Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
ŠevčíkKeymasterNo upřímně, zajímalo by mě zda by vám tu nižší cenu dali i pokud by jste se jim sám s předstihem neozval. My jsme u nich zatím čerstvě, takže pro nás je to pouze otázka času, kdy se nás to bude taky týkat. Pokud jste se však dostali na cenu jako nově příchozí, tak to pak není co řešit a sám je budu s předstihem bombardovat. 😀 Nám se to zatím u nich celkem zamlouvá..
ŠevčíkKeymasterUtáhli nás na ceny, odebíráme již několik měsíců a zatím naprostá spokojenost. Od listopadu se k nim chystáme přejít i s plynem, kde by úspora měla být snad ještě lepší.
SandraKeymasterPane údajný Jičínský vy toho nechte vy jste ubohá konkurence pod anonymem
JičínskýKeymasterúdajný Jindřich + Michael , dejte už pokoj s tím trapáctvím, které si píšete sami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JindřichKeymasterMy jsme s Comfortem taky spokojeni, proto jsme si je po zkušenostech ze starého bytu nechali nanovo zavést i novém zakoupeném bytě. Léta nám to u nich klapalo dobře a za dobrou cenu, tak proč to teďka měnit.
JindřichKeymasterS manželkou jsme koupili byt v panelovém domě. Realitní kancelář za nás automaticky poslala formulář s přepisem bývalého majitele bytu na nás. Teď mám na stole Návrh smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny, který mám podepsat a odeslat, ale tento návrh jsme zamítli, jelikož jsme teďka novými majiteli odběrného místa my, tak si i my sami můžeme přeci zvolit od koho budeme v naší nové domácnosti odebírat. Takže stará smlouva se vypověděla a jelikož jsme léta ze starého bydliště byli zvyklí na Comfort energy, tak jsme k nim po dobrých zkušenostech opět přešli. Cenově se nám to teďka liší od starého bydliště pouze nepatrně, ale levný dodavatel je to stále.
SandraKeymasterÚdajný Haldik, Rene a zbytek..z jaké jste společnosti hm?
SandraKeymasterNejvtipnejsi na těch vašich \“diskusích\“ je asi to, ze vám vůbec nedochází, ze ty negativní komentáře píše z 90% konkurence. Kdyby podvádeli jak tu všichni melete, dávno by jim vzali licenci …lidi zapojte ty vaše vygumovany mozky. E.on, RWE ani Čez vám NIKDY v životě nic nezlevni a pokud ano tak si vaši cenu zafixuji protože vědí, ze cena půjde dolů..jste jen ovce co věří žvástům na internetu, ale vlastní názor si nejste schopni udělat. Arogantní přístup OZ? Když se musí celý dny bavit s dementama jako jste vy tak se nedivte.
HanaKeymasterOperátoři umí vše vysvětlit, soucítí s Vámi, když se řeší problém podpisů smlouvy od podomních prodejců. Umí ale také používat nekalého jednání, kdy si své zákazníky (hlavně seniory, kteří tomu většinou nerozumí, ale když ONI jsou přece tak sympatičtí a chtějí nám pomoci „ušetřit“ …) uvazují pomocí telefonních nabídek, kde samozřejmě opět „ušetříte“ a ani nevíte, že jim odsouhlasíte nové podmínky, které ovšem obsahují i prodloužení smlouvy na dalších 5 let. Což byl šok, protože jsme se chystali vypovědět smlouvu. Nejraději bysme zaplatili pokutu za předčasné ukončení smlouvy, domníváme se totiž, že BE je jedna z nejdražších na trhu a tento poplatek by se nám vrátil už při jednoročním vyúčtování od jiného dodavatele. Navíc nám každý rok zvyšují zálohy, i když máme každoročně přeplatek. Poslední dobou je řešení energií jednou z nejnáročnějších starostí okolo domácnosti.
ElncKeymasterFirma s naprosto nehoráznými obchodními praktikami, kdy se její dealeři vydávají za zaměstnance jiných společností (např. E.ON) a pod záminkou jakési kontroly vyúčtování vnucují svoje pochybné služby a to tak, že vlezou až do bytu! V takovém případě nejlépe rovnou volat Policii ČR. A také pozor na telefonní čísla 778472923 a 530500866, oboje patří těm hnusným otravům.
HankaKeymasterPo špatné zkušenosti s Lamou chceme přejít na ČEZ Poslali nám předvyplněnou smlouvu bez možnosti vlastního výběru a samozřejmě tu nejnevýhodnější. Když se nám to nelíbilo a telefonicky jsme si upravili sazbu i produktovou řadu tak opět přišla smlouva s tím že nám změnily jen produktovou řadu nikoliv sazbu kterou nám stále nutí tu dražší a to i když tato sazba je už od dubna 2016 zrušená!!!!!, prý na tu kterou chceme nemáme právo protože s nimi nemáme podepsanou smlouvu!!!!
Poptala jsem se na energetickém úřadě kde je pravda a tam mě dali za pravdu, řekli mi že mi pošlou mailem vyjádření abych se tím mohla krýt proti čezu, co nejhoršího se stalo je že mě zmizela mailová komunikace s čezem (a pravděpodobně i to vyjádření z úřadu, protože žádné nedošlo), 6 MAILU STEJNÝCH a jen moje různé odpovědi!!! Všimla jsem si že ve 3 mailech se mnou komunikovali nezašifrovaně !!!!
Takže už 14 dní čekáme na tu smlouvu a stále nic. Ta nevýhodná smlouva přišla už za 2 dny!!!!!
Nikdy nepodepisujte první smlouvu kterou vám předtisknou bez dohody!!!
HankaKeymasterMy teda už 3 roky jen a jen doplácíme, na to šetříme jak se dá a každý ty 3 roky nám záhadně stouplo o 1000 kw!!!
Celkem už máme 9000 kw za rok na jeden malý byt se dvěma spořivými lidmi, v zimě chodíme ve svetrech jak šetříme s topením!! Máme elektrický kotel a etážové topení+ bojlér. Nikde prý žádný problém není. Normálně jsme měli léta kolem 600 kw za rok, nic jsme si nového také do domácnosti nekupovaly!
NikolaKeymasterNejsem spokojená, platím za byt 2+1 960 kč měsičně. Elektřinou pouze svítím, koukám na televizi, chladím a mražím jídlo v lednici a nabíjím telefon. Rok co rok mám nedoplatek přes 3.000 ale ukončit smlouvu mohu až další rok…a ještě větší drzost, že nedoplatky chcou zaplatit před Vánoci. Za mě NE!
SandraKeymasterJednání cezu absolutne neprofesionální. Prodlužování registrace kvůli placení revize, šikanování ze strany operatorek, kdy si vás tam podávají jako jídlo na podnose. Operátorky vam nepomůžou, ale jen vás zmátou a oklamou, vystřelují a naštvou. Spolupráce s touto společností je neetické. Absolutne nedoporucuju.
AlbertKeymasterKaždá takováhle práce je vždycky o lidech, ale určitě vím, že bych to dělat nemohl, náturu na to nemám. Bohatě mi stačí, že jsem zákazníkem, za stejnou nebo teda obdobnou spotřebou platím u nich míň, což je pro mě prvořadý, vše funguje jak má, nebo teda jak by mělo a tím pádem s nimi nemám problém..
-
AutorPříspěvky