Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
milanKeymasterPo zlevnění je plyn u RWE za 994,- u EON 810,-Kč
DODOKOVÁ OLGAKeymasterStala se mi taková věc s kterou se chci podělit.Přišla mi faktura za elektřinu jelikož jsem ji nezaplatila včas přišla mi upomínka-to je v pořádku, ale byla mi zaslána složenka na celkovou částku-faktura+pokuta za upomínku tak jsem šla do banky a hned dluh zaplatila jenže mi přišla poslední výzva k úhradě a samozřejmě + další pokuta za upomínku když jsem jim řekla , že jsem řádně hradila přímo v bance podle složenky, kterou mi poslali tak mě bylo sděleno,že jsem sice uhradila dlužnou částku ,ale na špatné variabilní číslo , které patří k placení upomínek /faktura má své variabilní číslo a upomínky také/ takže paní musela mou platbu za fakturu převést na to správné místo a protože se to provedlo po splatnosti už mě naskočila další pokuta za upomínku. Když jsem se ptala proč mě neposlali 2 složenky jednu na fakturu a druhou na upomínku a vlastně se správným variabilním číslem tak jsem se vlastně nic nedověděla a to , že jejich pracovník mě s touto složenkou poslal přímo do banky a věděl moc dobře že je to faktura + upomínky na to mě neodpověděla TAK SE VYDĚLÁVÁ takže platit včas a na správné číslo zákazníka nestačí!!!!!!!!!!!!!!
MilanKeymasterDobrý den,
předpokládám, že Váš příspěvek je ovlivněn stářím či nemocí. Vyhledejte si telefonní kontakt na stánkách :
Zavolejte a domluvte se, co a kde je potřeba.
PavlinkaaaKeymasterJá jsem také u 3E a řešia jsem tam také problém s věrnostním programem, ale už to mám OK, stačilo jen napsat na chat, který mají na stránkách pro online komunikaci. Je to dobrá věc a dostanu tam hned odpověď, takže tenhle maý prohřešek bych jim odpustila
Kateřina JalovcováKeymasterU mně to taky bylo v poho. Úplně jsem an to zapomněla, tak mě to pak dost překvapilo 🙂
Jo, musim říct, že jsou ochotný. Kolikrát jsem něco fakt nemohla pochopit a normálně mi to vysvětlili, že jsem to i já pak pochopila 🙂
SrixKeymasterZavolejte si během pár dní na call centrum CE a zjistěte zda k Vašemu OM nebyla sepsána Smlouva. Pokud ano, zopakujte jim co jste zde popsala a zašlete odstoupení od Smlouvy na CE. Oznámení o podvodu dotyčného obchodíka, který Smlouvu vyplnil na ERÚ.Termín odstoupení od Smlouvy je do 5 dnů před započetím dodávek, byla-li Smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé pro činnost dodavatele.
Kamila HamalcikovaKeymasterDobrý den, pane Kuželi,
V případě D 45 d se nejdná o tarif, ale o distribuční sazbu (více o rozdílech zde), proto není z Vašeho dotazu, tak úplně jisté, jestli je ČEZ Váš současný dodavatel a pouze chcete jeho jiný tarif (=produkt) nebo máte jiného dodavatele a tudíž ho přechodem na tarif Kvartál budete měnit. Postup při změně dodavatele je popsán například zde. Pokud Vám něco nebude jasné, můžete se na nás obrátit prostřednictvím tel. linky 844 543 111 nebo přes e-mail [email protected].
TondaKeymasterJá jsem teda ten bonus za 1+1 (měl jsem plyn a přidal si elektřinu) dostal na účet asi tři týdny po tom, co jsem začal odebírat elektřinu.
Jsem teda rád, že zrovna na mě nezapomněli:)
Jinak s firmou jako takovou celkem spokojenost, když mi něco neni jasné, tak tam prostě zavolam a optám se.
Edita SlukováKeymasterDěkuji moc za zaslání odkazu, asi jsem tu diskuzi přehlédla. Přijde mi, že tam jsou docela kladné reakce 🙂
Stehlík ZdeněkKeymasterDobrý den paní Hamalčíková,
díky za odkaz ohledně zkušeností s Global Energy,vypadá to dobře,líp ne 3 E,takže je rozhodnuto i se mi povedlo zvládnout a to v rekordním čase nekomunikativnost, v porovnání s mým současným dodavatelem-nebe a dudy…takže s nimi vstoupím do vztahu a dofám,že za rok nebudu muset znovu toto řešit.
Pěkný den.
Stehlík
Vladimír KuželKeymasterDobrý den.
Potřeboval bych znát postup se změnou tarifu D 45d na tarif Kvartál d-přímotop u dodavatele ČEZ Prodej. Jedná se o značnou úsporu nákladů na el. enegii po zateplení celého rodinného domku – č.odběr. místa : 0000379431, zákaznické číslo 0010194690, 362 72 Kyselka – Radošov 144.
Předem děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem Vladimír Kužel
Kamila HamalcikovaKeymasterDobrý den, paní Sluková,
O zkušenostech jiných odběratelů s firmou Europe Easy Energy se dočtete například zde.
Kamila HamalcikovaKeymasterDobrý den, pane Stehlíku,
Zkušenosti odběratelů s dodavatelem Global Energy můžete najít v tomto diskuzním fóru.
DavidKeymasterReaguji na výše uvedený dotaz. Co se týče společnosti X Energie, tak podle mých zkušeností jsou hodně levní a zatím jsem s nimi neměl nikdy problém. Mám je od jejich počátku, to jest cca květen 2011. Na to že je to mladá společnost, tak to mají dobrý, ají cenově na elektřinu jsou super.
MilliKeymasterDnes mě navštívil mladík….celkem pohledný…..toť vše…..Jinak co slovo to naučená básnička….nedávající smysl……Pokud bych ve finále skutečně ušetřila, tak proč mě k podpisu smlouvy nutí podvodem a sérií lží? Mluvil se mnou jak s husopaskou….jako kdyby to, že bydlím na vesnici logicky znamenalo, že jsem negramot. A když se na mě při použití slova facebook podíval s takouvou opatrností, jako by si nebyl jist jestli ten výraz znám, šla jsem málem do kolen. Bohužel si stihl oskenovat mojí poslední fakturu od e-onu, kterou mu pohotově poskytli rodiče….teď mám strach aby nezfalšovali můj podpis na smlouvě….. Byla jsem dost zdvořilá a řekla jsem mu, že bych si ráda nejdříve přečetla smlouvu, než něco podepíšu, ale to prý ne, můžu si to přečíst potom….a mám celý měsíc na následné vypovězení……nechápu…..pokud by to byla slušná společnost, tak přece nemůže nutit lidi uzavírat smlouvy podvodem, lží a překrucováním informací…..
-
AutorPříspěvky