Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 1 až 15 (z 5,450 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Armex Energy #142452

    killheert
    Správce

    Como se llamo esto i am from SPAIN

    odpověď na: ČME #142450

    Vladimír
    Správce

    Podepsat s již polodementním důchodcem v domě s pečovatelskou službou v malé vesničce bez souhlasu starosty a správce domova po roce lockdaunů a pandemie přihlášku k výběru nového distributora elektřiny místo případné komunikace přímo mezi dodavatelem a odběratelem 29.03.21 těsně před velikonočními svátky, kdy se eliminuje možnost 14ti denní doby k odstoupení s tvrzením, že zůstane dosavadní Eon stejný a že dojde ke zlevnění za Mwh, když je desetiletá průměrná roční spotřeba důchodce 0,1-0,2 Mwh stylem, že zavoláte a za 5 minut jste osobně na místě bydliště s důchodcem sepisujete přihlášku se slovy že Eon zůstane a vše uděláte za duchodce, překročením několika okresů a neuzavřením žádné další přihlášky v daném místě s další osobou bo odběrateli a ještě tam dále uvedete spojovací číslo plátce sipa na kt ani nynější platby za Eon nejsou a toto sipo slouží u úplně jiné nemovitosti k platbám jiným distributorům dodavatelům mi přijde v dané situace při nejmenším neprofesionalní, hloupé a až zavádějící Šmejdstvím.

    odpověď na: Comfort Energy #142448

    Marek Trenk
    Správce

    Na lince hodně v pohodě domluva, stálo mě to 10 minut času a nemusel jsem se s tím lovit po internetu.

    odpověď na: E-ON zkušenosti #136571

    Taťána Sýkorová
    Správce

    Zdravím, máme stejnou zkušenost. Po dvouleté výhodné ceně nám přišel mail s oznámením o navýšení ceny o 115 % (ano, opravdu to není překlep) ve VT, který „náhodou“ spadl do spamu, takže jsem stihli dát výpověď tak tak v posledním dni. Když se nic nedělo, po dovolání po 14 dnech nám bylo sděleno, že naši výpověď vlastně neobdrželi, protože při zadání „potvrzení o přečtení“ automat vyhodnotil náš mail tak, že se jím nikdo nezabýval. Takže jsme vše řešili znova. Výpověď zaslanou 6.10.2020 nám potvrdili až ke konci měsíce, takže nám přišel od ČEZu (distributora energie) dopis o neoprávněném odběru elektrické energie. Konečnou fakturu, při ukončení smlouvy k 30.10.2020 vystavili až 16.11.2020, kdy půlku měsíce nám naúčtovali za jejich „super slevněnou cenu elektřiny“, a na vrácení přeplatku mají ze zákona 14 dnů, takže 26.11.2020. K dnešnímu dni (25.11.2020) peníze na účtu samozřejmě ještě nejsou. Takže za nás, to, že se jedná o velkou firmu, která působí seriózně, je pouze klam. Možná za 2 roky, kdy nám navýší cenu zase současný dodavatel a my budeme pro E.ON novým zákazníkem, budou zase super a budou mít připravenou opravdu zajímavou nabídku. V této chvíli rozčarování a opravdu nezapomeňte si to pohlídat a vypovědět svou smlouvu včas.


    Veronika
    Správce

    Totálně neseriozni firma, komunikace katastrofa… Vůbec nechápu kde si částku a spotřebované m3 vycucali, po dvou reklamacich mě odbily poté nekomunikovali a předali advokátní kanceláři, tam jsem volala a vysvětlila kde je problém odpověď nás to ale nezajímá pošlete email…
    : veronika.janoschova [mailto:vera.005@seznam.cz]
    Sent: Wednesday, March 24, 2021 9:36 AM
    To: Office <Office@aktz.cz>
    Subject: Předžalobní upomínka

    Dobrý den.

    Tímto emailem reaguji na náš včerejší telefonní rozhovor. Dle mého si myslím, že tento postup předání celé věci advokátní kanceláři byl unáhlený z důvodu, nedostatečné komunikace firmy Halimedes a. s. Telefony ve zmiňované firmě nejspíš vůbec nefungují a na zaslané reklamace ohledně stavu spotřebovaných m3 kdy stav na vyúčtování absolutně neseděl s plynoměrem (jelikož stav na vyúčtování byl vyšší, než skutečný stav plynoměru) mi bylo odpovězeno že všechno sedí, stav plynoměru tady nikdo nebyl ani opisovat – nevím kde je chyba… Firma Halimedes není absolutně důvěryhodná i podle veškerých inzerci… O. K., ale abych měla klid, chci to řešit formou splátkového kalendáře bohužel, všichni víme jaká je doba a já jsem s dětmi doma na ošetřovném uz rok… Tímto jsem schopná splácet 2 000kc každý měsíc počínaje měsícem duben, jsem schopná taky splatit víc pokud to finance dovolí, ale nějaké seriózní chování by dané firmě taky nechybělo.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Janoschová Veronika /// ruce pryč od této firmy, přešla jsem k Innogy kde mi ještě za dané peníze vraceli přeplatek… Absolutně masakr a hnus toto chování…

    odpověď na: Přechod ze sazby D25d na sazbu D26d a jak? #140550

    Jiří Mucek
    Správce

    Mám sazbu D25- provozuji bojler 200 l. 1800 W
    Chci akumulační topení 7,5 Kw. co musím udělat abych dostal sazbu D 26

    odpověď na: Bohemia Energy zkušenosti #140018

    Tony
    Správce

    Dobrý den, u Bohemia energy jsme zadali požadavek na změnu dodavatele ke konci roku, vše s dostatečným předstihem abychom letos zvládli přechod kvůli snížení ceny. Teďka od dubna už začínáme, Bohemia už nám poslala i měsíční platby, takže víme kolik a kam posílat. Zařídili nám v podstatě zatím úplně vše, takže veškerý obavy z přechodu byly zbytečný.

    odpověď na: slevy na držitele ZTP/P #139837

    Půta Milan
    Správce

    Prosím o sdělení jak mám postupovat. Jsem zákazníkem ČEZ. a držitelem ZTP/P.


    Radek
    Správce

    Zdravím, několik let už u nich mám plyn a elektřinu. Komunikace je s nimi jednoduchá a s penězi u přeplatků nedělají švíky, vše vždycky v pořádku vyplacený. Kvůli těmhle zkušenostím jsem proto zatím nezměnil firmu.

    odpověď na: ČME #139740

    Jan Málek
    Správce

    Věřte si čemu chcete, ale jejich chování je přinejmenším rozporuplné.

    Uzavřou s vámi „Přihlášku k výběrovému řízení“ na tři roky a po tuto dobu patříte jen jim, pokud byste chtěli cokoli změnit sami, pak zaplatíte za každé odběrové místo 3000,-

    Nemáte možnost si vybrat z více dodavatelů, prostě vám někoho vyberou – s největší pravděpodobností Armex, ačkoli podle nezávislé online kalkulačky vychází levněji spousta jiných.

    Výrazně NEDOPORUČUJI

    odpověď na: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #139736

    Monika
    Správce

    Jednali s námi slušně i když jsme řešili změnu dodavatele.


    Martin Páral
    Správce

    Máte nějaké zkušenosti se společností Terra Group Investment a.s.? Prý patří mezi zprostředkovatele energií (elektřiny a zemního plynu). Připište svoje autentické recenze, přidejte reference, zapojte se do diskuse.


    Skaut
    Správce

    Máte nějaké zkušenosti se společností (Šetříme) Občanům s.r.o.? Prý patří mezi zprostředkovatele energií (elektřiny a zemního plynu). Připište svoje autentické recenze, přidejte reference, zapojte se do diskuse.


    Petr Woff
    Správce

    Máte nějaké zkušenosti se společností Simply Energy – Partner v energetice s.r.o.? Prý patří mezi zprostředkovatele energií (elektřiny a zemního plynu). Připište svoje autentické recenze, přidejte reference, zapojte se do diskuse.


    Petr Woff
    Správce

    Máte nějaké zkušenosti se společností Platform Energy s.r.o.? Prý patří mezi zprostředkovatele energií (elektřiny a zemního plynu). Připište svoje autentické recenze, přidejte reference, zapojte se do diskuse.

Zobrazuji 15 příspěvků - 1 až 15 (z 5,450 celkem)