Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,086 až 5,100 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Právo, smlouvy a odstoupení #1370

    Jaroslav Zavadil
    Moderátor

    Prosím oradu, jak postupovat v případě, kdy mám s ČET smlouvu na dobu určitou 24 měsíců, uzavřenou 30.3.2011, údajně produkt Comfort (na smlouvě to nikde nemohu najít uvedeno), podle čehož se ČEZ zavazuje držet cenu plynu o 5% níže, než je cena majoritního dodatavele (RWE). Rád bych smlouvu vypověděl, ČEZ však vyhrožuje pokutou 10000,- Kč, pokud tak učiním předčasně.

    předem děkuji za radu.

    Jaroslav Zavadil

    odpověď na: Optimal energy #2327

    alex
    Moderátor

    Pro Petr .

    Kde berete tyhle informace ? Ti dva manici, co firmu zakládali skutečně chtěli peníze vydělat, protože to je pravý důvod podnikání. Což vy asi nechápete. A mimochodem – bez licence by jim tu nikdo neprodal ani tužkovou baterii, protože ERU by rozdával pokuty jako prase. Tak prosím příště než něco sesmolíte, použijte ten nežit co vám roste na krku………..


    Jenda
    Moderátor

    Dobrý večer

    3E nejlevnější, žádné záludnosti, radím neuzavírat smlouvu přes online, raději se obraťte na pobočku v Uherském Hradišti, tam za Vás odstoupí.

    Elimon solidní, dlouhodobě a všude patří k nejlevnějším, vše za Vás vyřídí, stačí jenom sepsat smlouvu. Férové jednání, mluvít s konkrétní osobou ne s anonymní infolinkou.

    UET bohužel neznám, ale ve své diskusi jsem nezaznamenal s nimi problémy.

    Podívejte se na mé kalkulátory i diskusi.

    Jenda

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1369

    Dalibor
    Moderátor

    Dobrý den,

    zvažuji odchod od Českého energetického centra k Výše uvedeným poskytovatelům elektřiny a plynu: Europe Easy Energy a.s. nebo Elimon a.s. nebo United Energy Trading a.s.

    Jaké mate zkušenosti, popřípadě kterého dodavatele doporučujete?

    Předem děkuji.

    odpověď na: jaký dodavatel #2325

    Tom
    Moderátor

    Elimon vychází podle průzkumu za 3.čtvrtletí 2011 jednoznačně výborně, i líp než EON.

    odpověď na: Europe Easy Energy – zkušenosti #2324

    Jenda
    Moderátor

    Já bych doporučil spíš jejich pobočku v Uherském Hradišti než sepisovat smlouvu on line.

    Jenda

    odpověď na: HDO #2323

    Lenka Nováčková
    Moderátor

    Dobrý den,

    prosím o zaslání časů spínání nízkého tarifu.

    odpověď na: Europe Easy Energy – zkušenosti #2322

    Slavíček
    Moderátor

    Já jsem k nim přešel ke konci minulého roku se standardní výpovědní dobou a teď jsem přes ně začal čerpat energie. Přečetl jsem všechny smluvní podmínky a zdály se mi fakt seriozní. Trochu nejistý jsem byl z toho, že mají na stránkách občas překlepy nebo že webový portál není úplně nejlíp zabezpečený. Ale řekl jsem si, že podobné excesy mají i velcí hráči a že teda přimhouřím oko a podpořím je. Tenkrát na podzim měly asi jenom dva tisíce odběrných míst a když by všichni uvažovali konzervativně, tak by takovéto malé firmy zanikly a zůstali by jenom ti arogantní mamuti.

    Po dobu, co jsem u nich, se chovají naprosto otevřeně a profesionálně. Když něco slíbili, tak to zatím fakt dodrželi. A je vidět, že se snaží ty služby zkvalitňovat – třeba webový portál už prý budou mít za pár týdnů nový. Zkrátka zatím toho přechodu nelituju.

    odpověď na: Optimal energy #2320

    petr
    Moderátor

    Ahoj všichni, tak když se podíváte podrobněji na firmu optimal energy, tak nemají licenci na prodej elektřiny ani plynu. Jsou to jsen prodavači pro ostatní nenažrané firmy, po kterých chtějí až 70Kč/MWh. Takže běžný rodinný dům jim za nic zaplatí 30×70 za plyn + 10×70 za elektřinu. To je cca 3000,- za vůbec nic. Ruce prač od nich – samozřejmě dohodí kšeft tomu, kdo jim dá většší provizi !!!! Je jim jedno, kdo to je !! – Prachy vždy až na prvním místě

    odpověď na: HDO #2319

    Lenka Nováčková
    Moderátor

    Dobrý den,

    prosím o sdělení časů spínání nízkého tarifu. Zák.číslo 10519519.

    Děkuji

    Nováčková

    odpověď na: Zvláštní ujednání ve smlouvě EONu #2318

    Jenda
    Moderátor

    Ne všichni zákazníci budou studovat zákon někdo si přečte pouze obchodní podmínky a napáli se.

    Jenda

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2317

    Jenda
    Moderátor

    Bohužel pravdu nemáte Vy. Každý zákazník energetických společností má právo odstoupit od smlouvy do třech měsíců od data platnosti nových cen, respektiva do 10 dnů před platností nových cen nebo podmínek. Je úplně jedno, jaké mají obchodní podmínky. Platí zákon a musí ho dodržovat všichni.

    Odsotupení nesmí být spojeno se žádnou finanční náhradou, sankcí.

    Zákazník může měnit dodavatele kolikrát to stihne, třeba 10 krát za rok. Předpis, který to upravoval již 6 let neplatí.

    Jenda

    odpověď na: Zvláštní ujednání ve smlouvě EONu #2316

    Bohuš
    Moderátor

    Díky, to jsem chtěl slyšet. S tou smlouvou na dobu 1 roku jsem smířen, myslím, že to není nic proti ničemu.

    Jen nechápu, proč tam píšou tuhle klauzuli, když “ zákon je nade vše“.

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2315

    re2005
    Moderátor

    Také jsem se nechal nalákat na levnější el. ,hlavní úsporu ale měla dělat změna distribuční sazby,jenže jsem zjistil že to lze udělat pouze u distributora a za učitých podmínek,proto jsem se rozhodl odstoupit.Druhý den jsem volal na Centropol ,řekli mi že bezplatně mohu odstoupit do 14 ti dnů a ne do měsíce jak se tady píše tak nevím co je pravda.Přesto že jsem poslal výpověď smlouvy mi dnes přišla SMS s datem zahájení dodávek.Opět jsem jim volal,paní mi potvrdila že moji výpověď přijali a smlouva bude zrušena takže nemusím podnikat žádné další kroky.V mé výpovědi jsem se nezmínil o zrušení plné moci,ale doufám že zanikne zároveň se smlouvou.

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2314

    Jakub weidl
    Moderátor

    Bohužel nemáte pravdu pokud se mění ceník u smlouvy starší roku 2012 1.1.2012 nemá každá firma a už vůbec ne-e energetické centrum možnost odstoupení od smlouvy zcela zdarma za každý jeden mwh se platí speciélně u čec 1000,-kč. Od prvního první 2012 musí mít každý alternativní dodaatel tzv. bod o odstoupení v případě změny ceníku. Je zde lhůta kdy musí klient oznámit kdy chce odstoupit a má na to stanovenou lhůtu podle obchodních podmínek. Od 1.1.2012 je tento bod povině zanášen do každé smlouvy. U starších tomu tak není. ale je zde tzv klička kterou schválil e.r.u. klient má nárok na to aby změnil dodavatele každý půlrok zda se toto vztahuje na starší smlouvy nevím jelikož s tím nemám zkušenosti.

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,086 až 5,100 (z 6,011 celkem)