Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,346 až 3,360 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3858

    HHHHH
    Keymaster

    Tak se podivej pořádně debile

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3857

    Karel
    Keymaster

    Je to tak, podomní obchodník je horší jak Jehovista, také se ho nelze zbavit. Kdo chce změnit dodavatele a ušetřit, ať si to porovná sám na netu. Skutečně nezávizlý srovnávač je na TZB info http://kalkulator.tzb-info.cz./

    Převážná většina ostatních srovnávačů se nezávisle pouze tváří, ale jejich snahou je pouze získat provizi z uzavřené smlouvy a je jim jedno s kým a za jakých podmínek.

    in reply to: Ceník Centropol #3856

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, pane Vaňku,

    Do kalkulačky zadáváme roční spotřebu energie.

    Produktová řada Centropol Style vychází levněji než Centropol Optimum, jak při platbě za měsíční poplatky, tak u částky za spotřebovanou kiliwatthodinu. Nicméně, ceník Style je platný pouze pro určité zákazníky Centropolu do konce roku 2013 a od 1. 1. 2014 bude fakturace dodávky probíhat dle základního ceníku Optimum.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3855

    Ivana
    Keymaster

    8.6.2013 Ano pravdou je,že konkurence je OK, ovšem styl -podvod, to už je druhá věc. Proto absolutně nesouhlasím s tím, co tady píšete a dle Vašeho názoru bych si až tipla,že k nim patříte,když můžete souhlasit s tím, že nabízím něco jiného,než skutečně prodám. Každý,přece má právo na svobodné rozhodnutí. Nebo ne?

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3854

    Jana
    Keymaster

    Zatím nevím jak se postaví k problému vyplacení přeplatku elektřiny podle nich ještě dlužím no moc jim nevěřím je to v jednání 

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3853

    Jana
    Keymaster

    Mám po sedmi měsících zatím špatné zkušenosti s touto společností posílám jim peníze jak do spořitelny a když mají něco vyplatit oni tak jsou problémy.jsem s nimi v jednání tak uvidím jak se k tomu postaví.

    in reply to: Optimal energy #3852

    čtenář
    Keymaster

    opět záměna Optimal Energy a Optimum Energy, lidi, naučíte se někdy číst? je toho plný vlákno, ale vy nemáte čas, tak se tu jenom vyblijete, že?!!!

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3851

    Srix
    Keymaster

    Má praxe je taková, že na ZK jsem odbaven několikrát rychleji než jakékoli poště. A osobně upřednostňuji podání na ZK kdy mám oraženou kopii s datumem převzetí.

    Nicméne faktem je že pro vypověď Bohemii nepojedu 200 km, ale zajedu na nejbližší poštu.Poštu s dodejkou, řeším i jako variantu kdy už nestihám termín a otvíračku v zákaznické kanceláři. Jinak samozřejmě se vším souhlasím jen u těch 14 dní se je dobré se podívat zda je neupravuje sama Smlouva ve prospěch zákazníka např na 30 dní etc.

    Srix

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3850

    Lucie
    Keymaster

    Dobrý den, chci se zeptat kdy jsmte odstoupila od smlouvy, jestli do 5dnů? Bohužel jsem se nechala taky napálit.

    Děkuji

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #3849

    Srix
    Keymaster

    V případě nevyžádané návštěvy a sepsání Smlouvy s podomním obchodníkem je termín odstoupení od Smlouvy do 5 dnů před započetím dodávky.

    in reply to: Fosfa #1609

    Jan Hrubeš
    Keymaster

    Dobrý den, máte někdo zkušenosti se společností Fosfa?

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #3848

    Jajina
    Keymaster

    Dobrý den pane Jiří,

    to co jste zde popsal je standartní technika těchto podomních prodejců speciálně této společnosti a i společnosti Bohemia Energy, která má stejného majitele. Ve Vašem případě bych neváhala a napsala písemnou formou odstoupení od smlouvy a plné moci podle paragrafu 57. Udělejte takto co nejdříve, nejsem si jista jestli mají 15 nebo 30 dní na storno smlouvy od data podpisu počínaje. Od nich co nemáte potvrzeno písemně, to neplatí…takže pokud chcete mít jistotu, učiňte tak co nejdříve, veškerou korespondenci uznávají až v den, kdy ji přeberou. Pro jistotu bych být Vámi pár dní zatelefonovala na jejich infolinku, zda již dopis obdrželi. Držím pěsti.

    in reply to: Připomínky, nápady, dotazy: pro redakci #1608

    Martin Vaněk
    Keymaster

    Dobrý den,mám dva dotazy:

    1.Ve Vaší kalkulačce při znalosti spotřeby se spotřeba vkládá měsíční nebo roční? Nenašel jsem k tomu legendu

    2. Mám smlouvu s Centropolem DOptimum24 s garancí nejnižší ceny, která skončí na podzim 2013.V kalkulačce vychází nejlépe Centro¨pol Style D Optimum 24. Jak se tyto tarify liší?

    Děkuji Vaněk

     

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3847

    eva
    Keymaster

    Dnes jsem málem naletěla i když obyčejně  takové agenty vypoklonkuji ze dveří. Naletěla jsem na tvrzení, že dělají  průzkum pro 22 distributorů a jako blbec jsem jim dala opsat údaje z faktur. Když jsem ale zjistila, že  mně chtějí vnutit k podpisu smlouvu, tak jsem  je vykázala ze dveří. Bohužel mají všechny potřebné údaje a tak mám obavy , aby můj podpis na smlouvě nezfalšovali. Svému dodavateli energií jsem všechno oznámila . Pokud bude někdo chtít podat na tyto podvodníky trestní oznámení , ráda se připojím 

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #3846

    Nebáznivý Jiří
    Keymaster

    Vážení,

    co se také může stát. Včera byla u mne dvojice, která tvrdila, že dělá průzkum cen plynu a el.energie. Měl jsem dobrou náladu, tak jsem jim předložil vyúčtování planu a el.energie za rok 2012. Vše si naskenovali a vyplňovali při tom nějaký dotazník. To ale nebyl dotazník. Když jsem byl požádán o podpis tohoto jakoby dotazníku, tak jsem si  ale všiml, že začíná kolonkou IV. Zákazník sjednává s Poskytrovatelem a při dotazu, co to má znamenat, tak začali mlžit, že to nic neznamená. Tak jsem to otočil na první strnu a tam byl nápis SMLOUVA o poskytování služeb. Tak jedná firma COMFORT ENERGY.

    Když jsem se ptal, co to má znamenat, tak říkali, ža až můj dodavatel zkrachuje, že chtějí být oni novým dodavatelem. Tak jsem jim vynadal a žádal jsem .aby to stornovali. Tak celou smlouvu na první straně přeškrtl a do kolonky Poznámka napsal STORNO ZˇAKAZNÍKA. Volal jsem ihned na infor. centrum a tam řekli, že mám poslat odstoupení od smlouvy. Tak takto to chodí. Pochopitelně že čekám na slíbený telefonát, kterým prý mám potvrdit ten jejich podvod. Je to doopravdy zralé na právníka. Pak jsem pochopil, že mé chování bylo zcela špatné. Měl jsem je hned vyhodit a ne je litovat, že se nějak musí živit a pořád doufám že firma, pro kterou dělají tyto podvody jim ten, pro mne dotazník, ZAPLATI a mne podvedeného nechají na pokoji.

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,346 až 3,360 (z 6,013 celkem)