Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 1 až 15 (z 5,903 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #182500

    Kubíková Helena
    Správce

    Dobrý den mám odběrové místo Praha 10, Vršovice, Na Míčankách 4
    ráda bych věděla v jakém časovem intervalu se počitá NT a VT
    Děkuji za odpověď.


    Otakar Prášek
    Správce

    Dobrý den
    Jmenuji se Otakar Prášek. Moje mamka bude mít 10.1.2023 90 let. Žije v domku na Horním Jelení.
    Dne 14.11.22 jí společnost Elgas Energy s.r.o. nechala odpojit plyn, který používá na vaření a topení.
    Takže od tohoto dne si nemůže uvařit ani zatopit. Důvodem bylo neplacení záloh. Přitom jsme platili každý měsíc ústně domluvenou zálohu, protože mamka má důchod 19 681,-Kč a předpis záloh jsme měli 25 850,-Kč měsíčně. 15.11.22 jsme přestoupili k jinému dodavateli plynu. Ten přislíbil připojení k síti 25.11.22. Dnes je 30.11.22 a připojení stále nejsme, protože operátor trhu s energiemi(OTE) má neustále nějaké připomínky a připojení neschválil kvůli smlouvě s novým dodavatelem, který ji vypsal běžným způsobem.
    Dnes společnost GasNet, která by měla provést montáž slibují, že podle zákona se bude řešit připojení 13.12.22 a pak budou mít dalších 5 dní na připojení. Takže mamka má podle zákona umrznout o chlebu a vodě, pokud jí ovšem nezamrzne.
    Byl bych rád, kdyby se mohl celý tento nesmysl se zákonnými lhůtami urychlit. Děkuji za odpověď.
    Otakar Prášek
    Tel.605 184 496

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #182100

    Odberatel
    Správce

    Armex nedodržuje smlouvy, jsou to podvodníci. Co nejdříve od nich zmizet. NEDOPORUCUJI. Tváří se jako fér dodavatel, všude samé reklamy a přitom nejsou schopni dodržet fixovanou smlouvu na dobu určitou.


    Jirka
    Správce

    Tak tohle dostal asi také každý…

    Tímto Vám sdělujeme, že provedenou kontrolou bylo zjištěno, že právnická osoba
    HALIMEDES, a.s., jako držitel licence číslo 241014862 s předmětem podnikání obchod s plynem,
    se dopustila porušení ustanovení § 11 odst. 1 písm. f) energetického zákona, dle kterého je držitel
    licence povinen bezplatně vyúčtovávat dodávku elektřiny, plynu, tepelné energie a související
    službu v elektroenergetice a související službu v plynárenství a poskytovat bezplatně informace
    o vyúčtování dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice a dodávek tepelné
    energie, čímž se ve spojení s ustanovením § 98a odst. 2 písm. j) energetického zákona rozumí
    vystavení vyúčtování v termínu a rozsahu stanoveném vyhláškou č. 545/2006 Sb., o kvalitě
    dodávek plynu.
    Dále bylo zjištěno, že právnická osoba HALIMEDES, a.s., v postavení držitele licence na
    obchod s plynem, ukončila v rozporu s ustanovením § 61 odst. 1 písm. d) energetického zákona
    ke dni 7. ledna 2022, dodávku plynu do odběrného místa EIC 27ZG1………….,přestože nebyla splněna žádná z podmínek neoprávněného odběru plynu.
    Uvedené zjištění bylo předáno Odboru sankčních řízení ERÚ pro rozhodnutí o zahájení řízení o přestupku.


    Bezejmena
    Správce

    Dobrý den,

    vím velice dobře jak to v této společnosti chodí a ruce pryč. Žádná výběrová řízení se nekonají, vše se vybírá podvodem na zákazníky. Porušuje se zde nejeden zákon. Prosím dejte si na ně pozor ať nedopadnete jako já.

    odpověď na: odstoupení od smlouvy #181896

    Jiřina Bendlová
    Správce

    Agent Správy odběrných míst vylákal na jaře 2021 podpis smlouvy na 3 roky s tím, že v případě požádání pomúže SOM vybrat dodavatele elektřiny- lež- obratem přišlo „vysoutěžení“ nového dodavatele, k němuž by převod přicházel v úvahu v prosinci t.r.. Nový dodavatel o cenách na rok 2023 prý nemá informace a stanoví ceny do měsíce po zahájení dodávek /!?/.- smlouvu s ním ale nemám. Chci smlouvu s SOM zrušit, ale telefon delší dobu 24 hod. denně „obsazeno“, maily se vrací jako nedoručitelné. Co s tím – poradíte???


    Šárka Janečková
    Správce

    Mám od Bidli elektřinu v domě, přešla jsem od jiného dodavatele, protože mi můj předchozí dodavatel zvýšil ceny. Dostala jsem ten spotový ceník a dle vývoje cen jsou udělala dobře, ceny mám nižší než u předchozího dodavatele a ještě níž než je těch zastropovaných 6000 Kč jak všude nyní píšou. Takže jsem spokojená, cen jsem se opravdu bála, obzvlášť v našem domku, ale nyní jsem klidnější. Nikdo nemáme peníze na rozdávání, předchozí dodavatel mi dal cenu 11 000,- což jsem si nemohla dovolit, teď jsem na půlce ceny a i níž a to je fajn. Smlouvu mi udělala rychle mladá slečna, která byla milá a vše nám vysvětlila. Nemám s Bidli problém. Nelíbí se mi, že všichni jen nadávají na vysoké ceny, za to ale nemůžou dodavatele, ale špatná rozhodnutí vlády.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #181247

    alena Novotná
    Správce

    Dobrý den, máme stejnou zkušenost – obraťte se na ERU-Evropský regulační úřad. Nám poradili.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #181213

    Ivana
    Správce

    Dnešním dnem mám vše s GE vyřešeno. 😀 Dorovnání vyúčtování dnes přišlo. Huraaa. Další kapitola uzavřena. Sice se to táhlo, ale nesmíme se vzdávat. 😉 Pevné nervy všem

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #180659

    Jiří Janík
    Správce

    Bohužel i mě dluží. Přeplatek 4000kč měl splatnout 27.10. Telefon neberou a na mail nereagují. Taky bych se rád připojil k žalobě.

    odpověď na: E.ON Energie #180484

    mira
    Správce

    Dobrý den
    Lze uplatnit dotaci elektřiny na čerpadlo voda vduch?
    Nově instalované


    Daniela Fajtšáková
    Správce

    Opravdu nebrat neskutečná cena za jednotku plynu a elektřiny v tomto roce:((((


    Zdenka Beranová
    Správce

    Měla jsem splatnost přeplatku 19.10. Nic dosud neposlali, ani telefon neberou.

    odpověď na: Blue-Gas #180438

    Roman
    Správce

    To už tak trochu vypadá, že bych se mohl pro tuto společnost rozhodnout i já. Upřímně mám na tohle ještě naštěstí chvilku čas, protože teprva dodělávám rekonstrukce bytu Praha, ale pak bych chtěl vyřešit i elektřinu a plyn, tak ještě uvidím, jak se rozhodnu.

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #178492

    Michaela Nováková
    Správce

    Dobrý den jaká je pro mě nejlepší sazba mám elektrický bojler a běžné spotřebiče? Děkuji

Zobrazuji 15 příspěvků - 1 až 15 (z 5,903 celkem)