Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
ŠestákKeymasterDnes navštívili prodejci moji 91 let sterou tchýni a po hodině masáže si odnášeli smlouvu. Jejich prodejní praktiky a tlak na staré lidi, kteří se nedokáží již tolik bránit je šílený. ANI HYENY SE TAK NECHOVAJÍ !!!!
RadekKeymasterDobrý den.
Mám pár otázek k tématu výše, které mne zajímají:
Je možné přejít na produkt Kvartál z mé stávající sazby D55d bez nutnosti přechodu na sazbu D56d? Je nutné dokládat nějaké další skutečnosti (revize, návštěva technika apod.)? Neboli zůstane mi výhodnější sazba D55d?
Jaký bych měl pak zvolit postup, pokud koeficient K bude významně stoupat? Dá se přejít zpátky na sazbu D55d z produktu Kvartál, samozřejmě po uplynutí smluveného kvartálu?
Děkuji za odpověď.
milanKeymasterOblbuješ lidi kolem sebe …..
RožičováKeymasterPí.Nikodýmová je podvodnice,která pracuje pro Comfort Energy!!!!
JanaKeymasterDobry den chci se zeptat zda může smlouvu na el.a plyn uzavřít clolověk který nemá nájemní smlouvu k bytu v němž žije
VáclavKeymasterMoniko, rozhodně se letos produkt Kvartál (u ČEZu) proti produktu Comfort vyplatí, jelikož je u něj cena silové elektřiny odvozena od burzovní ceny přes koeficient k, který udává poměr aktuální tržní ceny vůči standardní ceně ČEZu u produktu Comfort.
To jest, pokud je k menší než 1, je produkt Kvartál či produkt Měsíc vždy levnější.
Jen ten koeficient k musíte raději sledovat každý kvartál (u produktu Měsíc pak každý měsíc), jelikož se zvyšující se cenou silové elektřiny na burze v budoucnu se lehce můžete dostat na mnohem vyšší ceny než má standardní produkt Comfort.
Sledovat vývoj tržního koeficientu k můžete zde
SrixKeymasterJiříku, četl jste někdy VOP Comfort Energy a byl pro Vás text dostatečně srozumitelný??? Tyto „pomýlené“ informace se nachází ve VOP C. E. cituji odstavec D. bod 15:
„Při ukončení dodávky z důvodu porušení smluvních podmínek, které má za následek ukončení dodávky podle článku D. odstavců 4. a 5. těchto VOP, je Zákazníkovi účtován smluvní poplatek. Smluvní poplatek je stanoven v minimální výši 5.000,- Kč bez DPH za každé odběrné místo pro Zákazníka segmentu Domácnost a minimální výši 20.000,- Kč bez DPH za každé odběrné místo pro Zákazníka v segmentu Podnikatel. Výše smluvního poplatku pro Zákazníka bude stanovena jako součin nespotřebované části ekvivalentu roční spotřeby dodávky za období do řádného ukončení Smlouvy daného odběrného místa v MWh zadaného v informačním systému OTE a jednotkové Ceny za elektřinu/Ceny za plyn platné v době porušení Smlouvy. Za období do řádného ukončení Smlouvy se pro tento účel považuje u Smlouvy na dobu určitou počet měsíců zbývajících do uplynutí sjednané doby trvání Smlouvy a u Smlouvy na dobu neurčitou období 6 měsíců. Smlouva bude ukončena po úhradě výše uvedeného smluvního poplatku. Zaplacením smluvního poplatku není dotčeno právo Dodavatele na odstoupení od Smlouvy ani nárok Dodavatele na náhradu škody v plné výši.“
Zdroj https://www.comfortenergy.cz/documents/1378628/1467633/obchodni-podminky-comfort-energy.pdf Takže pokud se zákazník rozhodne odejít, musí cvakat jak mourovatej 🙂 . Jiříku nesmíte věřit všemu co Vám ráno na mítingu napovídá Váš manažer 🙂 použijte vlastní mozek, mimochodem s tou úsporou to taky není až tak horké.
Marie TaliánováKeymastertak jsem si projížděla informace o comfort energy na několika webových stránkách a nestíham se divit a komentáře jsou rozporuplný.Někteří lidé jen proto,že čtou ,,podvod,, jsou automaticky také podvedeni.Koukala jsem i na jiné věci jako kalkulace atd….To co jste napsala vy je ohromné a přijde mi,že dostatečné pravdivé.Já mam zítra jít na pohovor k nim,proto ten zájem a v žádném případě kvůli několika komentářům se nenecham odradit a přesvědčím se na vlastní kůži,než bych něco podepsala řádně bych si to přečetla a dala si na to čas narozmyšlenou.Dnes podvádí kde kdo i lidé v komentářích někteří.Přijde mi to jen jako boj mezi společnostmi.Do teď jsem byla v práci v několika fabrikách a podvedli mě taky.Nevyhnete se tomu nikde,pošta,vláda,doktoři atd. i reklamní letáky marketů jsou mylné.Taky si na ně stěžujete a přesto k nim dál chodíte nakupovat.To co čtu o OZ něco na tom chování bude,ale je to jen o člověku a já vím,že pokud vše bude v pořádku,nastoupím a budu se klidem snažit co nejvlídněji a nejupřímněji.Pokud ne odejdu o dům dál.Jak jednoduché………Vy jste to opravdu vystihla perfektně
MonikaKeymasterDobrý den,mám tarif společnosti ČEZ D přímotop Comfort,chtěla bych vědět,zda je výhodnější přejíét na tarif Kvartál D přímotop.
Děkuji.
JirkaKeymasterVážená paní Přikrylová,
nevím odkud berete tyto mylné informace, pokuta za změnu dodavatele od Comfort energy žádná není! Uživatel má právo si dodavatele kdykoli změnit…
Pakliže někdo chce smlouvu od Comfort vypovědět, tak dělá chybu..prostě jenom nechce ušetřit:-)
ZdenaSieglovaKeymasterMám také takovou zkušenost jakou uvádíte.Jen s tím rozdílem,že se to stalo přímo mě.Mé vyučtování s mým dodavatelem mi do dnešního dne nevrátili ani novou smlouvu co jsem nechtíc podepsala. Když mi volali a řekla jsem,že tu podvodně vylákanou smlouvu budu rušit tak už se nikdo neozval.Také budu zasílat stížnost asponˇnebudu sama!!!!!!!!!
NovotnáKeymasterDobrý den,
prosím Vás, jaké jsou zkušenosti s firmou Vemex energie na dodávky plynu pro maloodběratele – domácnost? Jednají solidně? Dá se u nich měnit výše záloh? Je s nimi dobrá komunikace?
Přihlásili jsme se do e-aukce a tato firma vyhrála, ale mám trochu strach. Jsme na plynu závislí (topíme, vaříme, ohříváme vodu) a abychom v zimě nezůstali bez plynu.
Děkuji I. Novotná
REnataKeymasterzdravim, taky jsem tak blba a podepsala, jen co pani odesla, rozmyslela jsem si to, volala jsem ji ze chci smlouvu zrusit, ze at ji stornuji, musi ji prej nahlasit na firmu protoze je vedena pod nejakym cislem. kdyz mi volala pani z centraly ze potrebuje smlouvu aktivovat s mym souhlasem, rekla jsem ji co mi tady pani navykladala jak k nikomu neprechazim a jak sem si vsimla ze mi tam dokonce pripsala i plyn, ktery mam svazan na dva roky smlouvou s RWE. v pripade odchodu drive k jine spolecnosti platim saknci. pani na telefonu mi rekla ze smlouvu rusi, ze pokud nedam souhlas po telefonu, ktery se udajne priklada i ke smlouve, neni platna. Mam to tedy brat za vyreseno, nebo radeji si mam jeste poslat odstoupeni od vseho. diky R.
Ivan LomnickýKeymasterMy jsme k 3E přešli na jaře a můžu říct, že zatím spokojenost, komunikace s nimi je sice občas lehce zmatená, ale nakonec mi vždy vyjdou vstříc. A hlavně ta úspora, ta je dost slušná. Přešli jsme nakonec i s elektřinou a dostali 500Kč bonus.
SrixKeymasterJedoznačně Primagas, ti Vám nabídnou narozdíl od E.ONu smlouvu na dobu neurčitou. U E.ONu fix s roční prolongací.
-
AutorPříspěvky