Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
OndřejKeymasterTaké se přidám, včera dne 9.5.2016 v ulici Tererova 1357/10 zazvonil obchodní zástupce a ze začátku měl tu drzost se představit, že je zastupitel společnosti PRE. Oznamoval nám, že nám vše zůstane stejné i dodavatel, ale on nám dokáže ušetřit 20%, ale už vůbec nezmínil to, že se jedná o přetažení ke konkurenci. Jakmile chtěl od nás podpis ( což jsme mu řekli, že do doby dokud si nic nenastudujeme, tak nic nepodepíšeme) vzteky roztrhal smlouvu! Nejlepší je, že hnedka nám dával žárovky, ale na naší otázku, jestli si přes ně nesjednáme eletriku oznámil, že žárovky musíme vrátit, nebo poslat poštou. Chudáci starý lidi, kterým se ty hyeny představí, že se jedná o jejich dodavatele.Okamžitě jsem volal na zastoupení Comfort Energy a podal stížnost, kde se mi omlouvali a že se jedná o konkurenci. Určitě Firmu Comfort Energy nedoporučuji, jelikož když Vám lžou na začátku, tak jaké asi budou jejich služby.
Prosím varujte touto cestou starší lidi.
RadimKeymasterU Bohemie máme převedený plyn i el.proud. Oceňuji především sdruženou dodávku od jednoho dodavatele. Cena za odběr nám tím pádem vychází lepší než u dominantního dodavatele našeho kraje. Na nic si ztěžovat nemůžu, složenky chodí zavčasu a s ročním vyúčtováním přeplatek kolem dvou tisíc.
RadimKeymasterSouhlasím s p. Novákem, nám se vyplatilo u nich sdružit jak dodávku za plyn tak i za el.proud. Cenově nám to vychází výhodněji než u dominanta a pak máme lepší orientaci i v jejich dokumentech, což si myslím, že je pro nás také přidaná hodnota.
JiříKeymasterZa mě spokojenost! Pomohla i zdejší diskuze, abych viděl, že si mám dát pozor, nicméně samotná Lama je pro mě optimální řešení. Topíme a vaříme plynem, elektřinou vytápím podlahu v koupelně a platím vcelku o 3000 míň než před dvěma lety u konkurence.
JiříKeymasterZa mě jedna velká spokojenost! Pomohla i zdejší diskuze, abych viděl, že si mám dát pozor, nicméně samotná Lama je pro mě optimální řešení. Topíme a vaříme plynem, elektřinou vytápím podlahu v koupelně a platím vcelku o 3000 míň než před dvěma lety u konkurence.
TomKeymasterPo dvou letech u Fonergy stále perfektní zkušenosti. Správa účtu a plateb přes web, dobrá komunikace s operátorkou, snižující se ceny každým rokem a žádné skryté miny v podobě storno poplatků za zrušení. Společnost určitě můžu doporučit i ostatním. Vadí mě však pražský distributor PRE, který snad co každé tři týdny mění spínací časy mezi nízkou a vysokou sazbou.
ZdeněkKeymasterZdravím všechny přítomné. První věc, jako zaměstnanec MND musím, nejdříve všem zdělit, že přechod k jinému dodavateli je velice lehká věc. Slibuje, každý dodavatel, ale skutek utek nebo je to zpoplatněné. Jak tu uvedl kolega MND je s plynem na trhu pro domácnosti teprve pár let, ale kam se firma za těch pár okamžiků dostala? Do popředí leaderů na trhu, kteří tu jsou 15-30 let pro domácnosti. Těžba je na Hodonínsku stoletá a do nedávna to byly dodávky pro velkoodběry. Ale plynu tu máme dost, tak proč nedodávat levně i domácnostem? Ano nenabízíme hlouposti jako jiní dodavatelé jako slevové karty, levný telefon atd. Ale zase nechci nikomu upírat jeho dodavatele, každý preferuje jiné výhody. U nás je smlouva na dobu neurčitou, bez sankcí a poplatků. Každý kdo rád uvítá více informací nebo bezplatnou kalkulaci, můžete se ozvat na tyto kontakty. Bezplatná zákaznická Infolinka 800 400 500 k telefonu si vyžádejte pana Zdeňka Lišku. Jako prodejce se Vám budu velice rád věnovat a zodpovím vše potřebné.
Se srdečným pozdravem zdraví Zdeněk Liška.
MartyKeymasterprednisolone
Šárka C.KeymasterDobrý den, i když to za normálních okolností nedělám, musím zde vyzdvihnout jejich zákaznickou podporu. S manželem jsme léta obývali byt, kde jsme od tohoto dodavatele odebírali energie, takže za ty léta jsme si na jejich fungování již zvykli a jsme s nimi ve všech ohledech spokojeni. Jasně nemohu tvrdit, že vždy je vše 100%, ale v pohodě. Nyní jsme si pořídili starší domek, který plánujeme v průběhu času rekonstruovat a náš úmysl byl takový, že si sem svého dodavatele z bytu převedeme. Z dokumentů, které jsou k dispozici na jejich webovkách jsme si zcela nebyli jisti, který je ten správný k vyplnění, aby splnil své účely, a proto jsme se raději obrátili přímo na jejich podporu, aby nám s tímto malým problémem pomohla. Nečekala jsem, že by i takováto záležitost šla celá vyřešit po telefonu, sám manžel očekával všelijaké papírování a přitom to vše vyřešil tímto způsobem, telefonicky. Takže musím ocenit to, že ne vždy je úplně nutné být u všeho osobně přítomen, když to v dnešní době řešit i takto. A pokud chcete řešit, jakékoliv situace a myslíte, že to bude na delší rozhovor, osobně vám mohu doporučit nechat si od nich zavolat, to vás to totiž pak ani nic nestojí. 🙂
TerezaKeymaster3-e v tichosti změnilo VOP – účinnost je od 1. 4. 2016, vydány 31. 3. 2016.
Na webu je zveřejnili zřejmě až na přelomu dubna/května 2016, několikrát jsem se dívala v dubnu a vždy tam byly podmínky platné od 1. 1. 2015…
Dokument vznikl 17. 3. 2016, dle zákona má dodavatel zveřejnit změny VOP minimálně 30 dní před účinností…
Informovat klienty se samozřejmě nenamáhali, ač rozesílali spoustu emailu ohledně nové webové kanceláře.
TýnaKeymasterJelikož na to nemám čas, potkávat se s podomním prodejcem, objednala jsem si je přes internet a jak plyn, tak elektřina mi lehce poklesly. Nejsou nejlevnější, ale zdaleka nepatří k těm nejdražším. Já jsem moc spokojená a pevně doufám, že to tak i zůstane!
TýnaKeymasterJsem u nich už tři roky a bez problémů!! Vyúčtování v pohodě, elektřina v pohodě, plyn v pohodě…. Mobil jsme si od nich nevzala ale otravovali mě kvůli tomu jenom jednou. Žádní šmejdi to nejsou, naopak s jednou pan z call centra jsem si začala i tykat a „bere“ si mě vždy, když tam volám 🙂
WoffKeymasterZdravím, po přečtení předchozí článků jsem se rozhodnul přidat příspěvek jak s kritikou tak radou. Co se týče kritiky ohledně pravdy. Sám sjem dělal obchoďáka za BE cca půl roku. Teď toho lituju, že jsem se rovnou nešel hledat práci v oboru ale v té době jsem měl velmy blbý období. Niméně co se týče BE tak v době před 1,5 rokem (kdy jsem dělal pro společnost) tak s cenama nebyla špatná, ale záleží jak pro koho pro domácnosti který mají odběr cca 5Megawatt tak rodina ušetřla cca700 kč ale pro paneláky to bylo nevýhodný, těm jsem se osobně vyhýbal a když jsem narazil na člověka kterýmu bych to vědomky zdražil tak jsem raději šel dál.( mají vyšší měsíční poplatek ale cenu za kilowattu nižší.A co se týče cen tak každý rok klesají proto nedoporučuji Fixace a vlasntě díky těmto firmám cena energií klesá. Jinak to funguje tak, že distribuce je jedna firma a dodavatel druhá takže už to není jako za komanču. JInak co se týče obchoďáku to závisí na povaze, mě to osobně moc nešlo přes kůži. Ale někdo se v tom vyžívá. Nicméně změna dodavatele vám určitě ušetří ale záleží k čemu přejdete proto existuje nestranný kalkulátorna energetickém regulačním úřadě. Jinak rodiny kteří jsou u ČEZU a chtějí zůstat a chtějí za rok ušetřit pár stovek a nemají vyšší spotřebu jak 4Megawatty tak doporučuji E tafif od čefu kde vám vyúčtování bude chodit na email. a paltí se z přímého inkasa tam ušetříte 60kč měsíčně za poplatek. Jinak zasílám link na kalkulátor: http://kalkulator.eru.cz/VstupniUdaje.aspx
KláraKeymasterMoje zkušenosti jsou pozitivní, ale pravda, nepotkala jsem se s podomními prodejci, které za ty šmejďárny nemám ráda. Nicméně, jsem ze Slezska a podporuji zdejší! A navíc jsou víceméně levní.
KristýnaKeymasterTo jsou teda tady pěkný pindy. Za mě je LAMA nejlepší z toho, co jsem si mohla vybrat! Spokojená jsem moc!
-
AutorPříspěvky