Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 46 až 60 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • alinet
    Správce

    POZOR, tato společnost nekomunikuje se svými zákazníky. Pokud budete chtít přejít k jinému poskytovateli, není šance, nepotvrdí vám výpověď, kterou chtějí vidět jiní dodavatelé energií. No a taky stanovují takové zálohy, abyste měli přeplatek několik tisíc Kč a to vám pak nevrátí!!!!

    odpověď na: Reference na Armex Energy #194223

    J.Klečko
    Správce

    Za léta co mám na baráku na sebe napsaný energie mám už zkušenosti s několika dodavateli energií a vesměs jsem si s nimi vždycky dokázal poradit. Armex máme aktuálně propojený s fotovoltaikou, je to poměrně čerstvá záležitost, ale zatím bez výhrad, kdy i domluva s nimi byla jasná a dobrá.

    odpověď na: Reference na Armex Energy #194203

    Petr
    Správce

    Neoprávněně ruší smlouvy s fixovanou cenou. Spoléhají na to, že se lidi nebudou soudit. Uvažujeme o žalobě za podvod. Evidentně ERÚ o těchto podvodech ví, ale podnět k policii nedává. Správně by již dávno měla ERÚ odebrat licenci.


    Anderlová
    Správce

    Od této společnosti raději dál! Rok a půl po ukončení smlouvy nebyli schopni konečného vyúčtování, to jsem si musela vydupat a dokládat to,co měli mít sami v evidenci, telefony nezvedají. A stejně přeplatek neposlali.

    odpověď na: Výkup elektřiny z malých FVE #194106

    H+HEL s.r.o.
    Správce

    nabízím elektřinu z FVE – 19,5 kW
    Královehradecký kraj – Rychnov nad Kněžnou

    odpověď na: sleva na plyn a elektřinu pro držitele ZTP #194070

    Mrázová Vladimíra
    Správce

    Dobrý den ,žiju se synem v panelákovém domě,mám možnost mít slevu na energie elektřinu a plyn když sem držitelkou průkazu ZTP?


    Tomáš Chyba
    Správce

    Výpověď na združené energie od GE jsem poslal ve stanovené lhůtě, každou zvlášť přesto žádají penále za odstoupení ve výši cca 8000,-kč. Na telefon nereagují. Když mi dnes oni sami zavolali jen lži, arogance, nějaké emaili, které neumím najít. Prostě hrůza dodavatel. Rád bych se zapojil do hromadné žaloby.


    Marcela Valentová
    Správce

    U Plynule jsem asi od roku 2004. Problémy se začaly dostavovat cca v roce 2015, kdy jsem si musela žádat vyúčtování. S omluvou poslali fakturu i přeplatek. Vrchol byl v roce 2022, kdy jsem vyúčtování i přeplatek dostala až po zásahu ERÚ. Také bylo „úžasné“, že loni v říjnu najednou přestaly být zálohy na SIPO a v prosinci přišel mail s rozpisem záloh s vysvětlením, že zálohy přes SIPO nelze provést. Letos v lednu byl odečet a vyúčtování nikde. KONČÍM s nima.

    odpověď na: Gazela Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #193639

    david
    Správce

    Od techto pryc a rychle. Smlouva s fixnim datem, ale ne s fixni cenou. Predem smluvenou cenu nedodrzeli a zvedli nad vladni strop a i kdyz vsude jinde ceny klesaji, tady ne. Sankce za ukonceni smlouvy (i kdyby jen o 1 den predem) ve vysi rocni predpokladane spotreby. Fuj, nikdy vic.


    Františka Kasparova
    Správce

    Skusenost mám blbou ještě sem se od nich nedostala moje smlouva u nich skončila v loni v červenci můj nový dodavatel už jim na jaře v termínu poslal výpověď kterou stále zamítaji 2krat sem posílala dopis ze porušili smluvní podmínky taky nic ani nenapsali jasný prodloužili mě smlouvu do roku 2025 smejdi nevím kdy mě pustí k jinýmudodavateli už mě to pěkně s prominutím sere výmluva že žádnou výpověď v termínu nemají nový dodavatel ji dal mému zástupci co semnou sjednával kdysi eletriku ten jim výpověď dal nic se neděje doporučený dopis další mají od pondělí došla mi SMS že to mají doručený na první dopis mi pan co sním komunikuji kvůli Lidovce řekl že na to mají 30dnu beru to ale je koncem května žádný dopis od lidovky nemám a to byl poslán 30.1 druhý mají doručený teď v pondělí kdo mi poradí jak se od nich dostat diky

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #193635

    Petr
    Správce

    Potvrzuji zde již dříve zmíněné nekalé praktiky společnosti Centropol v případě přepisu energie ze starého zákazníka na nového. V první fázi přepis zdržují zamítáním kvůli faktické chybě v žádosti. To je nutné nechat přezkoumat. Následně se ukáže, že žádná chyba není, ale jen proces zdržují. V druhé fázi se snaží poškodit starého zákazníka, protože mu naúčtují nesmyslné částky a spotřeby, i když jim již před tím byla doložena reálná spotřeba v den přepisu. Reklamace je na dlouhé lokty. Komunikace přes telefon i email je velmi nekvalitní a zdlouhavá. V zhledem k tomu, že se tyto praktiky dle komentářů níže opakují, měl by to být spíše podnět pro ČOI. Rozhodně nedoporučuji, evidentně neférový a nespolehlivý dodavatel.

    odpověď na: Paušalizace stočného #193605

    Jirka
    Správce

    Dobrý den,
    podle mého se jedná o srážkové vody, tzn. že máte asi dešťovou vodu svedenou do kanalizace a za tu chtějí zaplatit. Za srážkovou vodu se platí podle průměru v oblasti, kde žijete a počítá se jen stočné. Pokud byste měl vsakování na pozemek,, tak se neplatí. Jinak si to nedokážu vysvětlit.


    Michal Holínek
    Správce

    Abychom nemuseli prodlužovat smlouvu za nesmyslných podmínek, kde bychom se furt točili kolem ceny stropu, odešli jsme k Bezdodavatele na měsíční fix, kde jen za květen máme silovku za 3596,-. Hlava mi nebere, že jsou ty ceny tak rozlišný a vláda s tím nehodlá nic dělat. Jako tady mám teďka měsíční výpovědní, takže se furt můžu rychle zařídit, ale vzhledem k tomu, jak se ke všemu ti nahoře staví, tak to nebude třeba ani využít a tady v rozdílu alespoň něco za odběr ušetřím a případně mě furt chrání ten jejich strop.

    odpověď na: odstoupení od smlouvy #193090

    JARKA
    Správce

    snazim se pres 3roky odejit ods lamy ani jine spolecnosti se to nepodarilo

    odpověď na: slevy na držitele ZTP/P #192485

    Josef Vavra
    Správce

    Cenik již neplatí,ceny jsou stejne jako pro normální odberatele

Zobrazuji 15 příspěvků - 46 až 60 (z 6,011 celkem)