Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
KateřinaKeymastersouhlasím s paní Královou, smlouva dorazila od výherního dodavatele po 14 denní lhůtě a to jsme se měli přihlásit do výběrového řízení telefonicky. Již několik dní čekám na „kopii monitorovaného hovoru“, abychom se ujistili zda pan Kádek nebo jeho zaměstnanec dostatečně vysvětlil co vlastně moje babička do telefonu odsouhlasila a co ne. Ona sama si není vědoma nějaké přihlášky do soutěže o nejlepšího dodavatele energii a už vůbec si není vědoma nějaké peněžité pokuty za nedodržení jejich stanovených podmínek!!!! Zůstali jsme u stávajícího dodavatele a čekáme na vyjádření, pokud dorazí pokuta budeme kontaktovat ERÚ, ČOI atd. takové „neFér“ jednání by nemělo nikomu projít!!!
SašaKeymasterTaky už mi letošní došlo, co nepochopím, že je mezi dodavateli takový cenový propad, neskutečný kolik si jeden může účtovat, když u druhého tu samou částku můžu ušetřit. Zrovna firma Comfort energy jsou ti u kterých jsem oproti dominantovi tu částku ušetřil.
Petr KolouchKeymasterProsím může te mě napsat adresu, kde jsou vaše ceníky elektřiny . To znamená ceny platné do 1 června a po úpravě. Jsem váš klient a porovnávací kalkulačky mě nezajímají. Děkuji.
Radek NoskaKeymasterMy peněžní přeplatek za plyn dostali na účet hned po prvním roce nové smlouvy. Zvažuji, že nechám přihlásit ve výsledku i elektřinu, aby když už se to takhle vyplatilo, tak abych to měl pohromadě.
Tým CarbounionKeymasterDobrý den Marceli,
děkujeme za Váš podnětný dotaz a především za Vaši důvěru ke Carbounionu.
Při Vašem odchodu od stávajícího dodavatele je potřeba nejdříve u něj vypovědět smlouvu, a to podle podmínek, které se ve smlouvě dočtete. Vyplněnou a podepsanou výpověď zašlete doporučeně na adresu sídla dodavatele, nebo ji předejte osobně na jeho pobočce. O vše další se postaráme my. Uzavřeme s Vámi novou smlouvu a veškeré „papírování“ vyřešíme za Vás.
Pokud byste měl jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poradny či zákaznické linky.
S pozdravem
Tým Carbounion
OtakarKeymasterTak přátelé, taky se podělím o smutný příběh s MND, před 2 roky mě oslovili i když na počátku byly nějaké nesrovnalosti s poštou, a po té jsem reklamoval vyúčtování nesouhlasil odpočet kW. Ale nakonec chybu uznali na 3 urgenci:(((. Nyní jsem ukončil smlouvu, a k 27.3.2018 jsem dostal poslední vyúčtování za březen 917,-Kč, 4.4.přišla výzva k úhradě a co se nestalo, než jsem si stihl provést platbu, tak mě 6.4. příšla od agentury RENOGAN výzva k úhradě pohledávky 1407,-Kč Takže Komárek aspol. když věděli, že už u nich nejsem, tak si velmi pohli a tak se pomstili bývalému zákazníkovi. u mně MND skončili, a varuji ostatní před jejich jednáním. Dnes jsem to předal na ERÚ, jen z principu.
Marcel H.KeymasterDobrý den. Chci odejít svého stávajícího dodavatele a přejít k vám. Musím k němu na pobočku a vyzvednou si tam nějaké papíry pro vás? Díky, Marcel
Tým CarbounionKeymasterHezký den paní Marková,
děkujeme za Váš dotaz. Vaše přítelkyně se zřejmě ne vlastní vinou ocitla bez dodavatele elektřiny či plynu. Stává se to, když společnost končí na trhu. Její zákazníci si pak musí najít nového dodavatele energií do určitého termínu. Pokud tak včas neučiní, jak tomu bylo s největší pravděpodobností u Vaší kamarádky, ocitne se automaticky u dodavatele poslední instance. Klient je takto chráněn před tím, aby se ze dne na den ocitl bez elektrické energie.
Upozorněte prosím svou známou, že u dodavatele poslední instance může zůstat maximálně 6 měsíců. Během této doby je nutné uzavřít smlouvu s novým dodavatelem energií, třeba s námi.
S pozdravem
tým Carbounion
OlinaKeymasterS Bohemia energy mám podobnou zkušenost s jako mojim předchozím dodavatelem energií, ale na rozdíl od něho mi chodí ve vyúčtování od Bohemia Energy vyšší přeplatky. Ostatním číslům v ní moc nerozumím, ale když přijde vyúčtování tak je to vždycky slušný to asi kvůli tý spotřebě.
Drahomíra MarkováKeymasterDobrý den, mojí známé přišlo oznámení, že je nově u dodavatele poslední instance. Vylekalo ji to. Co to pro ni znamená? Děkuji za odpověď.
Tým CarbounionKeymasterHezký den paní Martino,
děkujeme za Váš dotaz. Naše zákaznická linka je Vám samozřejmě k dispozici na telefonním čísle +420 222 990 550, a to od pondělí do pátku od 8:30 do 16:00 hodin. Naši zákazníci mají navíc k dispozici zákaznický portál přímo na našich internetových stránkách. Stačí se přihlásit ke svému účtu a přímo z pohodlí domova můžete sledovat své pravidelné měsíční platby, ale také spotřebu elektřiny a plynu. Máte tak dokonalý přehled a můžete si jej následně srovnat s vyúčtováním.
Přejeme hezké jarní dny
Tým Carbounion
Martina S.KeymasterDobrý den, přišlo mi vyúčtování a vůbec nevím, jestli čísla spotřeby elektriky a plynu sedí. Kde si to můžu zkontrolovat? Nebo musím někam na pobočku, aby mi vyjeli podrobný rozpis mé spotřeby? Děkuji, Martina S.
PetrKeymasterTak už mi dorazila letošní faktura. Maličký přeplatek, ale byl, zima tomu odpovídá a zálohy nechávám beze změny, jsou prý ok i na letošní rok.
MájaKeymasterDneska nám přišlo vyúčtování a nepochápali jsme. Tak jsem to propočítala a zjistila jsem že nám elektrika dělala asi osmnáct tisíc za rok,co mě ale rozsekalo, potom co jsem si detailně pročetl to vyúčtování že si naúčtovali poplatky dvacettři tisíc a že se to musí doplatit asi do patnácti dnů, a ještě si pro nás povinně nastavili že od května budem platit 5000 měsíčně a to jsou jen jedny hodiny, my máme dvoje, tak je toto normální??? Já si myslím že ne
MichalaKeymasterZdravím Lidko, my si dodavatele při přistěhování také brali s sebou, akorát u nás to bylo z bytu do baráku. Co ti určitě můžu doporučit je zavolat si k nim do firmy a oznámit jim to, že se budete stěhovat a že si je chcete vzít s sebou a oni ti do meilu pošlou předvyplněný formulář pro změnu odběrného místa. Dočetla jsem se o tom na jejich stránkách, když jsem hledala potřebný dokumenty, tak jsem to tak udělala a bylo to pro mě o dost snazší. Jinak kdybys nechtěla, tak normálka na stránkách X Energie stáhneš formulář a pošleš jim ho doporučeně.
-
AutorPříspěvky