Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
Pavel NesvadbaKeymasterKrásně jde vidět, jak se někteří velmi urputně zastávají zprostředkovatelů, nějaká vazba tam určitě je na ně. Kdyby tito lidé tomu rozuměli tak, jak se prezentují, tak by měli napsat, že nejlepší dodavatel plynu je už nějakou delší dobu EON a ne se zastávat nějakého zprostředkovatele. Tak lidé,kteří se nevyznáte v energiích, kontaktujte nejbližší pobočku nebo obchodního zástupce této firmy, jak telefonicky, tak přes web a oni vše za vás taky vyřídí, to už dnes dělají všichni. U nich se bát nemusíte skrytých poplatků a nečitelných věcí. Pro oponenty, nemám nic společného s firmou EON, ale pohybuji se v energiích, také v optimalizaci, ale spotřeby tepla v bytových domech, úspora kolem 30% bez zateplení a také nižší ceně elektriky v nich, cca 20% z celkové ceny, ne jen ze silové, jak marketingově uvádějí dodavatelské firmy. Trošku jsem to využil i jako reklamu, ale pokud někdo bydlí v bytovém domě, min. 24 bytů, nebo přímo dělá správce domu a měl by zájem pro bližší informace, nechť napíše na e-mail : [email protected], ale jen pro skutečné zájemce ( i doporučitele= provize ), ne spekulanty co to chtějí zkopírovat pro svůj prospěch a kdo tomu nevěří, jeho problém, tak plaťte víc a víc, ale pak si neztěžujte.
Pavel Nesvadba
jan maresKeymasterpotrebuji vedet,kdyz odstoupim od smlouvy,po dohode opisi pri odstehovani z bytu stav elektromeru,nasledne se do dvou mesicu nikdo na ten samy elektromer k odberu neprihlasi,a nasledne dojde k odmontovani elektromeru,mate pravo me urgovat k financni nahrade tohoto ukonu,dekuji j.m.
AzazelKeymasterDobrý den, může mi vodárna ůčtovat Pevná složka vodné 365dnů, když mám již několik let od nich uzavřenou v chodníku vodu, a mám pocit že i sundaný vodoměr, ale nejsem si jistý, nemovitost již několik let prodávám.spotřeba 0m3, Moc se mi to nelíbí, jsou drzý, jedná se o Vodárny a kanalizace Karlovy Vary, a.s.
Hájek MilanKeymasterOPTIMUM ENERGY- NEGATIVNÍ ZKUŠENOSTI
Tato společnost / píši z vlastní zkušenosti, všechna tvrzení mohu doložit vzájemnou korespondencí / , jak už někdo psal výše je velice vstřícná, když na klienty líčí. Po roce v tichosti zdraží a již se necítí být vázaná slibem nejnižší ceny elektr.energie. NECHÁPU, PROČ JE ZDE VYMEZEN PROSTOR PRO KLAMAVOU REKLAMU TÉTO SPOLEČNOSTI- je nesmysl, že zákazník od této společnosti může kdykoliv ODEJÍT !!! Přečtěte si podrobně jejich VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY a udělejte si obrázek o této společnosti sami. V těchto podmínkách je výslovně uvedeno, že dodavatel vytváří záměrně rozdílné VOP pro nové zákazníky / pro ty ptáčky, které lapají / a pro stávající. Tyto VOP můžou měnit, jak se jim zachce a vy jste povinni sledovat neustále jejich web, zda ke změně došlo. Jak prošvihnete termín tzn. měsíc od jejich “ vyvěšení“ jste vázáni ne původními podmínkami , které jste podepsali s “ výhodnou“ smlouvou, ale již novými , samozřejmě nevýhodnými podmínkami. Judikátem nejvyššího soudu jsou tyto praktiky označené jako neplatné, přesto Optimum en. je využívá.
V loňské roce , jsme od ní už neobdrželi ani rozpis a výši zálohových plateb na další zúčtovací období. Nevěděli jsme kolik máme platit a kdy. Nezabezpečili, aby jsme se mohli seznámit s novými smluvními smluvními podmínkami. V létě tohoto roku nám napsali, že máme v ročním zúčtování přeplatek. Tento přeplatek nám nebudou vracet na účet /jde o jejich jednostranný akt bez našeho svolení a vědomí/, ale použijí ho při úhradě zálohy na elektriku v novém zúčtovacím období. Bohužel šlo jen o slib. Když jsme tuto fakturu zaplatili o ponížení ve výši přeplatku, který nám tato společnost dlužila,, začali nám vyhrožovat odpojením. Museli jsme se obrátit na regulační úřad, kde teprve zjednali nápravu. Optimum energy musí změnit vzhledem k novémU občanskému zákoníku tyto VOP. Zatím to ale oddaluje , protože si je vědoma velkého množství nespokojených zákazníků. Tito změnu VOP přivítají, protože na základě této změny můžou proti vůli dodavatele od Optimum energy odejít. Redakci RODINY žádám, aby si prověřila VOP výše uvedené firmy a přestala být nositelem klamavé reklamy ve prospěch optimum energy. S pozdravem
KubešováKeymasterPaní Bergrové držím palce.Ujišťuji Vás ,že v tom nejste sama!Nejsem stará,ale blbá.Centropol versus CE.Zkažený vánoce,všichni vyhrožují pokutami.
SrixKeymasterAno Milánku platí a k tomu jestě ČEZ, E.ON a Pražská Energetika. Ještě nějaký dotaz?
Ivana BergrováKeymasterZdravím všechny slušný lidi.Comfort energy jsem poslala odstoupení,tak jen čekám jak zareagují.To že vyhrožují,že odmontují elektroměr je myslím další jejich zoufalý a sprostý krok,protože oni nejsou majiteli žádných elektroměrů tak nemůžou nic demontovat.Bylo by zajímavé jak by to chtěli provést u nás na chalupě když tam nejsem a jezdím tam jen na kontroly a elektroměr není volně přístupný.to by se tam museli vloupat.Jinak si nemyslím,že by E-on nedal smluvní pokuty to by dali asi všichni dodavatelé za porušení smlouvy,ale můj názor je,že alespoň nepoužívá nekalé praktiky.Je pravda,že někdy jeho pracovnice za přepážkou jsou protivné,ale to jsme občas všichni.Až bude zase něco nového s CE tak dám vědět.
MilanKeymasterPlatí Tě RWEE??????
AnnaKeymasterDobrý den, jsem na tom stejně. Současný dodavatel Centropol.Před rokem jsem podepsala smlouvu s CE a ti odstoupili k 1.1.2014 od smlouvy s Centropolem na základě změny ceny. Centropol začal vyhrožovat. Volala jsem kam se dalo, zjišťovala informace, ale nakonec jsem nevydrřela a 19.12.předala osobně odstoupení od smlouvy s CE na jejich pobočce. Dnes začal vyhrožovat CE -demontáž elektroměru, černý odběr atd.Zase jsem volala kam se dalo a distributop -v mém případě PRE, mě ujistil, že jsem postupovala dobře (tedy podle zákona:-) ) aCE musí převod zrušit v zákonném čase, tedy těch 5 dnů. 4erný odběr či demontáž rozhodně nehrozí. Nakopala bych se že jsem něco kdy vůbec podepsala:-) teď jen doufám, že to bude OK.
LucieKeymasterDobrý den, mám stejný problém přišlo mi z Comfort energy že se stávám od 1.1 2014 jejich zákazníkem, hned druhý den mi řišlo z Centropolu, že mi hrozí pokuta pokud přestoupím, poslala jsem tedy Comfort energy odstoupení od smlouvy. Další den mi zase volali z Comfort energy že odstoupit nemůžu, a tvrdili že se může stát i to že mi odmontujou elektroměr. jsem z toho fakt zmatená a lituji že sem kdy něco podepsala. podle mě ale Comfort energy klamou. podle zákona mám nárok na odstopení od smlouvy 5 dní před dodávkou elektřiny, když jsem toto řekla té paní co mi volala, tak tvrdila že to úřady nestihnou. podle mě je to ale pěkná blbost. určitě chci zůstat u Centropolu. Centropol od roku 2014 ceny snižuje a na základě toho jim Comfort energy poslal výpověd smlouvy. což je pěkná kravina
SrixKeymasterNahrajte rozhovor a zašlete na ERÚ…. v případě, že máte obchodíka, tedy informovala jste Centropol o tomto kroku, že vypovídate Bohemii, pak není důvod obavy z NOP (černý odběr).Na OTE zůstane Centropol zapsán u Vašeho OM jako dodavatel. Pokud by B.E.E i nadále pokračovala v pokusu o násilné převzetí Vašeho odběrného místa (OM) oznamte toto stížností na ERÚ a to začne šetřit a konat. Dále pak elektroměr je ve vlastnictví příslušné distribuční společnosti ČEZ, E.ON, PRE…. Nikoli Bohemie Energy E. a ukončení odběru lze přistoupit pouze na základě opakovaného nezaplacení zálohových plateb etc…
SrixKeymasterPravda otočil jsem to, pardon. Jen se zeptám, poslala jste ODSTOUPENÍ nebo Výpověď Smlouvy? To by mohl být problém, k E.ONu bych se na Vašem místě nevracel. Je mnoho společností, kde si zákazníka váží a nechovají se jako Bohemka a její dcery Comfort, E-Energie a nyní i České Energetické centrum. Centropol taky není žádná velká výhra, nicméně pokud si myslíte že by Vám E.ON ve stejné situaci nezaslal pokutu za nedodržení smluvního vztahu, tak jste opravdu z hodně staré školy a pořádně si přeštěte Všeobecné obchodní podmínky E.ON 🙂 Mějte se. Pokud jste poslala odstoupení není třeba držet palce, je to OK 🙂
PetraKeymasterProsím o radu, jestli opravdu nemůže vzniknout problém s elektroměrem nebo černým odběrem. Bohemia Energy nám telefonuje (automat) opakovaně dnes celý den a vyhrožuje. Děkuji za radu.
PetraKeymasterDobrý den, mám podobný problém jako Jan Šmach. Maminka před 2 roky uzavřela smlouvu na dodávku elektřiny s Centropolem (ještě je platná). Před rokem jí znovu navštívil podomní prodejce s nabídkou od Bohemia Energy, maminka (důchodkyně) podlehla nátlaku a podepsala další smlouvu s platností od 2015, jenže oni nyní využili snížení ceny od Centropolu a sami jí tam smlouvu vypověděli, s tím že přejde od 1.1.2014 pod Bohemia Energy. Následně nám Centropol začal vyhrožovat smluvní sankcí (na což asi mají nárok). Smlouvu s Bohemia Energy jsme tedy vypověděli (více než 5 dní před odběrem), ale nyní nám zase vyhrožují oni, že bude demontován elektroměr a že vznikne černý odběr, atd.
Ivana BergrováKeymasterDíky za rady,jen musím postupovat opačně protože s centropolem už odebírám rok a tam by byla ta pokuta,musím počkat na doběhnutí smlouvy.Naopak dnes jsem poslala výpověď CE protože od ní jsem ještě odebírat nezačala a doufám.že ani nezačnu.Je mi z toho všeho zle jak někdo může takhle sprostě postupovat.Svědčí to o tom jak jsou firmy a lidé v nich lační po penězích.Asi je to tím,že jsem ještě jak se říká ze staré školy a také jsem byla vychována ke slušnosti a poctivosti a to dnešní generace asi vůbec neví co je.BOHUŽEL!!!!Ale asi si za to můžeme sami.Na závěr varuji všechny před CE a jejími praktikami.Doufám,že vše dobře dopadne až u mě zase někdo zazvoní s nabídkou výhodné ceny energie tak nebude stačit počítat schody.Až bude úplně po všem tak se v klidu a s pokorou opět upíši E-ON kde jsem byla spoustu let než začali chodit tito vymývači mozků.Držte mi palce díky.
-
AutorPříspěvky