Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
Vladimír ObršlíkKeymasterDnes za mnou přišel obchodník firmy Centropol. Nejdříve mi schválil, že mám dodavatele E-ON (zatímco jsem šel pro smlouvu, přišel druhý obchodník). Potom mě začal ujišťovat, že pokud změním poskytovatele (podle něj pouze vlastníka akcií na burze), ušetřím asi 20%. Protože jsem už jednou naletěl Českému energetickému centru jih (Bohemia Energy = hrůza nedoporučuju), řekl jsem jim, že si je ověřím, ať přijdou za 15 minut. Díky tomuto fóru jsem byl připraven je odmítnout, ale už se tu neukázali. Myslím, že to mluví za vše 🙂
MoncaKeymasterDobrý den,
chtěla bych se zeptat, kde zjistím rozpis levného proudu pro lokalitu mého bydliště? Máte nějakou infolinku, kam bych mohla zavolat a poradit se? Jaká je otevírací doba infolinky?Děkuji za odpověď!
MartinKeymasterVětšina lidí si tu stěžujete jak jste naletěli podvodíkům , ale ted je otázka jestli to je nápln firmy a nebo jen lidi co si chteji vydelat penize. Kazdy obchodnik neni tak špatný. Nedávno mne navštívil pan M….. a prováděl propočet kolik mohu ušetřit. Byl jsem velice překvapen když mi ukázal ceníky a spočítal usporu na byte kde rozdil oproti Bohemia energy a druhem bytu kde mam plyn u Čez byl astronomický, včetně poplatků které mi obchodní zástupce snad poprvé v životě nezatajil ale o všech mi řekl jsem neměl důvod tomuto cloveku neverit a neuzavrit snim novou smlouvu. Vzkaz pro centropol. Tohoto zaměstnance si važte už 3 Vaše zástupce sem vyprovodil dveřmi, tento byl první který nelhal a rekl uplne vsechno s Pozdravem Martin Zahrádka Liberec
VeronikaKeymasterDobrý den,
bydlíme v panelovém domě. V květnu 2011 nám měnily elektroměry. Do teď jsme nedostali žádnou zprávu o předělání elektroměrů.
Na začátku prosince přišel na výzvu naší sousedky (měla pocit, že platí stále více), technik od společnosti RWE, který konstatoval, že máme špatně zapojené elektroměry. Naši elektřinu měřil sousedčin a sousedčin zas ten náš. Technik, který tenkrát elektroměry zapojoval si prostě jen popletl kabely.
Tento týden nám přišel dopis, že rozdílné hodnoty nám budou doučtovány. Jedná se přibližně o 25.000,- Kč.
Chci se zeptat, zda je možně aby i po třech letech po nás chtěli doplatit rozdílné částky, když chyba je na jejich straně?
Je možně se nějak bránit? Platí stejné lhůty pro reklamace faktur i pro dodavatele nebo jen pro nás?Předem děkuji za radu.
Lenka SmídováKeymasterje možné zapojit plyn když mám u RWE dluh?
PavelKeymasterByl jsem včera podveden obchodním zástupcem Josefem Pšenicou, kdy mi celou dobu LHAL a vydával se za zástupce renomované firmy ČEZ. Měl v tabletu všechny informace o mých odběrných místech včetně čísla mého mobilu. Dal mi 5.ks žárovek za to že jsem udajně jejich ,,DLOUHODOBÝ ZÁKAZNÍK“ No-moje chyba že jsem podepsal, protože loga smlouvy byla přikryta papírem ale to mě neomlouvá. Druhý den mi volala nějaká jejich operátorka že je hovor monitorován, tak jsem ji řekl že je to dobře a celou situaci ji popsal. Říkala že jsem první případ se stížnosti atd.atd. Proto vás chci varovat před tímto podvodným jednáním zástupcu společnosti. Jedním slovem šmejdi.
ValentýnaKeymasterFirma Centropol jsou podvodníci. Jejich zástupce operuje s informací, že ČEZ v roce 2015 končí s distribucí elektřiny a pod touto záminkou nutí zejména starší lidi ke změně smlouvy. Používá staré verze smluv z roku 2012, nevyplňuje je řádně. A když se lidé chtějí bránit, vymáhá sankci ve výši 3000 korun.
MilanKeymasterMůžeš mě prosim napsat to tel. číslo zadarmo ? Dík
Jarda K.KeymasterMám za sebou práci u makléřské společnosti a tak zkušenosti. Proto, když přišla lepá děvčina s dotazem, zda mám správně fa za elektřinu, nevyhodil jsem ji ale vyptával se. Zkrátka, za půl hodiny neřekla jediné pravdivé slovo. Nejen polopravdy ale i úplné lži, ale nejhorší bylo jednání – nacvičené jak opice a navíc chytré reakce jsou problémem pro mnoho lidí, buď jednodušší, nebo starší, kteří ještě spoléhají na to, že se mluví pravda.
Je tragédií, když takováhle firma kazí i mladé lidi (myslím jejich dealery). Ve dvaceti by se měli učit pravdu, ale zatím z nich rostou bezskrupulozní šmejdi.
JosefKeymasterTaky přispěju trochou do mlýna, budiž to varováním pro ostatní.
Mé rodiče (přes 80 let – tomu odpovídající myšlení) navštívily 2OZ ( paní Pelikánová a paní Holštejnová v září s tím, že jde pouze o změnu adresy ( rodiče je odkázali na mne, že já jsem odběratelem, ale OZ prý nemají čas čekat až přijdu, že jde jen o změnu adresy ….. tak jim to podepsali) . Rodiče nejsou stávajícími odběrateli ( jedná se o 2 odběrná místa). Když volal stávající dodavatel, proč chceme odstoupit, tak jsem to stopnul. Rodiče zaslali na Centropol odstoupení od smlouvy ( na obě odběrná místa, bohužel v jednom dopise). Nyní přišel dopis od Centropolu, že z důvodu zablokování převodu ( po telefonátu se stávajícím dodavatelem ) na jednom odběrném místě odstupují od smlouvy a bude vyúčtována sankce 3000,-. OZ mne ujistila, že jde o omyl, že to projedná a odpoví. Odpovědí byla faktura na sankci. Po několika telefonátech s jejich zákaznickou linkou jsem se dozvěděl, že je nezajímá, že rodiče nemohou změnit dodavatele, když žádného nemají a že odstoupení od smlouvy došlo pouze na jedno odběrné místo ( jak jim dokázat, že v dopise byly obě) a že pokutu musíme uhradit.
Jsem schopen pochopit, že některý OZ může sepisovat smlouvy podvodnými praktikami, ale rozhodně by seriozní firma toto neměla tolerovat a měla by se snažit takové případy řešit.
To o firmě Centropol evidentně neplatí a tato forma podvodné praktiky svých OZ hájí.
Miloš TichýKeymasterKde a jak se získají dotace dle zákona 165/2012 Sb, hlava V
Centrála OEKeymasterOptimal Energy zavedl koncem roku 2013/4 nový systém správy klientů. Nový nebo spravovaný klient je přes informační systém – IS a poté CRM přidělen generálnímu reprezentantovi. Odbornost zajišťující analytici, kteří nesou odpovědnost i za komplikované případy přepojení/odstoupení. Tím se minimalizovalo selhání lidského fakturu u energetických poradců a i snížení chyb na straně komunikace klienta jako například zapomnění dodání všech potřebných dat (dodatků, korespondence s původním dodavatelem). Klient se může obrátit i na kanceláře, které předávají systémově složitější případy až na úroveň produktových specialistů, kteří mohou v rámci svých porad a konzultací s produktovým ředitelem a jeho týmem reklamovat přímo na dodavatele skrz centrální systém evidovaných dotazů a odpovědí. Optimal Energy má ve správě téměř 100.000 odběrných míst a bohužel nejsme neomylní, avšak chybovost držíme na úrovní několika desetin promile. Naší vizí je ENERGETICKÉ DOBRO. Přijměte prosím naši omluvu za výše zmíněné případy, vše je o lidech a někdy i ti nejlépe vypadající poradci na pohovoru nejsou Ti praví. Centrála OE
RadekKeymasterDobrý den, koupil jsem starý dům, který je napojen jak na plyn, tak elektriku. S bývalým majitelem řeším přepis energií a chtěl bych přejít zrovna k dodavateli, kde budu mít nejvýhodnější podmínky. Řeším ale to, jak se bude postupovat v případě krátkodobého odpojení plynu (z důvodů demolice domu). To každý distributor má svého technika, který tyto služby provádí? Jde mně hlavně o to, aby poplatky spojené s těmito vedlejšími službami nebyly výrazně vyšší než konečná uspořená částka z důvodu levnějšího plynu – v porovnání např. s velkým dodavatelem RWE.
Pokud má někdo s tímto nějakou zkušenost nebo ví, jak se v takových případech postupuje, budu vděčný za radu.
Děkuji
OstravaKeymasterU nás taky pred chvili byl jeden rádoby kravatak, holka byla pred domem s kočárem a protože podnikáme z domu a k tomu jeste máme chovnou stanici králíků, snažil se navázat přátelský rozhovor skrze kraliky, jak jeste na základce jednoho dostal ze zverimexu a jak mu přerostl, dejte si pozor, jejich metody jsou sofistikované, moji mamce tvrdili ze jednají na popud zákona o snížení cen skrze nějakou komisi…, ukažte nám smlouvy, urcite tam mate skryté poplatky (on by je urcite rozluštil), po té co chtěl at přijdu i ja dolu, začlo mne zajímat proč otravuje, na odpověď Bohemia Energy jsem mu odvetil, ze máme od čezu noční proud, ze pod tuto cenu se urcite nedostanou, typek zcela nepripraven nevěděl co říct a aby neztratil důstojnost, vrátil se ve svém otravnem rozhovoru ke kralickum stím, ze prý se nemají krížit mezi sebou, jestli to je pravda, to jsem se mu uz vysmál a rozloučil. Vlezlý jak veš. Lidi neblázněte, pokud chcete ušetřit, googlujte a pak proveďte změnu, zádný solidní prodejce nebo firma neposila žebráky přemlouvat klienty, zde uz napsané názory mluví za vse (i pres pokusy kladných zkusenosti nejspíš obchodních zástupců BE), neštítí se ani smrti jak tady někdo psal, pro každého si vymysli jinou pohádku, co sváma bude potom je jim jedno, on má provizi, tím jeho zájem o vaše ušetřeni konci, končí podpisem. Kecy o kralickach? Jak jinak se vetrit do přízně, pres zvířátka, ma je rad, urcite to mysli dobre s usporou a změnou dodavatele :), mam nejradši takové falešné mrdky, příště na ne zavolám městskou pro podomní prodej. Mam pro nej pochopení, cašem mu to snad dojde, na praci.cz maji inzeráty nonstop, proč asi, ve firmě to maji urcite nastavené podobně, tedy na lžich, jen je mi líto starších lidi, kterým je asi menší problem se vnutit a pak pod vidinou lehké úspory donutit ke změně. Lehké není nic, co je zdarma musí byt podezřelé, pokud to není lež budou o tom zmínky na internetu, to není ovsem případ BE.
Jana honzíkováKeymasterVážení, když tady čtu příspěvky našeho národa, tak je mi skoro smutno. Tolik nenávisti vůči někomu, koho vůbec neznáte. To opravdu již není eventuální nespokojenost s něčím.
Musím říci, že já jsem odešla (a velmi ráda) od PRE již před 4 roky a jako nového dodavatele elektřiny a plynu jsem zvolila Bohemia energy a jsem tomu velmi ráda. Ušetřím ročně cca 7.000 kč, nemám žádné problémy s fakturací, veškeré moje dotazy zodpoví mile a fundovaně. Posílají mi pravidelně vyúčtování a nemohu říci jedinnou výtku proti práci této firmy.
Jana Honzíková -
AutorPříspěvky