Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,626 až 2,640 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #13932

    mari.
    Keymaster

    Čez ??? to jsou nejvetsi hovada co muze byt,jen okradaj lidi,od nich byc nechtela nic ani za padesatnik ktery uz neexistuje,nejlepsi spolecnost je Rwe…..

    in reply to: info o X ENERGIE #13931

    Karel
    Keymaster

    Možná to někomu pomůže.

    K identifikaci účastníka smlouvy při chybějícím dodatku právní formy

    I. K zásadám, z nichž je nutno vyjít při posouzení, zda právní úkon uzavřel někdo, kdo nemá způsobilost mít práva a povinnosti (právní subjektivitu), se Nejvyšší soud ve své rozhodovací praxi opakovaně vyslovil.

    Tak v důvodech rozsudku uveřejněného pod číslem 9/2001 Sbírky soudních rozhodnutí a stanovisek Nejvyšší soud vysvětlil, že jsou obecně možné dvě základní situace:

    První se pojí se stavem, kdy označení účastníka smlouvy je formálně bezvadné (zahrnuje všechny potřebné identifikační znaky) a právní úkon tak má nutné náležitosti, avšak příslušná smluvní strana není způsobilá k právním úkonům. Takový nedostatek způsobuje absolutní neplatnost smlouvy podle § 38 odst. 1 obč. zák.

    Ve druhém případě je účastník smlouvy označen vadně (nesprávně, či neúplně). O typicky nesprávné označení účastníka smlouvy jde, je-li některý z jej identifikujících znaků použit vadně (zkomoleně, vynecháním slova ve víceslovném názvu, apod.); typicky neúplné je označení, v němž některý z těchto znaků chybí. Vada v označení osoby, která je účastníkem smlouvy, však nezpůsobuje sama o sobě neplatnost této smlouvy, pokud lze z celého obsahu právního úkonu jeho výkladem (§ 35 odst. 2 obč. zák.), popřípadě objasněním skutkových okolností, za nichž byl právní úkon učiněn, zjistit, kdo byl účastníkem smlouvy. O absolutně neplatné smlouvě by se zřetelem k tomu bylo možné hovořit, jen bylo-li by označení účastníka natolik neurčité či nesrozumitelné, že pochybnosti o tom, kdo jím je, nebylo možno odstranit ani výkladem právního úkonu (srov. § 37 obč. zák.).

    II. Absence dodatku označujícího právní formu společnosti v označení právnické osoby typově patří k těm vadám v označení smluvní strany, které následnou identifikaci smluvní strany s příslušnou obchodní společností bez větších obtíží dovolují.

    podle rozsudku Nejvyššího soudu sp. zn. 29 Odo 1156/2005, ze dne 27. 9. 2007

    in reply to: info o X ENERGIE #13930

    Karel
    Keymaster

    Také se připojuji k negativním zkušenostem s OZ X energie. Nějaká paní navštívila mou 82letou tchyni. ´Ta mě zavolala na telefon, že je tam nějaká paní /Dostálová, Dolíhalová, Dlouhá????/ a že jí něco nabízí.Přesto, že jsem dotyčné do telefonu výslovně zakázal dál s ní jednat a pokud po ní bude něco chtít ať mi zavolá později, že jedu autem a nemohu nic vyřizovat. Jenže všechno bylo jinak. Paní ji začla vyhrožovat, že jí posílali už dvě upomínky a pokud to nepodepíše, že dostane další a ještě pokutu a že to nařídil pan Babiš. Již jsem zařídil vše aby smlouvy byly zrušeny. Na smlouvách podpis nečitelný. ID OZ pochopitelně chybí! SPZ auta v kterém jezdí: 8B3 2589. Stalo ve V. Hostěrádkách, okr Břeclav, dne 20.8.2014


    malkova
    Keymaster

    Zkontrolujte si datum splatnosti faktur od e onu, okrádají lidi.kdyz jim dlužíte peníze musí byť nedoplatky zaplaceny do 14 dnu ale přeplatky vrací az za 6 az 8 týdnů. Peníze si drží na svých účtech aby s nimi mohli pravděpodobně manipulovat.pokud mate např. měsíc zaplaceny dopředu vrací ho az po ročním vyúčtování.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13925

    František Vomáčka
    Keymaster

    ČEZ Prodej s.r.o. podniká v rozporu s právním řádem ČR, a mezinárodními smlouvami. S ČEZ Prodej s.r.o. ani jeho právním předchůdcem jsem nikdy neuzavřel žádnou smlouvu, nepodal přihlášku k odběru elektrické energie, tedy jde jednoznačně o plnění bez právního důvodu, ale ČEZ si vynucuje u soudu rozsudek, že zaplacením faktury jsem uzavřel smlouvu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Přitom ČEZ Prodej s.r.o. porušuje ustanovení energetického zákona, občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele a Směrnice EU.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    in reply to: Zákaznický servis ČM Energetika a.s. #13918

    Petr
    Keymaster

    Jak je vidět ve smlouvě, produkt garance této společnosti garantuje cituji „nižší cenu komodit elektřiny a/nebo plynu“ což ovšem nebrání tomu, aby vás osolili na stálém měsíčním platu a tak máte garantováno vlastně jen to, že celkově zaplatíte více. Tedy nekalé praktiky ve stylu BEE nebo ČEC .. s tím rozdílem, že celková cena je nejen horší než u BEE, ČEZ nebo RWE. Garance prodělku zaručena

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #13701

    Zlínsko
    Keymaster

    Nedávno k nám přišel nějaký muž, který nám nabízel výhodné produkty ohledně dodávky plynu od společnosti Centropol. Ihned chtěl po mě výpisy apod. Samozřejmě se jednalo o slevu řádově v desítkách korun za rok, tak sem neměl zájem. Slušně jsem ho vyprovodil, kdy jsem mu nedával žádné své osobní údaje, nic jsme spolu nesepisovali. Teď mi přišel průvodní dopis z centrály, že děkují za vyslovenou důvěru a uzavření smlouvy, kdy zajistí výpověď u současného dodavatele apod..

    Obratem jsem volal na centrálu, kde mi řekli, že jsem uzavřel smlouvu o dodávce plynu, kdy originál smlouvy musím mít u sebe, čímž mi nechtěli poskytnout ani kopii smlouvy. Po slovní rozepři s operátorem mi byl poskytnuta kopie smlouvy, na které nesedělo rodné číslo a samozřejmě zde byl můj podpis, který neopovídal mému vzoru. Jméno obchodního zástupce, který smlouvu se mnou měl uzavřít mi společnost neposkytla, ani ze smlouvy se toto nedalo zjistit. Pouze zde byl nějaký nečitelný podpis. Nevím, kde dotyčný nabral mé osobní údaje, jako nacionály s datem narození a hlavně číslo sipa. Tuto společnost určitě nedoporučují a dával bych si pozor na uvedené praktiky. Podomní prodejce bych hlásil na PČR!

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13700

    Pavel
    Keymaster

    Jak tvrdíte nejsou s….., ale lidem lžou. Nejen na ČEZ, ale i na EON a RWE.
    Praktiky typu nemáte českého dodavatele tak nemáte slevu, kontrola faktur a podobně. Denní vymývaní mozků a podobné praktiky jsou běžné. Zákazy podomního prodeje je nezajímají. Přihlaste se na seminář v Brně a zjistíte co jsou zač. [email protected].
    Neskutečné lži jak se dopracovat ke smlouvě. Pavel

    in reply to: Comfort Energy #13699

    olga
    Keymaster

    Dobrý fn ,chtela jsem se zeptat jak dlouha je vypovedni lhuta kdyyz budu opoustet by a stehovat se jinam

    in reply to: Plyn od Vemex energie pro domácnost #13617

    Sylva
    Keymaster

    Dobrý den, opět na téma Vemex a serioiznost. Dnes jsem už po sedmé dolovala jakoukoliv zprávu ke smlouvě, uzavřené z naší strany již dne 6. 3. 2014. Dnes jsem se dozvěděla, že ještě neobdrželi smlouvy od obchodního zástupce, který nás poctil svou návštěvou již v březnu. Navrhla jsem jim, aby s ním ukončili spolupráci. Navíc smlouva je podle právníka neplatná, protože na ní chybí právě podpis obchodního zástupce. Přepojit na někoho z vedení operátorka odmítla. Myslím, že toto mluví za vše.


    Sedlakova
    Keymaster

    Komunikace s firmou EON je opravdu zoufalá. Na konci roku 2012 jsme koupili rodinný dům a přepsali na EON formuláři změnu majitele. Nepřišla mi od nich žádná smlouva a po urgenci na EON v Českých Budějovicích mi nejprve sdělili, že smlouva je určitě odeslaná a po 20 minutách mi telefonovali na mobil, že máme tzv. stavební elektroměr. Začali jsme hned řešit trvalé připojení, ale toto trvalo EONu 3 měsíce!! Původně požadovanou smlouvu jsem nikdy neobdržela, zato si po 3 měsících naúčtovali téměř 60 tisíc!! Fakturu jsem reklamovala, bylo mi jen sděleno, že elektroměr (tou dobou již odmontovaný) je v pořádku. Jinak nic, žádné řešení mé reklamace, žádné zaslání kopie požadované smlouvy. \teď se ozvala vymáhací agentura, které jsem přeposlala veškerou korespondenci s EON s tím, že jim nic nezaplatím, dokud mi EON tu požadovanou smlouvu nedodá. Jsem zvědavá, kam to povede, jsem ochotná se i soudit.


    Lipina
    Keymaster

    Na čtyřech soukromých pozemcích byl v letošním roce vybudován kanalizační řád (po předchozím souhlasu majitelů vstupu na pozemek v případě servisování ze strany provozovatele). Dotaz spočívá v tom, zda provozovatel by měl uhradit určitou finanční část za toto umístění na soukromém pozemku, případně zda existuje úleva na úhradě stočného.
    Děkuji.

    in reply to: E.ON Energie #13379

    Ludmila Sigmundová
    Keymaster

    Dobrý den,manžel uzavřel s vámi odběr plynu na eon-standart a při jeho úmrtí únor 2014 jsem chtěla pokračovat jen změnit vše na mě a místo toho přišla jiná smlouva na Tred plyn.Místo kolem 16.5 kč za kubík teď mám 20 kč včetně poplatků.Zůstala jsem sama a při jednom důchodě je to pro mě hodně peněz.Nechápu,proč mě byl změněn jiný tarif.Nevím co dělat zda je možnost vrátit původní odběr.Pokud to nepůjde ,chci podat výpověď a půjdu ke společnosti,která mě nabídne nižší tarif.Proč mě pracovník Eonu neupozornil,že mě mění jiný tarif za daleko vyšší.Má spotřeba je kolem 700kubíků za rok a to je přes 2.000kč navíc.Děkuji za odpověď. Sigmundová Rýmařov

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #13377

    Regina
    Keymaster

    :-)))

    in reply to: info o X ENERGIE #13350

    D. .
    Keymaster

    Dobrý den, já jen připojuji zřejmě totéž, co bylo řečeno mnohokrát – dva zaměstnanci Xenergie přijdou a předloží před Vás jako hotovou věc, že celá PRE přechází na nového dodavatele, čím vším a kolik ušetříte, a hned na místě začnou vypisovat smlouvy. Po kontrolním telefonátu na PRE samozřejmě ujištění, že nic takového se neděje.

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,626 až 2,640 (z 6,013 celkem)