Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,211 až 3,225 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3975

    Milena
    Keymaster

    Vážený pane, pokud jste to nepochopil, tak smlouvu ,  kde mi tvrdili , že se jedná o  kontrolní energetický úřad , jsem podepsla v srpnu 2012 a teď je rok  2013 taky srpen , takže od podpisu uběhl rok, a já se o změně  dozvědla včera s tím že ode dneška už jsem zákazní EC.

     Takže odstoupit od  smlouvy můžu už jen za  sprostý poplatek,  protože jsem o změně firmou EC vůbec nebyla včas informovaná. A ta paní se kterou jsem mluvila telefonem ,  byla jako  nějaký tiskový mluvčí, který tvrdí, že to není podvod, když to je podvod a jasný.

     Asi v EC neumí číst. Protože když je někdě něco napsaný tak si to mají přečíst

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3974

    Milena
    Keymaster

    Lžete Vy,  včera mi přišlo SIPO a s hrůzou jsem zjistila, že tam nemám naúčtovanou zálohu na el. a plyn. Tak jsem okamžitě  volala na CEC, proč mi neúčtují zálohy a dozvěděla jsem se, že dnešním dnem  jsem u firmy  Energy Comfort .  Takže jsem zapátrala  po smlouvě  a ihned  volala  na EC, kde jsem se dozvěděla, že  tam smlouva kterou jsem měla v ruce  sice je , ale zrušená, ale  je tam jiná smlouva ze srpna 2012, která je platná. Tu že mi poslali. Ta přišla dnes a  byla tam  mou rukou psaná poznámka že  smlouva  se má aktivovat jen pokudk CEC  poruší obchodní podmínky. ( protože mi bylo řečeno, že firma EC  je pouze kontrolní)Takže jsem volalka ihned na EC, kde mi bylo sděleno, že neví  zda  CEC porušilo nebo neporušilo obchodní podmínky, ale že o převod k nim zažádali už  po podpisu smlouvy.

     Takže jsem si zjistila, zda CEC obchodní podmínky porušila a zjistila jsem , že neporušila.

     Takže to byl jasně podvod s převodem.  Navíc mi v EC řekli, že pokud  smlouvu zruším, tak budu platiit sankce. Ale já vůbec netušila , že  něco měním, protože mi nikdo nedal na vědomí. Takže  si myslím, že to byl jasný podvod  ze strany EC . Mám pocit , že  jsem pěkně naletěla.

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3973

    jana
    Keymaster

    Není to výhodný – protože Vás zavazují u sebe zůstat tři roky. Co když cena el. energie klesne? Navíc cena za silovou energii – to je téměř nejnižší položka z toho co platíme. Takže se podívejte na vyúčtování a přečtěte si, kolik je to asi peněz za tři měsíce silové energie.  Nejhorší na tom dopisu od nich je, že Vás v něm vůbec neupozorňují, že s Vámi mění tak důležitou součást smlouvy – změnu trvání z doby neurčité na dobu určitou a to na 3 roky!!! Berou Vám možnost od nich po tři roky odejít. Když se podíváte na nabídky konkurence, najdete i výhodnějšího a lacinějšího dodavatele.

    Společnost Bicorn, která je mimochodem slováků, se svým dopisem chová nesolidně a podle mého názoru jde o klamavou praktiku. Hodně mě zklamali.

    in reply to: Kdo má zkušenosti s Optimum Trading? #3972

    petr kysela
    Keymaster

     Pane Kolařík, nepochopil jsem obsah Vašeho příspvěku, OE ano OT nenavštěvuje důchodce, smlouvy má naprosto standartní a vysmluvnit se z nich je stejně snadné jako z ČEZU a RWE. Nechápu proč by se obchodní zástupce OE představoval jako zástupce Centropolu. Pravděpodobně jste uzavřel nějakou hodně nestandartní smlouvu, když tu píšete jaké máte strasti. :-) 

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3971

    Pavel
    Keymaster

    Jen si kladu otázku kolik těch šílených historek tady je autentických a kolik vymyšlených… Hm, taky teď totiž musím rozhodnout co s mými rodiči kteří podepsali hošanovi z centropolu. Je tu spousta faktických tipů co prověřit tak díky všem. Hošan byl korektní, tak teď mamka musí pročíst podmínky, uvidíme co hošan neřekl. Nejzajímavější je ten checkbox Zákazník požaduje garanci..atd. Odvozuje se od toho doba trvání. Až budu vědět víc, snad si ještě vzpomenu dít sem vědět.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3970

    Pavel
    Keymaster

    Ňemec… nikdo přece neudělá takhle pitomou hrubku ve svém vlastním jméně, které píše už spoustu let… Je to fingovaný blbec, „false flag operation“.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3969

    Pavel
    Keymaster

    To je vtipný false flag operation. Předstíraný OZ od konkurence, který je nešikovný a trapný. Trochu ubrat hrubek a bude to akorát, k uvěření..

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3968

    Pavel
    Keymaster

    Stahovali si pravidelně… Nekontroloval jsem prostě jestli odcházejí inkasní platby. Takže ten první výrok je jen váš dohad? Odešlo vůbec nějaké inkaso? Nebylo od začátku nefunkční?

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3967

    jana
    Keymaster

     Opravdu je dobré číst, co nám kdo dává podepisovat. Od Bicornu odebírám elektřinu, neměla jsem s nimi problém. Ovšem s dopisem, ve kterém mi slibují slevu a pak se v dodatku dočtu, že se zavazuji odebírat elektřinu tři roky, tím mě neuvěřitelně vytočili a díky tomu od nich odcházím. Ono totiž nic moc u nikoho neušetříte, v normální domácnosti jde max o dvě tři stovky. Jde mi hlavně o to, jak se mnou společnost jedná. Dopis Bicornu je sprosťárna!!!!

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3966

    Zdeněk
    Keymaster

    Ještě dodám,čím silnější jistič tím se platí víc paušal.
    Jde především o to přečíst si smlouvu a vědět co chci.
    Není dodavatel aby nebyli nedostatky.
    Jsem u Bicornu dlouho a letos mi končí smlouva a podepíšu znovu, nemám problém.
    Čet jsem jak někdo nezaplatil zálohu a chtějí po něm pokutu. Vážený pane podepsal jste smlouvu ? A četl ji?

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3965

    Zdeněk
    Keymaster

    Dobrý den,
    nevím jestli je to moudré, pokud nejste doma a neodebíráte elektřinu tak stále platíte elektroměr, jističe
    a rezervaci el.proudu kteruou jste si nasmlouvala. I když neberete celý rok proud ,stejně zaplatíte. A to platí u všech kdo dodává elektřinu. Jenom je potřeba zjistit kolik ten paušál je.

    in reply to: Odstoupení od smlouvy od ČEC #3964

    Milan
    Keymaster

     Tohle se stalo i nám, babička byla v nemocnici většinu doby, co měla tohoto nového operátora, takže nás vyúčtování a nutnost ještě doplatit 1200 HODNĚ překvapila.

    Řešil jsem to na regulačním úřadu, tam mi chlap potvrdil, že zpětně s tím nic nenadělám, že je to podle zákona, ale že se změnil vlastník a mám poslat dopis, kde žádám zrušení asistenčních služeb a že to běžně dělají.  

    Údajně se nový vlastník snaží napravit si jméno. 

    in reply to: Zkušenosti se společností Amper Market #3963

    Sax
    Keymaster

    to je nesmysl, reklamaci se mysli natoceny stav pocitadla

    u obchodnika jsou zavisli co a kdy jim posle OTE, spise se zajimej, kdy ti probehl bezny odecet (u distributora) a do kdy ti ho AM vyuctoval…

    Mimochodem, ty mas stále AM jako nejlevnejsi? Porovnej si na

    kalkulator.eru.cz

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3962

    Tomáš
    Keymaster

     součástí smlouvy je vždy!!!!!! MODRÉ DESKY CENÍK A KOPIE SMLOUVY nikdy se nestane že by to chybělo

    in reply to: GAS International – máte někdo zkušenosti? #3961

    klobušický
    Keymaster

    Mohu jedině doporučit. Odebíráme plyn od této společnosti od počátku co se objevily na trhu a jsem velmi spokojen.

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,211 až 3,225 (z 6,013 celkem)