Morcinka to zní docela zajímavě https://www.info.cz/energetika/petr-morcinek-portfolio-rozsirime-o-sluzby-spolecnosti-e-on-30434.html

          • #3520 Odpovědět

            Jaja28
            Host (Guest)

            Také jsem tento dodatek nepodepsala. Je to tak šalamounsky psané, že se v tom člověk úplně ztrácí. Mažou med kolem pusy, že poskytují servis v různé výši Kč plnění, ale to hlavní a podstatné celého dodatku je to, že se zavážete na 3 roky zůstat u tohoto dodavatele. I když třebas právě nyní neuvažuji o změně dodavatele, tak už z pouhého principu, že mě někdo k něčemu vysloveně nutí tento dodatek nepodepíši.

    • #1964 Odpovědět

      Milan
      Host (Guest)

      Dobrý den, já jen nechápu tazatelku – Vám už se někdy stalo že by přestal jít plyn?  Mě tedy ještě ne.  Nebo respektive stát se to může snad jedině vpřípadě, kdy vám v domě něco spravují nebo mění plynoměr…    A když vám něco přestane fungovat v bytě (spotřebiče nebo rozvod), tak to už nepatří dodavatelovi ale vám tak na to si můžete sjednat jakéhokoliv plynaře.

    • #1917 Odpovědět

      AA
      Host (Guest)

      Dobrý den.

      jestliže řešíte plyn od června, zatím Vám nezbyde nic jiného než počkat až bude zahájena dodávka a pak hlídat změnu ceny, aby se dalo odstoupit od smlouvy. Obecně totiž opravdu může „papírování“  trvat až tři měsíce a běžné lhůty pro zastavení změny už dávno prošly. Vybrat si obecně můžete jakéhokoliv dodavatele, ne však vždy je nejnižší cena to pravé ořechové. A pro každou sazbu (u elektřiny) a odběrové pásmo (u plynu) může být optimálním dodavatelem někdo jiný. Chcete-li poradit, ozvěte se.

      Aleš Andr                analyza@centrum.cz                   http://www.analyza-energie.cz

      • #2469 Odpovědět

        Marie Benešová
        Host (Guest)

        Dobrý den po přečtení vašeho přízpěvku chci poradit protože zrovna řeším jestli mam skončit u RWE a jít k e-onu díky Marie Benešová

      • #2022 Odpovědět

        Zdena
        Host (Guest)

        Dobrý den,potřebovala bych poradit,nedávno jsem podepsala smlouvu s jistou firmou xenerie a jelikož je už pozdě odstoupit,tak ted‘ nevím jak postupovat.Smlouva je na dva roky.Neznám tuto firmu a vím,že jsem udělala hloupost.Tito lidé jsou dobře vyškolení a ví jak přesvědčit zákazníka.Přitom tolik lidí jsem už od dveří vyhodila.!!!Snad mi poradíte,předem děkuji Zdenka.

        • #2030 Odpovědět

          Jenda
          Host (Guest)

          Zdravím,

          nyní už to není složité, zákazník může odstoupit od smlouvy s dodavatelem, když dodavatel zdraží cenu. Dodavatel na zvýšení cen musí zákazníka  upozornit a zároveň musí mu oznámit, že má právo od smlouvy odstoupit, když nebude souhlasit. Názor Energetického regulačního úřadu je ten, že dodavatel musí v případě zdražení Vám zaslat doporučený dopis nebo email s potvrzeným příjmem se zpávou o zdražení.

          Elektřinu budou zdražovat od ledna 2012 a zprávu a nový ceník by měl být k dispozici  od konce listopadu. Plyn teď zdražují všichni, je potřeba sledovat na jejich stránkách aktuality, měli by to alespoň tam oznámit.

          Ještě je otázka, zda máte jednu smlouvu na obě komodity (plyn i elektřinu), Pak ukončíte odběr obou komodit.  Pokud na každou komoditu zvᡚť, tak musíte napsat dvě odstoupení v době zdražení každé komodit.

          Návod jak napsat odsoupení je na :

        • Tato odpověď byla upravena před 10 roky, 5 měsíci autorem admin.
        • Tato odpověď byla upravena před 10 roky autorem Petr Woff.