Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 31 až 45 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Reference na Armex Energy #197947

    Aubrecht Milan
    Moderátor

    V tomhle čase dobré ceny u elektřiny, zvažujeme převedení i plynu a sjednocení pod jedním dodavatelem.

    odpověď na: Gazela Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #197667

    Tomášková
    Moderátor

    Neseriózní dodavatel, pryč od něho. Parazit na státním rozpočtu na dorovnání nedůvodně vysoké ceny a tím i nehorázné marže. Vše neseriózní je tak od doby, kdy dodavatel změnil majitele.


    Roman
    Moderátor

    S měsíční pevnou cenou mi dávají smysl, je to bez závazku a cena je vždy na začátku měsíce aktualizovaná a co mi zatím posílají info, tak je to téměř vždy o skoro půlku pod vládním stropem, což mi zatím u klasickýho fixu ještě nikdo jiný schopný nabídnout nebyl.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #197300

    Helen
    Moderátor

    V žádném případě nedoporučuji!!! Jsem jejich dlouhodobý zákazník, už jsem několikrát chtěla odejít, ale buď to nešlo (smlouva na 2 roky s automatickou prolongací o další 2 roky a minimální možností vypovědět smlouvu). Telefonicky mi nebyli ochotni říct, kdy mi smlouva končí (ze smlouvy to již nešlo vydedukovat, protože se x krát měnila a už ty data byla nedohledatelná). Musela jsem tedy dojet 20 km na pobočku, aby mi tuto zásadní informaci vůbec sdělili. Díky prolongaci je zákazník v pasti, pokud mu uteče správný termín jednou za 2 roky… I termín výpovědi se mění – nejdříve 3 měsíce předem, teď 20 dní… Strefit se, je opravdu umění. Když jsem si to konečně pohlídala a dala výpověď, ukecali mě před 2 roky na super cenu… Největší chyba! A teď mi účtují cenový strop, i když nové zákazníky lákají na mnohem nižší ceny. Když jsem je oslovila, že se stávajícím produktem nejsem spokojená a bych přešla na jiný, což v minulosti bylo možné, teď už to možné není… Výmluvy, výmluvy, výmluvy… Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají, jak ho chytnou, už je zákazník absolutně nezajímá, zvlášť, pokud ho mají jistého na další 2 roky s automatickou prolongací a pokutou přes 7000 při dřívějším odstoupení od smlouvy…. Nenechte se lapnout!

    odpověď na: Cena elektrické energie E-ON ? #197195

    ing Ther Josef
    Moderátor

    Cenové tarify e-on


    Radek Brázda
    Moderátor

    Na společnost si rozhodně nemohu stěžovat, nedávno jsem si zjišťoval ceny u konkurence a tato dopadla velice dobře, navíc kdykoliv potřebuji něco vyřešit, dovolám se norlmálnímu člověku a ne automatu.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #197177

    Ales Kubis
    Moderátor

    Podvodníci. Naslibují, dáte jim plnou moc a oni vás od původního poskytovatele namísto za 3 měsíce odhlásí třeba až za rok , takže rok dál platíte drahé energie… Fixaci u původního poskytovatele jsem samozřejmě neměl.


    Gotthardtová Marcela
    Moderátor

    Dobrý den, přestěhovala jsem se do jiného města a potřebovala vypovědět smlouvu.
    Po několikátém pokusu jsem se dovolala na zákaznickou linku a žádala instrukce k ukončení smlouvy.
    Paní mi řekla pouze písemnou výpověď, ofocený stav elektroměru a kopii posledního vyúčtování.
    Vše jsem zaslala doporučeně s doručenkou na adresu firmy. Za více než týden přišla odpověď, že mou výpověď neakceptují z důvodu nedostatečných podkladů. Máte zkušenost co vlastně chtějí ještě
    dodat ? Nemůžu se dovolat ……opět a zase . děkuji


    Iveta Fridrichovská
    Moderátor

    Mám naprosto stejnou zkušenost. Tohoto dodavatele bych nedoporučila ani nejhoršímu nepříteli.


    Amalka
    Moderátor

    S E.onem jsme nikdy neřešili žádný problém, protože nenastal,ale letos když se nám nelíbí ceník pro stálé zákazníky, a to hlavně kvůli dlouhé době fixace, jsem tedy s přístupem velmi velmi zklamaná. Řeším to již od jara a bohužel bez úspěchu, žádná jiná možnost pro nás není než fixovat na dva roky a vůbec jim nevadí, že odejdete. A to nový zákazník může fixovat na rok, dobré že? A to máme velmi velkou spotřebu elektřiny , protože s ní i vytápíme. Absolutní nezájem a jediné co se dozvíte, že je jim to líto a jak si zákazníků váží, ale nic v tom neudělají. Jste jim jako zákazník co je u nich přes 30 let úplně ukradený. Takže změna dodavatele.


    Standa
    Moderátor

    Tak to asi voláte na jiného dodavatele energií. Pracuji na zákaznickém centru PLYNULE.CZ a máme v provozu jak tel. linku, tak online chat, nonstop email a nově systém řešení požadavků přes portál online samoobsluhy…

    odpověď na: Reference na Armex Energy #196099

    Machalicek
    Moderátor

    Mám u nich smlouvu na dobu neurčitou, je to teďka jediná forma smlouvy, kterou jsem byl ochotný podepsat a tady se mi k tomu líbila i cena. Jednání mi s nimi přišlo v pohodě, je to spíš asi o tom, na koho se zrovna narazí, ale co jsem potřeboval mi operátor řekl a víc už jsem pak ani neřešil.

    odpověď na: Bicorn #195666

    Dane
    Moderátor

    Já bych to nekomplikoval

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #195598

    Irena Fiedlerová
    Moderátor

    Sotva se 2021 zvýšily ceny plynu a elektřiny, hned ten měsíc jsem dostala od Centropolu oznámení že mi navyšují obě komodity o 100% ….Zvláštní, asi neměly zásoby ?? Teď jdou ceny, delší dobu od výrobců dolů, a ejhle Centropol má zásoby za drahé energie asi na furt.
    Měl by se na ně podívat ERU


    Becha Jan.
    Moderátor

    Lidova energie mně dluží už víc jak púl roku přeplatky za energie. Pokud
    někdo podá tresní oznámení rád se přidám., protože si myslim že jsou to podvodníci.

Zobrazuji 15 příspěvků - 31 až 45 (z 6,011 celkem)