Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 4,081 až 4,095 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3191

    Mirka
    Keymaster

    podepsala jsem jim smlouvu a volaly mi z Čezu že mi ukončí smlouvu a to nechci takže jim pošlu odstoupení od smlouvy. Pan Šulaj mě milně informoval že se pro mě nic nezmění, podle čezu se změní. Už bych nebyla zákazníkem čezu

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3190

    Mirka
    Keymaster

    Máte-li smlouvu na dobu určitou, nemůžete tuto předčasně ukončit ani na základě nesouhlasu s cenou za silovou energii- mám to ověřeno z ERÚ. Prodejce může porušovat smluvní podmínky a vy nic proti tomu nesvedete.

    Mám problémy s ČEC – nezasílají faktury, protže jsem se o tom dověděla z médií, hlídám si odečty a musím na ně útočit žádostmi o vyúčtování a ini nejsou shopni Vám ani odpovědět. Ale na základě vyhrůžky o oznámení na ERU jsou schopni Vám poslat cizí vyúčtování a po dvou měsících urgencí o vyúčtovací fakturu.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3189

    Mirka
    Keymaster

    Vážení,

    Vy nemůžete ukončit smlouvu na dobu určitou předčasně ani na základě nesouhlasu ceny příslušné energie bez sankčních poplatků. Mám problémy s prodejcem- České energetické centrum-nekomunikativnost, nezasílání faktur apod.a nemohu od nich odejít předčasně ani kvůli nesouhlasu s cenou, protože mám smlouvu na dobu určitou- ověřeno na ERÚ.

    Já musím dodržovat smlouvu, ale oni mohou porušovat všechny smluvní podmínky, které jsou dány v přílohách přísl. smluv. V této republice panuje absurdistán, ne demokracie

    in reply to: Připomínky, nápady, dotazy: pro redakci #1520

    juilleratová
    Keymaster

    Při výpočtu mě bylo zděleno že mám se mám informovat u poradce! Kde a jak?

    in reply to: Zkušenosti se společností Amper Market #3188

    Petr K
    Keymaster

    Oprava.Na rok 2013 se změnily Všeobecné podmínky a byl zaveden měsíční poplatek.

    in reply to: Zkušenosti se společností Amper Market #3187

    Petr K
    Keymaster

    Na rok 2012 zavádí měsíční poplatek.

    in reply to: Zkušenosti se společností Amper Market #3186

    Jana Görnerová
    Keymaster

    Dobrý den,

         chtěla bych upozornit na zavedení měsíčního poplatku u silové elektřiny společnosti Amper Market a.s. od 1.1. 2013, a to ve výši 30,- Kč (cena vč.DPH). Tento poplatek nebyl dosud do 31.12.2012. účtován a pokud si porovnáte nabídky cen jednotlivých dodavatelů v cenovém kalkulátoru na stránkách Energetického úřadu, tak tam tento poplatek v řádce „Detail výpočtu ceny“ u spol. Amper Market ještě není v detailu vyúčtování uveden – tzn., že údaj ve sloupci „Úspora proti vašemu stávajícímu produktu“ neodpovídá skutečnosti od 1.1.2013.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3185

    Alexandra Morava
    Keymaster

    Dnes jsem volala ohledně zrušení smlouvy,protože tak dopadla i moje mamka je jí 80.Tak mi paní na zákaznické lince řekla,že bude muset  zaplatit za zrušení 6000 kč.Ptám se za co? 

    in reply to: zkušenosti z 3-E #3183

    jan
    Keymaster

    Jsem u nich půl roku a zatím maximální spokojenost.

    in reply to: Odstoupení od smlouvy #3182

    A
    Keymaster
    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #1519

    Andrea
    Keymaster

    Dobrý den nevím zda mi někdo poradí. Jsme zatím u společnsoti RWE od niž odbíráme plyn,ale podepsali jsme od 29.6.2012 smlouvu u Energetického centra novou smlouvu,která ale začne platit k 1.12.2012(začnou nám dodávat plyn),chceme od nich odejít a zpět se vrátit k RWE. Slyšela jsem,že je nový zákon,že mohu i 5 dní před tím než nám začnou dodávat plyn odejít,aniž bychom dostali smluvní pokutu. Ale bohužel na internetu nemohu nic o tom najít. Děkuji za odpověď

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3181

    zuzana
    Keymaster

    máte pravdu, na nahlídnutí do vyúčtování nemají nárok, už kvůli indentifikačním údajům, smlouvu nechat k prostudování mají, neb jim to nařídila i EU

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3180

    zuzana
    Keymaster

    včera byl u nás dealer společnosti comfort energy, podával zavádějící a mylné informace o ceně, o výpovědní lhůtě, hlavně se nechoval dobře, vyštěkl na mě, ať mu ukážu fakturu za energii, když jsem mu řekla, že mu jí neukážu, změnil trochu přístup, neznal složení ceny elektřiny, nejdřív povídal, že nemají výpovědní lhůtu, pak řekl, že k 1. 1., naštěstí odešel brzo

    in reply to: zkušenosti z 3-E #3179

    Milan
    Keymaster

    Jsem u tohoto dodavatele několik měsíců, před přechodem jsem raději zašel osobně na pobočku v Praze,kousek od metra,  velmi seriozní přístup, debata cca 3/4 hodiny, kde jsme probrali všechny možnosti, podle těchto stránek dokonce jedny z nejlepších obchodních podmínek, smlouva automaticky bez jakýchkoliv nabídek na NEURČITO. Převod proběhl bez problémů, peníze si stahuji ze SIPA, takže žádný problém nevidím, Na jejich infolinku se dá bez problémů dovolat narozdíl třeba od EON, na písemný dotaz odpověď do 1 dne. 

     Jedno malé mínus, v říjnu narozdíl od ostatních dodavatelů zdražili, přesto jsou oproti všem ostatním dodavatelům nejlevnější a já při spotřebě 21 MWh ušetřím 9000 Kč (oproti RWE, kde bych zaplatil 35849).

    Nejsem zaměstnanec ani zástupce 3E, ale pouhý fanoušek :-). Rád bych více takových fdodavatelů.

    in reply to: uzavřená smlouva pod nátlakem #3178

    Jana Dvořáková
    Keymaster

    Je možno Vás  ještě požádat o vzor ukončovací smlouvy s Xenergií?

    Z těchto stránek jsme pochopili, že nejsme jediní, kteří „naletěli“. Děkuji předem

                                      Dvořáková

Zobrazuji 15 příspěvků - 4,081 až 4,095 (z 6,013 celkem)