Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
KristýnaKeymasterJednání s call centrem skvělý, ceny super. To, že mají smlouvu s nějakou firmou, která najímá další firmu, která má další firmu, kde jsou šmejdi, mě fakt nezajímá 🙂 Důležité pro mě je, že jsou levní, dobří a z Česka.
MartinKeymasterS Lama Energy mám jen ty nejlepší zkušenosti. Dlouho jsem se rozmýšlel, zda smlouvu podepsat, ale teď toho nelituji.
MartinKeymasterPlyn od Lama Energy využívám zhruba dva roky a nikdy jsem neměl žádný problém. Stačí plnit to, k čemu jsem se zavázal.
VincKeymasterJá si teda na ně nemůžu stěžovat, jak jsem psal již o vlákno vedle (nechápu, je to jedna firma a má dvě vlákna..) jsem s nimi spokojenej, jsou to Češi, jsou levný a to že mají smluvní podmínky závazné je naprosto běžné napříč dodavateli..Tkaže to brečení moc nechápu, stejně tak nelze srovnávat mezi dodavatelem a prodejcem, který chodí „lovit“ smlouvy. To je dost podstatný rozdíl. za mě Lama ANO!
VincKeymasterJsme u nich asi tři roky a jsme spokojeni. Manželka s dcerou dokonce využívají i jejich tarify (já mám služební) a když to porovnám, platím daleko víc, než moje dcera. Po shlédnutí ceníků myslím, že podobně to je u plynu a já šetřím oproti neoblíbenému sousedovi 😛 🙂
MartinKeymasterJsem u LAMY již několik let a není si na co stěžovat. Ceny drží a ve srovnání s konkurencí platím výrazně méně. Nemám důvod přecházet.
MichalKeymasterDobrý den, již nějaký čas máme s LAMOU smlouvu podepsanou a zatím vše v pořádku a k naší plné spokojenosti. Snad to vydrží…
ZuzkaKeymasterOsobní dlouholetá zkušenost, konkrétně čtyři roky. Cenově solidní společnost, odebíráme od nich elektrický proud. Firmu jsem si nijak nevybírali, přecházeli jsme na základě návštěvy jejich obchodního zástupce. Po prvním prodlužování smlouvy nám dali nepatrnou procentuální slevu za odběr.
ZuzkaKeymasterU nás doma se taky po cestě zastavil jejich obchoďák, ale už jsem se z toho vyléčila, abych něco podepisovala ve chvatu mezi dveřma, takže to dělám tak, že si je vyslechnu a pošlu je pryč a když mě to hodně zaujme, tak si do firmy sama zavolám a vyzjistím si mnohem víc a až pak něco uzavírám. Nemám pak ráda ty zbytečný obstrukce. No a takhle jsem to měla i s uzavíráním smlouvy s Comfortem. Má je skoro 4 roky a vše je v pořádku.
KamilKeymasterCo se týká těch prodejců, tak je to přesně jak tady píšete. Bohemia to má propracované a nutí je, aby lhali lidem, prostě aby co nejvíce prodali. Největší podrazák kterého znám je Lukáš Schramek, ten tam dělá, nebo dělal ,,mnažera“.
SaxiKeymasterMám stejnou zkušenost – odečet proveden před měsícem, ve webové kanceláři se odečet zobrazil před 14 dny a vyúčtování stále nikde. Takže pane Ouška, odečet máte v systému min. 14 dní a Vaše „téměř okamžitě“ se opět nekoná, zřejmě proto, že mám několika tisícový přeplatek. Po dnešní telefonní urgenci slíbeno vyúčtování do 14 dnů! To si snad děláte srandu!
HonzaKeymasterUž jsem to měl připravený na přechod k EEE, ale nějak se mi to nezdá,vše nasvědčuje tomu, že jde o nahánění zákazníků, jak to je u nas zvykem.
Počkám a uvidím co čas ukáže .
Miroslav P.KeymasterJsme klientem již 3 roky a jsme spokojeni. Infolinka funguje, plyn nám taky nezdražují.
blankaKeymasterA hledala jsem ten ceník II, podle něhož mají být ceny SMART po 12ti měsících, ale nenašla jsem ho…tak zůstávám u Yello. Tam aspoň vím kolik zaplatím.
blankaKeymasterZdravím, tak už mám na změnu vyplněno všechno, jen odeslat. A koukám…a teď fakt nevím….mám změnit s Dtest či ne…
-
AutorPříspěvky