Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,241 až 3,255 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #3949

    Špinková
    Keymaster

    Zdravím, taky bych se s chtěla poděli o zkušenost se spol. CENTROPOL. Přišla k nám nějaká slečna a mezi dveřma mluvila o výhodách a nižší cenně elektriky oproti ČEZU. Když jsme odmítli s tím, že nic nepodepíšeme a necháme si to projít hlavou chtěla podepsat seznam, že u nás v bytě byla (pozn. byl to seznam jmen a všech lidí z baráku). Pak nám přišla od ČEZU výpověď smlouvy – zjistili jsme, že podpis na smlouvě byl zfalšovaný!!! JSOU TO PODVODNÍCI – MOŽNÁ JE OBCHODÁCI, ALE JE TO HNUS TAKOVÉ JEDNÁNÍ!!! Teď máme vyřizování s odstoupením od smlouvy, kterou jsme nikdy nepodepsali!! Ale jsme poučeni pro příště NIC NEPODEPISOVAT!!!

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #3948

    Josef
    Keymaster

    Do telefonu můžou říkat co chtěj, doporučuji poslat písemě. Protože v případném sporu až u soudu vám řeknou, že smlouvu máte podepsanou a firma CE může tvrdit, že o zrušení po telefonu nic neví. Mimochodem i ve VOP je napsáno že je třeba to zrušit písemě.

    AxaJ

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #3947

    Džek
    Keymaster

    Bodejď by si to každý nemyslel jak jsou levní, když mají jinou cenu v kalkulačce a jinou potom v ceníku!

    (samozřejmě za předpokladu stejné sazby, regionu a typu odběratele)

    in reply to: dotaz na dodávku energií #3946

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

    Dobrý den, paní Štrejbarová,

    Na začátek jen upřesním, že předpokládám, že máte nejspíš nájemní smlouvu s nájemcem a vy tedy vystupujete v tomto právním vztahu jako pronajímatel. (Kdyby totiž šlo o podnájemníka, musela by být uzavřena podnájemní smlouva mezi nájemcem a podnájemníkem se souhlasem pronajímatele.)

    V případě vody není moc co měnit, protože jediný dodavatel vody jsou místní vodárny a jiný alternativní dodavatel tedy neexistuje. Navíc úhradu vodného a stočného stejně jako úhradu za teplou vodu nelze převést na nájemce. Vodu tedy platí dodavateli vždy pronajímatel neboli majitel bytu a až nájemní smlouvou je upraveno, jak dochází k vyúčtování mezi pronajímatelem a nájemcem. Klasicky jde ze strany nájemce o placení předem stanovené výše měsíčních záloh pronajímateli a následovné vypořádání přeplatků či nedoplatků. Ale záleží na tom, jak to máte upraveno ve Vaší nájemní smlouvě. 

    Naopak, platbu za elektřinu a plyn je možné převést na nájemce, pak řeší dodavatel případný dluh za energie přímo s nájemcem. Pokud se nechystáte k vypovězení nájemní smlouvy s problematickým nájemcem, nemůžete zasahovat do jeho volby dodavatele elektřiny, protože smlouva je uzavřena pouze mezi ním a daným dodavatelem. (Eventuálně se můžete pokusit s nájemcem vyjednat novou nájemní smlouvu, kde bude elektřina převedena zpět na Vás, ale u problematického nájemce asi nebudete chtít nést riziko dluhu, pokud přestane platit dodavateli.) 

    Pokud by došlo k ukončení nájemní smlouvy a nájemce by od Vás odešel, elektřina by tudíž byla opět přepsána na Vás a v této chvíli byste již mohla změnit dodavatele. Přepis energií na jiného odběratele standardně patří k případům, kdy je možné ukončit smlouvu o dodávkách elektřiny formou dohody bez nějakých dalších sankčních poplatků.

    in reply to: Zkušenost s Global Energy #3944

    Oli
    Keymaster

    Také bych  chtěla vědět, jaké společnosti to jsou. Jsem stále u RWE a ráda   bych přešla někam jinam, vůbec se v tom nevyznám.Děkuji

    in reply to: změna dodavatele #3943

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, paní Dittrichová,

    Kteří dodavatelé Vám mohou nabídnout levnější elektřinu zjistíte snadno pomocí naší kalkulačky, kam zadáte údaje o Vaší spotřebě na základě ročního vyúčtování z minulého roku.

    Až si vyberete nového dodavatele, můžete se podívat sem, abyste věděla, co je třeba udělat. Ovšem celý postup je poměrně jednoduchý. V kostce stačí uzavřít smlouvu o sdružených dodávkách elektřiny s novým dodavatelem a zároveň mu dát plnou moc, aby mohl veškerou administrativu (včetně odhlášení od stávajícího dodavatele) vyřídit za vás.

    Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat na telefonu 844 543 111 nebo na e-mailu [email protected].

    in reply to: Změna tarifu #3942

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

    Dobrý den, paní Zwyrtková,

    Cenyenergie.cz je nezávislý web, který informuje o cenách energií na trhu. Tedy elektřinu ani plyn neprodáváme, ani její prodej nezprostředkováváme. Chtěla jste zřejmě oslovit Vašeho stávajícího dodavatele.

    Podle tarifů, které jste vyjmenovala, bude Vaším dodavatele plynu či elektřiny dodavatel České energetické centrum. Kontakt na dodavatele a přehled jeho ceníků a tarifů naleznete zde.

    Nicméně, pokud chcete ušetřit, a máte nyní u Českého energetického centra smlouvu na dobu neurčitou (tedy můžete ji kdykoli jednostranně vypovědět), bylo by dobré uvažovat o změně dodavatele, jelikož České energetické centrum patří k těm nejdražším na trhu. Ceny energií u jednotlivých dodavatelů můžete snadno porovnat prostřednictvím naší kalkulačky pro elektřinu i pro plyn.

    in reply to: Centropol #3941

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, paní Slouková,

    Produkt Style od Centropolu je nabízen externími obchodními zástupci, proto jej třeba nenaleznete na webových stránkách společnosti Centropol. Fakturace dle ceníku Optimum od 1.1.2014 znamená, že od začátku tohoto roku vám bude již účtována cena podle ceníku Optimum a nikoli podle ceníku Style.

    in reply to: DOTAZ #3940

    Kamila Hamalcikova
    Keymaster

     Dobrý den, pane Ramšáku,

    zřejmě si nás pletete s některým z dodavatelů plynu. Jejich seznam i s odkazy na webové stránky dodavatelů naleznete zde. Nicméně web cenyenergie.cz je nezávislý web, který nabízí srovnání cen energií na trhu a další analýzy v této oblasti. Tedy energie neprodáváme ani jejich prodej nijak nezprostředkováváme, pouze o nich informujeme.

    in reply to: Kdo má zkušenosti s Optimum Trading? #3939

    Tereza
    Keymaster

    Dobrý den, velice se pletete,  Společnost Optimum Energy narozdíl od jiných alternativních dodavatelů počítá 30 denní ( dnes už je delsí ) lhůtu od podpisu ze strany společnosti, takže nezáleží na tom, že obchodní zástupce poslal smlouvu společnosti až po 30 dnech, nebo dopis přišel se smlouvou až po této lhůtě, protože smlouva a uvítací dopis se odesílají hned po potvrzení smlouvy, tedy hned poté, co začne plynout 30 denní lhůta…. narozdíl od jiných dodavatelů se zrovna Optimum chovalo v tomto slušně… je to takto i právně v pořádku, lhůta začína běžet poté, co je platná a podepsaná z obou stran… u jiných dodavtelů smlouvy klidně podepisuje obchodní zástupce… proto taky lhůta začína běžet dříve… i dobu platnosti má právě OZ velice slušnou, žádmných 5 let a podobně…

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1627

    Zwyrtková
    Keymaster

    Podepsala jsem u Vás smlouvu s tím, že ušetřím.

    Samozřeimě se to nepotvrdilo. Chtěla bych změnit dodavatele, proto potřebuji zjistit jak dlouhá je moje smlouva, případně aspoň změnit tarif z pohoda na domů. číslo mé smlouvy je 082903.

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1626

    RAMŠÁK
    Keymaster

    DOBRÝ DEN CHCI SE ZEPTAK KDYŽ KVÁM PŘESTOPIM JESTLY MI BUDETE POPLÁCET ČIŠTĚNÍ PLYNOVÉHO KOTLE SEM DRŽITELEM ZTP/P KARTY DĚKUJI NASCHLE

    in reply to: Optimal energy #3938

    Niki
    Keymaster

    Já jsem si na internetu našla on-line kalkulačku (http://homeworksystem.cz/Úspora_plyn.html?a_aid=517457e5cbff6&a_bid=0fb69241), která mi pomohla vybrat dodavatele plynu, který mi nejvíce vyhovuje a to je v mém případě Global energy (http://homeworksystem.cz/global_energy.html?a_aid=517457e5cbff6&a_bid=010f4885), kde jsem ušetřila jak za plyn, tak i za elektřinu 🙂

    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #1625

    olga štrejbarová
    Keymaster

    Dobrý den, ukončuji nájemní smlouvu s problémovým podnájemníkem, který má smlouvu tuším u e.onu. Kupovala jsem od něj nemovitost, v půlce jsem udělala byt, v druhé zůstala hospoda. Ta se zruší. Potřebuji proto ukončit jeho smlouvu z dodavatelem energie a sjednat si nové /elektřina, voda/ na svoje jméno a účet. Je to, prosím, možné? I bez jeho asistence a přítomnosti? Jak mám postupovat. Jsem v katastru zapsaná jako majitel, ale energie dosud nebyly psané na mě. Děkuji. Hezký večer. OŠ.

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #3937

    Srix
    Keymaster

    Majkle: paní si stežuje na neukončení Smlouvy v řádném termínu vůči podání výpovědi, a následné neoprábněné obohocení ze strany dodavatele….

    Úmrtím pozbyl Bicorn, stejně tak i distribuční společnost platnou smlouvu. Ano dluh má jít do dědického řízení, ještě něčemu Majkle nerozumíte? Za to vyčuránkovství bych se na Vašem místě omluvil !!!!

Zobrazuji 15 příspěvků - 3,241 až 3,255 (z 6,013 celkem)