Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,581 až 2,595 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: EP Energy Trading #15209

    Marián
    Keymaster

    Vážený pane ,
    dovolujeme si Vám oznámit, že změna stálého měsíčního platu odběrného místa na adrese: ………………….. z částky 50,- Kč (bez DPH) na částku 60,- Kč (bez DPH) od data 1.1.2014. V případě, že není klient dodavatelem elektřiny o této skutečnosti písemně informován před provedenou změnou, může klient na základě této skutečnosti, dle Energetického zákona a legislativy odstoupit od uzavřené smlouvy do 3 měsíců od provedení této změny. V tomto případě do 31.3.2014, nicméně Vámi zaslané odstoupení naše společnost do tohoto termínu neobdržela, a proto Vámi zaslané odstoupení nelze akceptovat.

    Jestli jsem to správně pochopil, tak moji povinnosti je min. jednou za tři měsíce zkontrolovat smlouvy na odběr elektřiny, vody, plynu,mobilu,povinného ručení, všech pojistek, bank, UPC … atd. jestli si je náhodou někdo nezměnil, abych mohl dát výpověď. To bych nic jiného nedělal, než kontroloval smlouvy .
    Obrázek o EP Energy Trading ať si každý udělá sám.!!!!

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #15101

    Jindřiška Průšová
    Keymaster

    Taky mě pěkně podvedli,přišla nějaká usmudlaná holka a že prý jestli vím,že CEZ přechází ke comfort energy.Vždyky jsem obezřetná,ale tentokrát jsem se nechala napálit..Manžel nebyl doma,tak to podepsala za něj a ještě mi dala led žárovky.Odpolede přijela dcera podívaly jsme se na internet a bylo nám to jasné,dostala jsem strašně vynadáno.Ten den jsem se ještě spojila se Čezem,ti mi poslali papíry na odstoupení a do 5 dnů jsem odstoupila.Ale pěkně to protahovaly,ten comfort energy,abych se nevešla do těch 5 dnů.A led žárovky musím vrátit do 30 dnů.Já přece nebudu za ně ještě platit poplatek za poštovné,tak jsem jim řekla ať si pro to přijedou.Nemáte s tím někdo zkušenosti.Šeru jim na žárovky,ale nechce si mi to posílat.

    in reply to: Bohemia Energy entity #15100

    Soňa
    Keymaster

    Tímto bych chtěla poukázat na nekalé praktiky této společnosti. Počínaje domácími prodejci (kteří jsou zakázání‘) až po poradce na zákaznických linkách. Nemluvě o tom, že když od nich chcete odstoupit i po řádně uplynuté době, kdy končí smlouva, tak je to takřka nemožné a napálí vám jěště pokutu.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #15041

    flk
    Keymaster

    Dnes u mě byli také. Že prý jestli mám nastavenu cenu podle domácích dodávek a ne ze zahraničí a že pracují pro ČEZ a RWE, že jen kontrolují, zda se „něco“, co se mělo převést na začátku roku skutečně převedlo. Zprvu jsem byl zmaten, šel pro vyúčtování a hezky jsem se na něj podíval za zavřenými dveřmi a nějaký typ dodávky nebo co, jsem tam samozřejmě nenašel. Tak jsem šel zpět ke dveřím a chtěl po nich doklad, pro koho dělají. Najednou z nich vypadlo něco o comfort energy, Tak jsem je vypral ven. Teď jsem se koukal na internetu na jejich ceník. Jal jsem se počítat. Na elektřině bych ušetřil 8kč měsíčně a zaplatil ale navíc 72Kč nějaký distribuční poplatek, který nyní neplatím. Podvodnící to jsou, pozor na ně, vypakovat hned, jak řeknou comfort energy!

    in reply to: Enwox Energy nový dodavatel elektřiny #15033

    Alois Kubíček
    Keymaster

    Dobrý den,
    také jsem se setkal s nabídkou této společnosti a protože se energiemi dlouhodobě zabývám jako Energetický analytik, vím že možné to je.
    V dnešní době, kdy cena burzy je podstatně níže než všechny standardně nabízené fixní ceny dodavatelů, se tento produktu může odběrateli vyplatit. Velcí odběratelé dokonce již částečně využívají možnosti nakupovat cenu energie na burze, ale mají na to energetika a především zakoupenou licenci, což pro běžného zákazníka je naprosto nemyslitelné.
    Obecně se ví, že pro všechny by bylo ideální mít přesné real-time měření, protože díky tomu dodavatel lépe nakupuje na burze a především zákazník může vědět kdy spotřebovává a za kolik za to zaplatí. Má tím pádem své náklady plně pod kontrolou.
    Tohoto systému se využívá např. v Anglii, ale u nás je to nejspíš nemyslitelné, neboť investice do takovýchto přístrojů by byla pro dodavatele velmi značná, za což nikdo nechce utrácet, a raději na nás budou rýžovat. A to nemluvím o zvládnutí technické stránky, protože opravdu přesné měřáky udělat není sranda.
    Za sebe mohu otevřeně říci, že jejich nabídka je opravdu zajímavá a sám chci navázat spolupráci s touto firmou.
    Navíc onu technologii kterou nabízejí, lze využít, jak jsem se dověděl, i jako energetický management a navíc to mohu splácet z úspor.
    Takže, mě se to líbí a pokud máte podobnou nabídku a můžete to splácet z úspor, doporučuji.

    A.K.

    in reply to: Zkušenosti – LAMA Investments #15032

    Jakub Ledka
    Keymaster

    Souhlasím s Tomášem Kalouskem, slibuji hory doly a kdžy se jednou rozhodnete jít jinam, tak nekomunikují, dělají naschvály, ignorují poštu, podkopávají, hrozí odmontováváním měřáků a pokutami…typická hajzl firma.
    Ale to dnes musí každému již docházet, že podomní prodejci nemohou zastupovat solidní firmu, takto se klientela pro slušnou firmu nezískává.
    Za mě tedy LAMA Energy propadák a bacha na ně. Pane Kalousek, podělíte se s námi o postup, který jste nakonec uplatnil a fungoval při odstoupení?

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #14982

    Franta
    Keymaster

    Čtu a nestačím se divit. Jsem u GE skoro rok a nemám ŽÁDNÉ problémy. Stačí pravidelně a včas zaplatit na poště SIPO a číst poštu a zaplatit případný nedoplatek. Na poslední faktuře jsem ušetřil oproti RWE skoro 10.000,- Tak co bych chtěl víc. Navíc na příští rok drží cenu a nezdražují jako jinde. A žádné skryté poplatky. Jsem spokojen.


    Petr
    Keymaster

    Dobrý den, také mám špatné zkušenosti s EONem a musím si postěžovat:nastěhoval jsem se do bytu, po vystěhování předchozího majitele, který měl smlouvu s RWE, jsem si podal na lince 800 111 333 žádost o přepis smlouvy se změnou dodavatele na EON. Dodal jsem přes email potřebné odklady a čekal na návrh smlouvy – podle emailové odpovědi měla dojít do 5 dnů. Když se po 3 týdnech nic nedělo, urgoval jsem pracovníky přes zákaznickou linku. Strašně se omlouvali, a že mi návrh zapomněli poslat a že jej ihned posílají. Za odměnu mi ještě tentýž den odstřihli elektroměr!! Návrh smlouvy přišel až po týdnu!! Okamžitě tentýž den jsem jej poslal zpět podepsaný a čekám týden na boží smilování. Ještě musí přijít smlouva, teprve pak lze elektroměr namontovat. Prý to může (podle zákaznické linky) trvat až měsíc. Horší je, že jsme bez proudu. Poraďte: má cenu splolečnost EON urgovat, nebo jít k jinému dodavateli, třeba by byla elektřina puštěná dřív?

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #14979

    František Nohavička
    Keymaster

    Dobrý den,
    můžete mi poradit s nabídkou firmy Enwox energy s.r.o. , kteří mi nabízejí dodávku elektřiny za burzovní hodinový produkt. Prý budu platit cenu jaká je na burze dle OTE – HODINOVÝ PRODUKT (HD) = CDT (Kč/MWh/hodinu) + KP (Kč/MWh/hodinu). Ceník denního trhu (CDT) = dle http://www.ote-cr.cz/kratkodobe-trhy/elektrina/denni-trh
    Koeficient produktu (KP) =300,- Kč
    Musím ale od nich mít jakousi technologii na měření v reálném čase.
    Děkuji


    Milan Stoklasa
    Keymaster

    Tak si nechte poradit od Tarifomatu, je to zadarmo. Nakonec mi dali Yello a jsem spokojen.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #14939

    Mirek
    Keymaster

    Dobrý den, smlouva jde uzavřít na neurčito a to tak, že jsem do políčka zvláštní ujednání napsal: smlouva se uzavírá na neurčito.

    in reply to: ČEZ Prodej #14938

    Anna
    Keymaster

    Mám odpolenou elektřinu od ČEZ,vzaly si i elektroměr,mohu u vás uzavřít smlouvu,co k tomu potřebují,a za jak dlouho bych mohla mít od vás elektriku?dékují Šimková

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #14920

    Hockey
    Keymaster

    Dobrý den,
    jde s Centropolem uzavřít smlouvu na neurčito?

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #14919

    Miroslav Hruška
    Keymaster

    Dobrý den , zapojte se také do diskuze na http://energetikaporadenstvi.eu a podělte se také o své zážitky .

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #14916

    Robert
    Keymaster

    Obchodni zastupce se vydaval za zastupce spolecnosti PRE, logo firmy na karticce mel zakryto a vedle mel vzorove vyuctovani PRE. Chtel nahlednout do me smlouvy a sliboval mi slevy. Po me otazce z jake presne je firmy se vykrucoval a az napodruhe priznal Centropol. Nevim jake maji ceny, ale pokud se nejdrive vydavaji za PRE a pak se prizna ze je z Centropol, to opravdu nebudi duveru. Okamzite jsem se s panem rozloucil. Zamestnanci jsou vizitkou firmy a tato je opravdu nepovedena.

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,581 až 2,595 (z 6,013 celkem)