Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,101 až 5,115 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Zvláštní ujednání ve smlouvě EONu #2313

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý den,

    protože jste uzavřel smlouvu na doživotí, tak máte dvě možnosti ukončení smlouvy.

    1) napsat a poslat prohlášení, že po vypršení smlouvy chcete skončit

    2) ať je dodatek jakýkoliv, nesmí porušovat práva, která máte ze zákona. To znamená, že když zvýší cenu nebo změní podmínky, máte vždy právo odstoupit.

    Jenda

    odpověď na: E.ON Energie #1368

    Bohuš
    Moderátor

    Dobrý den

    Dnes mi přišla k podepsání smlouva s EONem  na dodávku plynu od 1.1. 2012. Budu ze smlouvy citovat bod č. 4. Zvláštní ujednání: Smluvní strany se dohodly, že se sjednávají tyto podmínky odlišné od OPDZP. Dodavatel a Zákazník se dohodli, že pro toto smluvní období sjednávají cenu za dodávky zem. plynu stanovenou aktuálním Ceníkem prodejních cen dodávky zemního plynu pro maloodběratele a domácnosti s měřením typu C1 platným v době odběru. Konec citace. Smlouva je uzavřená na dobu určitou na 1 rok s automatickým prodlužováním. Pochopil jsem správně, že tato klauzule mě ubírá možnost odstoupení od smlouvy kvůli zvýšení ceny? Nebo co jiného to znamená? Má to někdo z Vás v nové smlouvě?

     

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2312

    ASPI
    Moderátor

    Díky, super. Řeším to za babičku, jako mnozí jiní 🙂

    odpověď na: Zkušenosti se společností Amper Market #2311

    Pavel
    Moderátor

    Moje zkušenosti jsou rozporuplné. Jednání solidní, nicméně žádost o převod měli od začátku prosince s termínem odběru od 1. února. V průběhu ledna mi přišel dopis od distributora, že obdrželi výpověď od současného dodavatele, ale stále nemají nahlášen odběr od nového a že tedy přijdou 31. ledna demontovat elektroměr (pokud žádost Amper Marketu neobdrží). Amper Market  dodal žádost den před vypršením lhůty (lhůta vypršela tuším 17.1. v 10:00), tedy včas (ovšem na to, že žádost o dodávku měli již od začátku prosince žádná sláva), ale distributor mi sdělil, že sice žádost mají, ale má nějaký neobvyklý status. Dnes 1.2. mi přišel dopis s obecným oslovením vážený zákazníku s ručně nadepsanou obálkou, že z důvodu nově zavedených administrativních postupů pro změnu dodavatele mohou zahájit dodávku až od 1.3. Zálohový kalendář prý obdržím do konce února. To ovšem tvrdili už v lednu (ttehdy o bylo pochopitelně do konce ledna). Potvrzenou smlouvu mi nezaslali, takže nemám nic. Tak nevím, jestli se radši nevrátit k původnímu dodavateli, elektroměr tedy zatím máme.

    odpověď na: Zkušenost s Global Energy #2310

    Libor
    Moderátor

    Jsme od června 2011 spokojenými zákazníky u GE.Navíc pro tento rok společnost udržela ceny z lonského  roku, takže se dotáváme proti ostatním dodavatelům na absolutně bezkonkurenční ceny. U plynu až o 20%!

    odpověď na: HALIMEDES (Plynule.cz) #1367

    Michal Novotný
    Moderátor

    Podle kalkulátoru mi jako výrazně nejlevnější vychází společnost HALIMEDES, a.s.(Plynule.cz). Poskytuje sice pouze smlouvy na dobu určitou, ale vzhledem k možnosti odstoupit od smlouvy v případě zdražení/změny obchodních podmínek zas tak nevadí.

    Máte někdo s touto společností nějaké zkušenosti, resp. můžete mi ji doporučit?

    Děkuji

    Michal N.

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2309

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý večer, zkušenosti z Amper Marketu nemá asi nikdo, protože jsou na trhu déle než půl roku. Ale podle ohlasů lidí, co s nimi komunikovali a přestoupili k nim, tak byli vstřícní.

    Co se týče obchodních podmínek, můžete být klidná, když zdraží, tak máte možnost vždy odejít, ale zavazují se, že během roku nebudou zdražovat.

    Jediné co mne na ně trochu mrzí je to, že nevracejí zálohy, ale započítájí je do dalšího období, není problém třeba se s nimi dohodnout, že třeba 2 zálohy nebudete platit .

    Odstoupení si budete muset zařídit sama, to oni nedělají. Ale to obnáší jenom napsat a poslat odsoupení, nic víc.

    To co píšete o oznámení o zvýšení záloh není oznámení o zvýšení ceny.

    Jenda

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2308

    věra
    Moderátor

    Děkuji za odpověd,prošla jsem lonskou fakturu-mám jen od e-on a to od 01.02.2011 do 31.08.2011 kde byly měsíční zálohy 1130kč.V pohodě jsme se do toho vlezly.Jo máme D02d(jistič1*25)Jinak roční spotřeba 2200MWh.Dopis od Energet.centra přišel-čtu tady-rádi bychom upozornili,že od 1.1 2012dochází ke změně výše záloh.táto změna je způsobena nárůstem cen ener.a dalších služeb.nejde tedy o plošné zvyšování.Nato přišel dopis na předpis záloh.plateb.Jest-li souhlasíme nebo né žádný dotaz.Jen se zeptám,zda máte nějaké zkušenosti s Amper Home Basic24 kde podle výpočtu by se dalo zhruba o 1000-1300kč ušetřit.Děkuji.

    odpověď na: BICORN #2306

    Jenda
    Moderátor

    Já myslím, že to je celkem jedno, je ale potřeba vědět že:

    když neúměrně zvednou zálohy, ihned písemně reklamovat

    když špatně pošlou vyúčtování, ihned písemně reklamovat

    když včas nevrátí přeplatek, ihned reklamovat

    když s reklamací ničeho nedosáhnete, tak se obrátit na Energetický regulační úřad

    Je potřeba vědět ,jak na tom cenově Bicorn je,  občas se podívat na dobrý kalkulátor a porovnat ostatní nabídky, když Vám zvednou cenu a vy s tím nebudete souhlasit, tak odstupte, když Vám nebudou sdělovat změnu obchodních podmínek, budete muset pátrat, jestli nezdražili, tak při nejblližší příležitosti odstupte.Ať se naučí dobrému chování k zákazníkovi.

    S tímto se dá vyjít s Bicornem i s ostatními.

    Já osobně bych asi od Bicornu utekl, protože obchodoníci, kteří lákají zákazníky najatými obchodními zástupci, nejsou pro mne dostatečně seriozní. Mám pocit, že jim nejde o mne, ale o to, aby ukořistili co největší podíl na trhu. Věřte, že na našem trhu jsou i solidní obchodoníci, ale není jich zase tak mnoho. 

    Jenda

    odpověď na: BICORN #2305

    Hana
    Moderátor

    Moc děkuji za odpověď. Jinak, máte nějakou zkušenost se společností BICORN? Jsme u ní zatím necelý rok, tak vycházíme jen z recenzí a ty jsou převážně negativní, i když to, že někdo jeden den uzavřel smlouvu a druhý den ji chtěl zrušit a měl problém, nepovažuji za objektivní sdělení.Jsem toho názoru, že pokud budeme mít všichni jednoho dodavatele, pak monopol vždy cenu vyšponuje. Děkuji.

    odpověď na: Zvýšení ceny plynu #2304

    Jenda
    Moderátor

    RWE neoznamuje zvýšení ceny plynu, musíte se podívat do ceníku na stránkách RWE a tam najdete i ceníky za minulé období. Pokud zjistíte, že zdražili,tak můžete odstoupit od smlouvy do 3 měsíců od smlouvy.

    Jenda 

    odpověď na: innogy (dříve RWE) #1366

    Lili
    Moderátor

    Zajímalo by mě, jakým způsobem oznamuje RWE zvýšení ceny plynu? Nějak se mi to nepodařilo zjistit.

    odpověď na: BICORN #2303

    Jenda
    Moderátor

    Pokud chcete zůstat u Bicornu, tak stačí se obrátit na Bicorn s oznámením změny odběratele, kvůli tomu nemusíte ukončit smlouvu.

    Jena

    odpověď na: Right Power Energy (dříve Bicorn) #1365

    Hana
    Moderátor

    Máme 3letou smlouvu s BICORNem. Chceme byt pronajmout na dobu určitou a proto přepsat hodiny na nájemníka, aby platby prováděl přímo nájemník. Máte nějakou zkušenost s BICORNem v tomto směru? Vyjde vstříc nebo musíme odstoupit od smlouvy? Děkuji za odpověď.

    odpověď na: Má to vůbec cenu? #2302

    Jenda
    Moderátor

    Napřed se podívejte na smlouvu, jakou produktovou řadu máte , je jich asi 5 a skoro všechny jsou vůbec nejdražší na trhu.

    Pak si nalezněte jejich stránky, vlezte do ceníků a pro svůj tarif (D02d,  D25d atd.) naleznětě, porovnání ceníku na rok 2012 a na rok 2011, za zdražovali.

    (všechny potřebné údaje naleznete ve smlouvě nebo vyúčtování)

    Přesvěčte se, zda jste minimálně  30 dnů před zražení  nedostala mail nebo doporučený dopis, že budou zdražovat a současně s upozorněním, že můžete v případě nesouhlasu se zdražením odstoupit.

    Pokud ceny zvýšili a Vás neupozornili, tak můžete odstoupit o smlouvy až do 3 měsíců po datu platnosti nových cen, tedy až do 31.3.

    Postup i vzory odstoupení  od smlouvy naleznete na mých stránkách.

    Jenda

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,101 až 5,115 (z 6,011 celkem)