Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
DanaKeymasterDobrý den,
mám k vám prosbu,jsme dva důchodci,bydlíme ve dvou pokojovém bytě,a jsem nespokojena s vyúčtováním vody za rok 2012,píši jen pro zajímavost,že máme spotřebu vody 72m3 za rok studené vody a teplé 53m3 a platíme na zálohách 26.436, Kč a dopatek činí 14.659.Kč
,Dotazuji se zda je to možné.
Prosím o odpověd přeji vám krásné dny Dana
SrixKeymasterSpíš vše v rámci stížnosti neakceptování platného odstoupení zašlete na ERÚ. Byly jste v převedeny v rozporu s platným energetickým zákonem.
Srix
IvetaKeymasterKopii odstoupení, které jsem CE posílala poštou, jsem pro jistotu ještě naskenovala a poslala mailem (včetně dodejky) a dostala jsem odpověď, že do konce ledna mi pošlou písemné vyjádření. (Jak píše paní Bergrová, bylo mi sděleno, že na vyřízení mají 30 dní). A přesně jak píše Srix, komunikujte pouze písemně (ať už poštou či mailem). Samozřejmě vše hned přeposílám i Centropolu, aby se mnou počítali. Zálohy na SIPU mám také dvě, ale to by mělo být započteno do vyúčtování od Centropolu, které by mělo přijít v lednu.
SrixKeymasterNa základě čeho Vám byla prodloužena Smlouva? Podepsal jste nějaký nový dodatek? Dle původníchspodmínek produktu Benefit by jste měl mít možnost zaslat nesouhlas s automatickým prodloužením do 20 dnů před prodloužením. Což je termín doručení do RWE nejpozději cca 24.8.2014. Pokud jste nic dalšího nepodepsal, pak zaslat nesouhlas s prodloužením a pryč od nich.
SrixKeymasterMilanku, my si tykame? Dle ceho tak soudite vy Sherloku. Z toho ze poradim lidem, kterym lzete, uvadite v omyl nebo jen nerikare vse.
SrixKeymasterNedejte se a trvejte na odstoupeni. Pozadujte pouze komunikaci skrze email. Oznamte vzdy zamestnacum pokud Vas budou nadale obtezovat nesmyslnymi retencnimi nabidkami, ze hovory nahravate a v pripade prodluzovani Vaseho setrvani u spol. BEE, CE, Xenergie jako dukazni material ERÚ. Drzim vam palce, nenechte si od techto spolecnosti kterym etika nic nerika, tahat za nos v pripadech kdy porusuji vyhlasky a zakony CR.
Ivana BergrováKeymasterTak jsem na tom úplně stejně jako Vy paní Anno.Nedejte se.Já sice taky ještě nemám vyhráno,ale značně jim znepříjemňuji život.V pondělí jsem tam volala a také mi řekli,že na základě hovoru s automatem jsem zmáčkla,že jsem žádné odstoupení neposlala.Argumentovala jsem,že pro mě je dané co je černé na bílém a podle toho ať se laskavě zařídí,Ta paní tam byla jak kolovrátek a stále mlela o hovoru s automatem.Tak jsem se neudržela a pěkně od plic jsem jí řekla co si o ní a jejich společnosti myslím a jestli umí říkat něco jiného než svých 5-8 vět co má naučené a že trvám na odstoupení jinak,že vyzývám lidi na netu k podání hromadné žaloby a okamžitě píšu stížnost na ERU. Hned druhý den mi volala jistá paní Pelikánová,že se právě zpracovává mé odstoupení,ale jestli si ti nechci ještě rozmyslet.Tak to ani náhodou!!! Tak prý si mám najít nového dodavatele a oni mě pak uvolní.Tak nového dodavatele již mám,ale ten potřebuje zase písemně od CE od kdy mě laskavě uvolní.Včera jsem tam znovu volala ať mi řeknou kdy už mi tedy pošlou,ale paní opět mi není schopna v tuto chvíli toto zdělit.Jak říkám kolovrátek který nic jiného neumí.Pozor mají na to 30dní.Tak že já počkám do 20.ledna. Když se nic nebude dít tak se opět budu radit s ERU .Myslím,že to nebude s nimi vůbec jednoduché,a že nás čeká dlouhý boj.Hlavně vydržet!!!
Jiří PetrákKeymasterDobrý den, RWE mně automaticky prodloužil smlouvu – benefit na fixní cenu plynu o dva roky do data 15. 9. 2016. Končit měla 15. 9. 2014. Chci změnit dodavatele plynu, ale RWE hrozí pokutou 400 Kč za každý měsíc při nedodržení smlouvy. Je nějaká možnost se ze smlouvy vyvázat?
Děkuji za odpověď.
AnnaKeymasterTak ted jsem se pobavila. Opravdu už nevím,zda se mám smát či plakat….Jak jsem již předešlé dny psala, 19.12.jsem u CE odstoupila v řádné době od smlouvy – osobně jsem předala, mam od nich potvrzenou…leč od 1.1. jsem se stala stejně jejich odběratelem…po mnoha hovorech jsem se dozvěděla, ze opravdu již nejsem u Centropolu, ale u CE, protože jsem jim to na potvrdila v automatickém rozhovoru zmáčknutím jistého tlačítka -o tom fakt nic nevím…a proto se mou žádost neřešili.
Ivana BergrováKeymasterJsem na tom stejně jako Iveta.Dali poplatek na inkaso.Volala jsem na CE,že u nich nechci být.Tak prý si mám najít nového dodavatele a dát jim do 15.1.vědět,že již mám tedy novou smlouvu aby oni mohli zařídit vše potřebné.To se mi nelíbilo proč bych jim měla něco oznamovat tak jsem volala na ERU a tam mi vysvětlili,že stačí uzavřít novou smlouvu to už je jedno koho si vyberu a oni vše zařídí,ale že vše chvilku trvá než proběhnou změny(odhlášení-přihlášení) tak abych to nechtěla ze dne na den.Tak jak jsme o tom diskutovali usoudili jsme,že reální termín je nová smlouva s účinností od 1.2.2014.Zítra jdu na obchodní místo EON a pokusím se tam s nimi domluvit o nové smlouvě.Už nechci žádné extra dodavatele s kterými jsou jen problémy a přidělávají jenom lidem vrásky.Podotýkám,že vím,že EON není nejlevnější,ale byla jsem u nich spoustu let a žádné takovéhle sprosté jednání z jejich strany se nekonalo.
MilanKeymasterNeděláš pro CENTROPOL?
IvetaKeymastertaky jsem naletěla a ještě měly tu drzost že i když jsem jim posílala odstoupení od smlouvy tak i přes to my daly poplatek na inkaso
SrixKeymasterERÚ bude oficiální stížnost řešit, zvlášť pokud máte doklady o Odstoupení od Smlouvy. Nejste sám, u koho došlo k ignoraci odstoupeni. Navíc v případě návštěvy nezvaného hosta jste měl možnsot odstoupit až do 5 dnů před započetím dodávek.
Fischer LuborKeymasterBohužel kompletní informace sehnala,když přišel podomní prodejce k mé matce která má alzheimera,mimo mé bydliště a odběrní místo. Od ní mi volal jestli může změnu dodavatele udělat i u mě,odpověděl jsem,že si žádné změny nepřeji,on to přesto udělal,Když jsem se to dověděl,stačil jsem ve 30 denní ochrané lhůtě vše vrátit zpět.tak už asi mé kompletní informace znali,ale nevím jak se dověděli,že jsem u centrpolu,odkud si mě k sobě přetáhli.Jak jsem koukal,není tu snad nikdo s Boh.Energy spokojej.Jinak si nedělám moc iluze,že mi energetiký regulační ůřad pomůže,přesto že má v náplni práce ochranu zakazníků a spotřebitelů, Víc věřím,tomu,že by zasáhl když tam pošlou stížnost všichni,co tu jsou nespokojeni a bude je to otravovat neustále odepisovat a řešit Bohemia Energy. Pak by snad mohli zasáhnout. Proto všichni pište své stížnosti na:[email protected].
IvetaKeymasterJsem také jedna z těch, kterým přišly podobné dopisy i SMS o tom, že jsem od 1.1.2014 zákazníkem Comfort Energy, a to přes to, že jsem jim 18.12.2013 poslala odstoupení od smlouvy (s dodejkou). Po obdržení SMS od CE jsem zavolala na ČEZ a tam mi řekli, že už jsem u Comfort Energy. Takže zítra pošlu vše na Energetický regulační úřad (a samozřejmě dám vědět i CE a také Centropolu, u kterého jsem byla dosud.)
-
AutorPříspěvky