Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
SrixKeymasterJá si dovedu představit variantu, že sice odstoupení registrují, ale jaksi to v období svátků nestíhali kapacitně. Údajně vypovídali Centropolu 30.000 odběrných míst. To už je slušná porce na procesní řízení.A tím že to nemají zaevidované, odchází z jejich CRM systému automaticky zprávy o tom, že jste jejich zákazníky. uvidíte sami co Vám odpoví. Srix
SrixKeymasterBohemia zřejmě někde získala kompletní informace o Vašem odběrném včetně data narození a to pokud jste jim Vy osobně neposkytl lze získat jen velmi obtížně….. Bez Vašeho data narození totiž odběrné místo nikdo nepřevede. K Odstoupení od Smlouvy, dle platné novely Občanského zákoníku máte jen14 dní po započetí dodávek, za předpokladu, že jste uzavřel Smlouvu s podomním prodejcem a podobně. Nicméně vzhledem k uzavření Smlouvy v loňském roce se obávám že se na Vás toto nezvtahuje. Pokud jste si jist, že došlo k podvodu, pak je trestní oznámení a stížnost na Energetickém regulačním úřadě na místě. Srix
Ivana BergrováKeymasterTak přesně to samé jako paní Anně se stalo mně.Přišla mi sms s CE,že od 1.12014jsem jejich zákazníkem a že ni přijde rozpis záloh.Odstoupení jsem poslala 19.12.2013 a druhý den to měli podle dodejky převzaté.Díky za rady Srix hned zítra to takhle přesně udělám.
JaromírKeymasterJSEM A BYL JSEM ODBĚRATELEM PLYNU A ELEKTŘINY. ZAPOMĚLI MNĚ VRÁTIT PŘEPL. ZA ELEKTŘINY JEN PÁR TISÍCOVEK REKL.. DÁLE NEDALI VĚRNOSTNÍ BONUS A BONUS ZA PŘIVED SOUSEDA DALŠÍ REKLAMACE.NYNÍ PŘI VYÚČTOVÁNÍ PLYNU JSME SE DOHODLI ZA JEDEN MĚSÍC A 10DNÍ -DVĚ ZÁLOHY, PROTOŽE MĚNÍM DODAVATELE K 1. 1. 2014-ŠOK. PRÝ NOVÝ DODAVATEL PODLE 3-E NEPOŽÁDAL OTE-PRÝ MI POČKAJ. NOVÝ DODAVATEL V POŘÁDKU POŽÁDAL A 3-E SE OMLUVILY. ČEKÁM KONEČNÉ VYÚČTOVÁNÍ A PŘEMÍŠLÍM O NOVÉM DODAVATELI U EL. ENERGIE PROTOŽE CO JE MOC TO JE PŘÍLIŠ. A TO MAJ NOVÝ VŠ, PODMÍNKY DOPORUČUJI POZORNĚ PŘEČÍST,
SrixKeymasterVážený pane, mé reakce jsou nezávislé, ale Vám pomáhat nebudu, takže Vás to nemusí tížit. Zákazníka, pokud dodrží několik základních pravidel, může oprvadu nakonec zajímat jen cena VOP a stabilita společnosti. Ale to Vy nechcete chápat. Argumentujete nesmysly o malých poslečnostech s.r.o. atd… A diskuze na webech opravdu nemám na starosti. Což člověk Vašeho ražení nikdy nepochopí !! Pokud chcete spočítat rozdíly i v distribučním pásmu JMP, i tam jjsou zmíněné společnosti levnější. Až budete někdy s E.ON muset něco řešit a vím o čem mluvím, protože jsem pár lidem na základě Plné moci pomáhal odejít a řešit problémy. Tak možná změníte názor na to co je či není nejlepší. E.ON v rozporu s kodexem odmítá zákazníka informovat o důležitých náležitostech Smlouvy, kterým nemusí laik rozumět. Ale to jen tak od stolu nezjistíte. Nic z toho co jsem zde napsal, není lež ani polopravda. To,ale pochopíte někdy nebo nikdy. Srix
Fischer LuborKeymasterBohemia energi? Hrůza a děs,takový podvodníky by snad zakázaly i v Ugandě, proto mohou své podvody páchat jen zde V 4echách. Během roku 2013 jsem se stal dvakrát bez jakekoli mé aktivity a bez mého vědomí a souhlasu, proti mé vůli jejich klientem. Jednoduše se rozhodnou,že vašemu dosavadnímu odběrateli oznámí,že k nim přecházíte aniž by jste o tom sami věděli.Nechápu kde berou tu drzost za Vás tímto způsobem rozhodovat.Zrovna teď je řeším,poslali mi před 3 týdny sms,že se ne musím obávat sankcí od bývalého dodevatele za přechod k Bohemia energi a že jsem pod jejich právní ochranou. Hned jsem jim na tu sms i na jejich mail napsal,že jsem Boh.energ.o žádné změně dodavatele nejednal a nepřeji si přechod k nim. Přesto mi přes můj nesouhlas po třech týdnech (včera) od Bohemia přišla Sms,poděkování za to že jsem se stal od 1.1.2014 jejich klientem. Samozřejmě mám 3 týdny na vypovězení smlouvy,což udělá a naví jdu na ně na Policii podat trestné oznámení, dal jsem to i na vědomí energetickému regulačnímu úřadu,ale asi s tím nic nedělají,možná i jejich mafianské praktiky kryjí. nejhorší je ta zbytečná ztráta času kterou Vám Bohemia Energi svoji neomaleností způsobí když to potom napravujete.
Pavel NesvadbaKeymasterNezlobte se, ale nerozumím o co vám pořád jde. Vaše reakce nejsou nezávislé, jak jste teď nepřímo napsal, reagujete jen na to, na co chcete, chytáte se maličkostí na kterých pak stavíte argumenty, tak jak se to děje v politice, nemůžu pochopit ani důvod proč to vše děláte, nezlobte se, ale já vám ty vaše slova nevěřím. A to vlákno vám založí každý, když se zvyšuje návštěvnost. Vy pořád jen zbrojíte proti EON-u, protože čekáte, že na to budu reagovat, já je jmenoval proto, protože pro normální občany, kteří ani neví jaký je rozdíl mezi dodavatelem a distributorem, není jich málo, je dle mého názoru všeobecně nejlepší, tzn. největší jistota se slušnou cenou. A s tím lhářem, přímo jsem to nenapsal, ale lze to tak chápat, jenže když jste nepsal o podstatě této diskuze, ale pravděpodobně máte nastarosti diskuze na webech, aby se tam něco dělo. K tomu to názoru jsem dospěl, když si přečetl všechny vaše příspěvky, hlavně i jak hledal, kde jsem vás nazval lhářem. Jinak si nedovedu vysvětlit váš důvod. A na závěr, toto je moje první účast v diskuzích, nechtěná, protože si hledal informace o společnosti Optimal Enegy a ne z důvodu zprostředkování, o to zájem nemám. Omlouvat se nakonec omlouvám, ikdyž jste nepsal přímo o tématu, ale nelhal jste v té věci, ale stejně myslím si o vás své. Už na vás reagovat nebudu, ani se jiné zúčastňovat, protože stejně většina je jich díky placeným provokaterům uměle vytvořená a zveličována, nemám čas se zabývat blbostmi s účelovým zaměřením. Jo a myslete si o mně co chcete, napište o mně co chcete, mně je to úplně fuk.
S pozdravem Pavel Nesvadba
SrixKeymasterPožádejte o pomoc Energetický regulační úřad:[email protected] zašlete jim kopii odstoupení a kopii podacího lístku i to co Vám zaslala CE. Toto bych doporučene zaslal i poštou. Kontakt : Energetický regulační úřad
Adresa: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava
Telefon: 564 578 666 – ústředna
Fax: 564 578 640 – centrální fax – podatelna
E-mail: [email protected], [email protected] Tuto stížnost dejte taktéž na vědomí CE… Dále bych požádal Centropol o zjištění stavu na OTE, kdo je opravdu Vaším dodavatelem zapsaným na OTE. Srix
AnnaKeymasterTak 19.12.jsem odstoupila od smlouvy s CE. 3.1. mi přišel dopis s rozpisem plateb a dnes i sms že mě vítají mezi své zákazníky. Nechápu. Fakt už tomu nerozumím….
SrixKeymasterUz v prvni vete jsem napsal, ze E.ON ma v ramci trhu slusnou cenu. Ze neni ani zdaleka nejlevnesi a napsal jsem rozdil vuci nejlevnejsimu na trhu se Smlouvou na dobu neurcitou. Nazval jste mne lharem doposud jste se neomluvil, prestoze jsem vam dokazal ze nelzu. Az potom jsem v druehm prsipevku jmenoval BG. Ale jinak Vy jste nepochopitelne prehledl i dalsi ceniky spolecnosti a umyslne rikam se Smlouvou na dobu neurcitou. Neb tu Vam E.ON jako ziskanemu zakaznikovi NENABIDNE. 3400,- ST Energy, 3400 – Primagas (vynechte argument o male spolecnosti), 3100,- 3E, 3000 Fonergy dále pak produkty okolo 2000,- Kč rozdílu a jejich pomerne dost a to vse na dobu neurcitou. Pokud budu srovnavat i dobu urcitou pak zde bude produktu a firem mnohem vic i kolo 4000 Kč v rozdilu… E.On z mnoha duvodu nepovazuji za nejlepsi spolecnost na trhu a nektere duvody jsem zde napsal. Napriklad pouzivani podomnich prodejcu mne osobne vadi a to velmi !!! Nedorzovani nebo obchazeni etickeho kodexu, ktereho jsou signatari je dalsi z bodu. Pokud by jste si prosel toto forum a ne jen toto vlakno, asi by jste mne nespojoval s Optimal E., ale je to Vase dedukce a mne je to uprimne jedno. To ze mne v dalsim prispevku nominujete jako obchodnika BG je pak uz spis jen usmevne. Takze pro vasi klidnou dusi. V energetice pracuji. Kde a jako co Vam neprozradim z mnoha duvodu. Nicmene spolecnost ktere jsem zamenstancem se nenachazi vzadnem z komercnich srovnavacu pro kategorii MO-DOM. Pod touto prezdivkou vystupuji i na jinych forech, kde podobni odbornici jako Vy vykladaji polopravdy nebo primo lzi. Zde mi napriklad zastupci CE jiz zalozili i vlasntni vlakno, za coz jsem jim vdecen, je to urcite oceneni :). Pokud mne kdokoli pozada o radu, pomuzu mu a poradim. A to ad1, anonymne ad2 bezplatne. Tuto osvetu delam ve volnem case, a jak travim volny cas muze byt kazdemu uplne fuk. Co se ENY tyce, informace ktere jste ziskal z Aresu a jejich ww fajn, jen bych na Vasem miste zkusil dotazet i E.ON zda s nimi nespolupracuji nebo nesolupracovali take…. Existuje cosi jako dolozka o mlcenlivosti a ENA si je toho vedoma, stejne tak spolecnosti ktere jejich sluzby vyuzivaji a jejich pomerne dost a ne vsechny si prectete na www jako reference.
Nepredpokladam, ze se omluvite za to ze mne nazyvate lharem, ale na to jsem zvykly od podomnich obchodniku na jejichz uroven a znalosti se tim to pasujete. Pokud chcete vest vecnou diskuzi, prosim. Pokud minite pokracovat v polopravdach, pak Vase polopravdy budu i nadale komentovat… Srix
Pavel NesvadbaKeymasterZpráva pro Srix. Tak jsem tu ještě jednou, protože se musím opravit, 755 Kč / MWh od Blue Gas je opravdu nejlepší cena, tzn. lepší než co nabízí EON, nepochopitelně jsem se přehlédl. Sice pan Ing. Kánský by měl být garancí odbornosti, o tom žádná, ale s etikou nevím nevím, když pracuje ve společnosti ENA s.r.o., která je partnerem ČEZ, RWE na poradenství a pak vlastní konkurenční firmu na dodávku plynu. Ale to není moje starost, napište mně prosím, jak má Blue Gas zajištěny ostatní služby, zákaznická linka 3 hodiny denně, od 13-16h není moc dobrý servis, ale ceny prozatím super. Jen se divím, proč až v roce 2012 takový odborník začal s prodejem plynu, když tak mohl učinit o 6 let dřív. Jo a pokud jste dealer, což si myslím, zapracoval bych být jednatelem Blue Gasu i tam, jako běžný zákazník bych už se s vámi neotravoval, ale rád zjišťuji nové informace. Bez schopných lidí to nejde, pan Ing. to tězko vše sám stihne.
S pozdravem Pavel Nesvadba
Pavel NesvadbaKeymasterVážený pane no name, nevím co bylo tak humorné na vašem podpisu, ale budiž, každý má jiný humor. Aby jste věděl, že si nehraji na žádného nejchytřejšího odborníka v energetice, tak opět reaguji na vás, ikdyž z toho nemám žádný profit, ale rád nenechávám rozdělanou ,,práci“. S tím EON-em vůči Blue Gas máte pravdu, samozřejmě jen díky stálému měsíčnímu platu za dodávku, za komoditu má EON nejlepší cenu, ale Blue Gas je celkově o těch 4.500 Kč levnější. Nic, ale nemění na tom, jak tady diskutujete, že teď mně není úplně jasné o co vlastně vám jde, pravděpodobně se cítíte méněcenný a jen se tady snažíte si dokázat, že jste nej nej nebo jak si mám vysvětlit, že mně vysvětlujete, že distribuce je pro obě společnosti stejná, to není proč vysvětlovat. Ledacos to nasvědčuje, možná i to, že se snažíte poukazovat na to, že oponent tomu vlastně vůbec nerozumí a zdiskreditovat jeho názory, protože poukazuje na věci, které vám nevoní. Nic jdu k věci ať se zbytečně nezdržuji psaním příliš dlouhého příspěvku. Kdyby byl zprostředkovatel férový, tak má jen jednoho partnera na elektriku a jednoho na plyn, samozřejmě ty nejlepší a ne jak má Optimal Energy snad kolem deseti a přitom tam není napsaný Blue Gas na jejich stránkách. Proč nedoporučuje u plynu jen Blue Gas, když je nejlepší dodavatel a zprostředkovatel férový vůči zákazníkovi ? A co se týká Blue Gas, jeden jednatel, fungování ani ne 2 roky, 200.000 Kč základního jmění, zákazníky nechce získávat reklamou, pobočky taky nechce, ale platit zprostředkovatelům jim nevadí, kteří toto využívají, to u mě nebudí moc důvěry. Jen nízké měsíční platby je slabá garance na to riziko, čas ukáže, jak Blue Gas se projeví. A na závěr jen pro pochopení vás a vašich poradců co vám stojí za zadkem , já reagoval na partnery uvedené na webu zprostředkovatele Optimal Energy, o kterém je tato diskuze, vůči EON-u a ne se všemi dodavateli, protože se neživím zprostředkováním prodejem plynu a nevidím důvod, proč bych měl sledovat ceníky i ,,schránkových firem“. Kdyby měly všichni pobočky, vědělo by o nich více lidí, důvěra by byla u lidí větší, to by šly náklady, tudíž i cena nahoru. Jen aby to nedopadlo jak s Bohemia Energy, vysvětlovat odborníkovi na energie nemusím. Když bude mít zprostředkovatel jen po jednom nejlepším partnerovi v každém oboru svého fungování a bude spoluodpovědný zákazníkovi s dadavatelem, pak budou mít zprostředkovatel status férovosti, ale ne jak to funguje dnes, schrábnout provizi bez odpovědnosti. Aby jste hned toto nezneužil, že to je blábol, u odvodu DPH to už funguje něco podobného. Je mně jasné, že vám to nevoní, ale snad jste mě pochopil, nechytejte se za slovíčko, ať nemusím dále reagovat na případné polopravdy a překrucování. Jo a napište mně čím se živíte. Děkuji !!!
S pozdravem Pavel Nesvadba
SrixKeymasterVáženy pane, zkuste NĚKDY PRACOVAT PŘÍMO S CENÍKY.. K žádné vazbě jsem se nepřiznával v první větě. Tou jen raguji na Vás. Přečtěte si tu větu POŘÁDNĚ. Milý pane, pletete si dojmy a pojmy. Zprostředkovatel je obchodní zástupce, zákaznická kancelář, externí siť atd… Dodavatel je společnost, která má v distribuční síti nominace… t.j. má objem komodity z vlatní těžby nebo elektráren, efetových smluv, nakoupeno na burzce či jinak získánou komoditu kterou vlastní a má nominovanou a zapsanou na OTE. Distributor je pak společnost (společnosti) které musí dle pravidel trhu umožnit za stejných podmínek dodávku, registrovaným dodavatelům – subjektům zúčtování, dodávky do jejich odběrných míst a které „spravují a dopravují komoditu do OM“.
V jediném s čím s Vámi můžu souhlasit, je to že výjma kalkulátoru na energiejenda, tyto kalkulátory obecně lžou, nebo neukazují vše. Nicméně konkrétní čísla která chcete: Nejlevnější dodavatelem, kterého jsem nezmiňoval je aktuálně BlueGas (můžete argumentovat čím chcete, ale pokud neznáte jednatele pány z ENY, tak toho o energetice moc nevíte a každá debata je zbytečná). Chcete mi tvrdit že LŽU. Tvrdit můžete cokoli, ale zkuste si to nejprve porovnat s ceníky. E.ON není ani nejlevnější ani nejlepší. Protože já osobně nikdy nepovažuji cenu za jediné kritérium. Celková cena je u E.ONu rozdílná i v siti GASnet chápete to? Jižní morava, má jinou cenu než severní morava byť je ve stejném distribučním území – zkuste si to najít na stránkách E.ONu. E.ON změnu ceny k 1.12014 neudelal. TO JSOU FAKTA. Stáhněte si ceníky obou společností a počítejte si výslednou cenu 🙂 která je pro Vás tak důležitá. Mně stačí spočítat cenu v jednosložce za obchodní část, vynásobit spotřebou a přičíst 21% daň. A oba výsledky pak odečíst. ONO PROČ, KDYŽ DISTRIBUČNÍ ČÁST JE PRO OBĚ SPOLEČNOSTI STEJNÁ…..ALE ALESPOŇ TOTO VÁM SNAD NĚJAKÝ „MANAŽER“ ŘEKL.
V distribučním pásmu GASNET bývalé SMP zaplatí u E.ON zákazník při roční spotřebě 31 MWh (sm louva doba určitá) 42.666,- Kč celkem. Zákazník spol. Blue Gas za stejné období a stejnou spotřebou (31MWh) zaplatí 38.164,- Kč. Rozdíl je 4.502,- Kč. Tvrdit že lžu můžete, ale CENÍKY, milý pane CENÍKY TY NELŽOU.Mimochodem, uspojí Vás když se podepíšu jako Pavel Nesvudba :)))))))))))))?
Pavel NesvadbaKeymasterVážený tajemný energetický poradče, už to, že se skrýváte za nějakou zkratku hodně naznačuje, přitom dle vaší první věty se přiznáváte k vazbě, a už vůbec nerozumím co vidíte u mě. Myslíte si, že díky nějaké reakci v diskuzi, kde jsem doporučil ať je lidé kontaktují, mně bude EON posílat provizi. To nemyslíte vážně !!! Odhaduji vás na naprogramovaného studentíka, přesně, jak se to děje v internetových diskuzích na výmývání mozků, kteří šíří účelové informace. To co jste uvedl za příklad to jen dosvědčuje, protože rozhodující je celková cena, ne jen jedna z mnoha položek, kterou jste si vybral, co vám seděla do ,,krámu“. Za prvé, kalkulátory nemusí být pravdivé, stejně jako jsou bulvární plátky, za druhé, já si vše počítám z oficiálních ceníků, protože to umím. Kdyby jste vy uměl aspoň si to spočítat v internetovém kalkulátoru, tak by jste takový nesmysl nemohl napsat, protože ani tam není z vašich partnerů žádný lepší než EON !!! Zprostředkovatel je jenom nástroj na získávání zákazníka, jakýmkoliv způsobem, vesměs lhacím, protože dodavatel se vymluví při nesrovnalostech na zprostředkovatele, ale to už bude mít zprostředkovatel provizi, tzn. zprostředkovatel s dodavatelem spokojení a zákazník to už je horší. Reagovat jsem neměl v plánu, ale když vidím ty účelové lži, tak jsem se rozepsal. Důvod ? Vidím, že zprostředkovatelé ve všech oborech jen lžou a podvádějí, ať už jde o půjčky, prodej realit, finanční poradenství, až po energie. A jestli zase budete blábolit, že mám něco přece jen společného s EON-em, tak nemáte žádný argument a lidi si můžou u nich ověřit, že žádný Nesvadba s nimi nespolupracuje. Přitom za nějaký čas nemusí být EON úplně nejlepší, ale teď je.
S pozdravem Pavel Nesvadba 🙂
SrixKeymasterVážený pane Nesvadbo, vazba byť netuším jaká je krásně vidět i na Vás. E.ON jistě nemá v rámci thu špatné ceny. Ale rozhodně není a to ani zdaleka nejlepším dodavatelem v segmentu MO-DOM, jak Vy tvrdíte. Zvláštní je i rozdílná cenová hladina např. pro Jižní moravu, dříve JMP net a zbytku republiky. To mi jako slušná obchodní praktika nepříjde. Asi by bylo vhodné zmínit, že u odběrů nad 30MWh (např. RD s malými dětmi kde se topí trochu víc) má nepochopitelně vysokou měsíční sazbu 268,- Kč. Tak je v konkrétní spotřebě 31 MWh, je E.ON o 4.500,- Kč dražší než aktuálně nejlevnější dodavatel. A to podotknu ještě malou drobnost. Smlouva na dobu neurčitou u levnějšího dodavatele, proti fixu přestože se je tak nazýván Standard v E.ONu…. 4.500 Kč je poměrně dost peněz na to že je E.ON dle Vás nejlepší a to bez fixace.
-
AutorPříspěvky