Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,076 až 3,090 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Nejčastější dotazy a odpovědi #8113

    Jiří Zelinka
    Keymaster

    Prosím, napište mi, kdo máte zkušenosti s X Energii !!!? Kdo jste, prosím u nich již déle ! Moc děkuji !!!

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #8112

    Srix
    Keymaster

    Ingrid a na to jste přišla kde… Říká Vám něco statistika OPM OTE?
    září: 296 823 odběrných míst elektřina, nebo tedy proudu jak říkáte
    říjen: 296 047
    Podle Vašich počtů jich 36.608 přišlo a podle mých přes 37.000 odešlo ono je jich totiž o 700 méně? Dokážete mi to vysvětlil, když je Centropol tak lákavý? U plynu konstatuji to samé, přiliv nových a větší odliv starých…

    Děkuji moc za vysvětlení čím to bude???

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #8111

    Ingrid
    Keymaster

    Centropol celkem láká zákazníky, čím to bude? odběr proudu přihlásilo 36 608 nových klientů.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #8108

    Josef
    Keymaster

    Dobrý den,
    nechci být přechytralý ale skutečně nechápu, co vedlo Vás podvodem postižené lidi k tomu, aby jste s podobnými individui vůbec komunikovali a ukazovali jim účty, které by jistě měli mít k dispozici, kdyby byli tím, kým tvrdili, že jsou? U starších lidí tomu rozumím…ale jinak…
    Právě hledám v nabídkách práce, které u CE znějí na Hledání pracovníků pro ZAPISOVÁNÍ plynoměrů a elektroměrů za mzdu 20-23 tis. Kč/měs. 🙂 🙂 a tak jsem se dostal až na toto fórum.
    Přeji Vám však hodně zdaru a pevné nervy při řešení.

    BTW: Jak je to dlouho, co nás lákali alternativní poskytovatelé telef. připojení, tvrdíce, že jsou z Telefónicy (tuším, že to bylo např. TELE2) ?

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #8071

    Jiří
    Keymaster

    Zdravím všechny!
    U 3-E jsem asi 2 roky. Letos v září jsem se rozhodl přejít jinam, kde jsou ještě o něco levnější. Částečně si za problém můžu sám, nicméně výsledek mě šokoval.
    Nedostal jsem včas peníze a dostal se do prodlení. a obdržel jsem upomínku s výhružkou odpojení. Naštěstí v polovině října už jsem mohl doplatit, takže jsem tak učinil. Přesto někomu z 3-E ještě stálo za to, aby poslal 22.10. mail, že mi za dva dny odpojí plynoměr. Ohradil jsem se, že úhrada byla provedena 17.10 a oznámil jsem, že mám potvrzen i přechod k jinému dodavateli k 1.1.2014. Odpověď – platbu nemáme, pošlete doklady, odpojení 24.10. trvá. Doklady jsem poslal. Další den přišel mail, že odkládají odpojení na 29.10., že platby hledají. Odepsal jsem, že z mé strany by mělo být vše v pořádku, přestože on-line stále nebylo vidět, že jsou platby uhrazeny. Pak 30.10. konečně přišel mail, že platby dohledali, nicméně 1 záloha chybí. Ale to už jsem byl v klidu, neboť vím, že za jednu neuhrazenou zálohu se plyn neodpojuje. Dnes jsem přišel domů a plyn odpojený.
    Cituji z vyjádření ERÚ „právo dodavatele, resp. distributora ukončit nebo omezit dodávky elektřiny / plynu zákazníkovi je v energetickém zákoně (§ 30 a 25, resp. § 59 a 61)) poměrně přesně vázáno pouze na určité předpoklady. V tomto případě by muselo být neplacení faktury klasifikováno jako neoprávněný odběr podle energetického zákona, který ovšem předvídá určitou míru opakování při takovém porušení smluvní povinnosti, jakou je neplacení smluvených záloh nebo vyúčtování za odebranou elektřinu / plyn (nejedná se tedy o neuhrazení jedné faktury).
    Takže jedna neuhrazená záloha a odpojení. Co na to říkáte? Již sepisuji stížnost na ERÚ a ČOI. Takové jednání není moc fér a nezbývá mi než to brát jako pomstu za to, že odcházím jinam.

    in reply to: Optimal energy #8070

    Srix
    Keymaster

    Pokud myslíte, to co jste napsal vážně… tak s tím Vaším poradenstvím rovnou sekněte…. To nahoru a dolů…. děláte si srandu? Toto vyprávíte klientům? Pak je mi jich opravdu líto. Mimochodem, ten hloupý Honza jak titulujete Jendu, je tvůrce a správce kalkulátoru, který v tomto oboru považuji za jeden z nejlepších a to především z hlediska OBSAHU. Je možné, že se jeho nástroj stane oficiálním kalkulátorem ERÚ. A větou o tom vyjednávání jste mne opravdu pobavil… Vy mi jako Hloupý Honza nepřipadáte. Vy hloupý pravděpodobně jste, nebo se alespoň jako hlupák prezentujete….

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #8069

    Honza
    Keymaster

    Dobrý den,
    pokud máte špatné zkušenosti s BEE, nebo s jinou distribuční firmou, pošlete mi email, myslím, že najdeme spolu řešení.
    [email protected]

    in reply to: Optimal energy #8016

    Lukáš
    Keymaster

    Ano, protože všichni sedí doma mají čas sledovat ceny. Optimal energy vznikla jen proto aby lidem jako jste vy radila. Není nic špatného na tom, když se zástupce ohlásí a nechat si od něj poradit, taky si nebudete otevírat pusu na prodavačku v Tescu (asi nikam mezi lidi nechodíte) že má drahé zboží, že vedle je momentálně levnější. Momentálně v energetice znamená: mimo sezonu cenu dolu a v sezoně nahoru. Optimal energy je firmou která má tolik zákazníků že si může dovolit s dodavateli smlouvat o cenách. pokud se vám zdá zafixovaná cena na rok moc tak si zkontrolujte fakturu za celý rok a uvidíte jak cena kolísá. Můžu vám dát reference na firmy u kterých se cena pohybuje nízko a není žádný problém udělat takovou cenu i domácnosti jen se musí vědět kdy. Vemte si vyúčtování a zajděte si za dodavatelem že chcete cenu jakou vám vylicituje Optimal, až tam půjdete dejte vědět chci být u toho. Připadáte mi jako zakladatel ,,poradentského´´ portálu ,,Hloupý´´ Honza.

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #8007

    Daniel
    Keymaster

    Tak jsem se setkal s podomním prodejcem služeb Bohemia Energy. Svoje zkušenosti jsem napsal na http://www.t1000.cz/ze-zivota/zkusenosti-s-bohemia-energy-entity Za sebe v žádném případě bych nepodepisoval smlouvy na elektřinu (plyn) na dobu určitou.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #7959

    Marian
    Keymaster

    Ahoj, taky by mě zajímalo jak je to teda s tím Centropolem. Je možné zrušit bez sankcí smlouvu ? A proč ji chceš zrušit, dnes i ČEZ snížil ceny elektřiny, protože lidé přecházejí k alternativním dodavatelům. Minulý týden, proběhlo v novinách srovnání všech dosavadních dodavatelů a třeba Centropol byl někde v první polovině, Je pravda že dopředu se dostali, asi díki aukcím ve velkých městech, ale proč by se měli chovat jinak k městu jako k jednotlivým domácnostem?! Díky Marian

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #7942

    Alex
    Keymaster

    jsme u centropol energy a jsme spokojeni, doporucuji

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #7933

    Radana
    Keymaster

    My centropol máme od léta a jsme spokojeni, bylo to na doporučení příbuzných kteří jsou skrblíci. Zpočátku jsem takovým dodavatelům nevěřila ale skutečně platíme míň než když jsme sponzorovali ty energetické molochy.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #7925

    Milan8
    Keymaster

    Ta takový byt jdsem platil podobné částky, je vidět že tito důchodci se mají v těchto velkých bytech s vysokými stropy velmi dobře..

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #7924

    Milan8
    Keymaster

    Některé příspěvky nechápu, přijde mi že zde převládají poplašné zprávy. Já na doporučení své šetřivé tety přešel k této firmě a platím méně než u Čezu, protože nemusím živit jejich manažery s milionovými odměnami. Smlouvu, než ji podepíšu tak si ji přečtu. když je někdo nesvéprávný ať se topí.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #7922

    Libor Třeskutý
    Keymaster

    Tak to si dáme asi pane Šibrava schůzku, když to máte v úmyslu řešit jinak. Beru sebou své ukrajinské kámoše
    LT

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,076 až 3,090 (z 6,013 celkem)