Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,146 až 5,160 (z 6,011 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: optimum energy #2273

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý den,

    Zálohy můžete reklamovat a požádat je o změnu záloh,

    na kalkulátoru si můžete vybrat levnějšího dodavatele.

    Protože Vás zřejmě neinformovali o zvýšení ceny , nedali Vám ani ceník při sepiskování smlouvy) a zdražovali jak plyn tak elektřinu, tak můžete odstoupit až do konce března 2012.

    Zaplatit dvě inkasa asi budete muset, OT Vám to musí při konečném zúčtování vrátit.

    Smlouvou se musíte řídit ihned po jejím podpisu.

    Odstoupit nemůžete kvůli tomu, že nenabyla smlouva účinnosti.

    Původní dodavatel zašle pouze závěrečné vyúčtování.

    Převod probíhá takto:

    Nový dodavatel nebo Vy napíšete a zašlete původnímu dodavateli. Potom nový dodavatel napíše žádost o změnu odběrného místa na Operátora trhu energií (OTE). Nový dodavatel uzavře s distributorem smlouvu o distribuci.

    Starý dodavatel předá odběrné místo na OTE.

    Když nový dodavatel dostane zprávu z OTE, že schválil převod odběrného místa, zašle novému zákazníkovi oznámení o datu zahájení dodávek a rozpis záloh.

    Zákazník si provede odečet stavu plynoměru v poslední den odběru a nahlásí distributorovi a původnímu dodavateli.

    Původní dodavatel provede závěrečné vyúčtování.

    Jenda

    odpověď na: Optimum Energy #1362

    Michaela
    Moderátor

    Dobrý den,

    potřebuji poradit – dotaz jsem již psala sem http://www.cenyenergie.cz/zkusenosti-uzivatelu/elektrina-1/questionid_170/kdo-ma-zkusenosti-s-optimum-trading.aspx, ale příspěvky se neřadí dle posledních, tak zakládám nové téma. Mám špatné zkušenosti s Optimum trading a potřebuji poradit:

    Smlouva podepsána 7.12 (no smlouva, vlastně jen vyplněné iniciály a jaké tarify používáme) a potvrzená – respektive kalendář na zálohy byl odeslán z OE 9.1. (došel cca 11.1) s tím, že do 15.1. se má zaplatit záloha na únor. Dodávka od nich začne 1.2. Ceny, které nám byli spočítány na přelomu listopadu a prosince jsou diametrálně jiné než nyní – cca nyní o 1600 měsíčně vyšší. Což mně teda přijde dost. Nehledě na to, že elektřinu máme u eonu a plyn u rwe a pokud by jsme i plyn předělali k Eonu, tak ušetříme oproti OE 700 měsíčně.







    Smlouvu uzavírala moje matka, kdy dům ve kterém bydlíme patří vlastně ji, já jsem na základě analýzi od OE souhlasila, nicméně jsem smlouvu viděla až teď, kdy matka je nešťastná, protže chtějí zaplatit již v tomto měsíci a dvě inkasa prostě zaplatit nezvládneme 🙁 







    Součástí smlouvy nebyli žádné podmínky ani ceník







    Jde nějakým způsobem teď od smlouvy odstoupit bez sankcí?



    Je možné odstoupit pokud ještě nenabyla smlouva účinost?



    Ve smlouvě je věta „Platnost a účinnost smlouvy a její závěrečná ujednání – Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu Zákazníkem a nabývá účinnosti dnem zahájení dodávky elektřiny a/nebo plynu Obchodníkem……“







     A ještě dotaz – přijde od původních dodavatelů nějaký dopis o přestupu k novému dodavateli? Oni se zavázali, že změnu provedou, ale ani eon ani rwe se na základě toho neozvali. Jakým způsobem toto probíhá? 







    Děkuji za zodpovězení otázek a přeji pěkný den

    odpověď na: Slovenský plynárenský průmysl, a.s. (SPP) #1361

    Karel
    Moderátor

    Dobrý den,

    jaké máte prosím kdo zkušenosti se společností SPP CZ?

    Díky za odpověď!

     

    odpověď na: Kdo má zkušenosti s Optimum Trading? #2272

    Michaela
    Moderátor

     Dobrý den, bohužel mám podobné zkušenosti jako pan Kolařík. Smlouva podepsána 7.12 (no smlouva, vlastně jen vyplněné iniciály a jaké tarify používáme) a potvrzená – respektive kalendář na zálohy byl odeslán z OE 9.1. (došel cca 11.1) s tím, že do 15.1. se má zaplatit záloha na únor. Dodávka od nich začne 1.2. Ceny, které nám byli spočítány na přelomu listopadu a prosince jsou diametrálně jiné než nyní – cca nyní o 1600 měsíčně vyšší. Což mně teda přijde dost. Nehledě na to, že elektřinu máme u eonu a plyn u rwe a pokud by jsme i plyn předělali k Eonu, tak ušetříme oproti OE 700 měsíčně. 

    Smlouvu uzavírala moje matka, kdy dům ve kterém bydlíme patří vlastně ji, já jsem na základě analýzi od OE souhlasila, nicméně jsem smlouvu viděla až teď, kdy matka je nešťastná, protže chtějí zaplatit již v tomto měsíci a dvě inkasa prostě zaplatit nezvládneme :-( 

    Součástí smlouvy nebyli žádné podmínky ani ceník

    Jde nějakým způsobem teď od smlouvy odstoupit bez sankcí?

    Je možné odstoupit pokud ještě nenabyla smlouva účinost?

    Ve smlouvě je věta „Platnost a účinnost smlouvy a její závěrečná ujednání – Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu Zákazníkem a nabývá účinnosti dnem zahájení dodávky elektřiny a/nebo plynu Obchodníkem……“

     A ještě dotaz – přijde od původních dodavatelů nějaký dopis o přestupu k novému dodavateli? Oni se zavázali, že změnu provedou, ale ani eon ani rwe se na základě toho neozvali. Jakým způsobem toto probíhá? 

    Děkuji za zodpovězení otázek a přeji pěkný den

    odpověď na: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #2271

    Kocuro
    Moderátor

    Takže mám taky zkušenost s Bohemia energy. Minulý rok v létě jsem nepřistoupil na jejich vábení. Dva mladí muži vystupující sebevědomě na mě autoritativně vybafli, ať jim ukážu vyúčtování elektřiny. Na to jsem se zeptal, kdože jsou s tím, že jim po tom nic není. Pak předváděli tapický rejstřík oprsklých  prodejců. Nakonec naše rozmluva skončila tím, že to podepisovat nebudu, protože jsem je nezval a nestojím o to.  Minulý týden přišel mladík, celkem slušný, snažil se, ale vyúčtování jsem mu také neukázal, snažil se mě ohromit  argumentem, že vyúčtování je moje povinnost schovávat 3 roky…? A dále, že u Bohemia Energy se neplatí fotovoltaické elektrárny, proto že to je levnější. Tak když po asi hodině a něco odcházel, tak  jsem se mu poťouchle-servilně omlouval, že jsem ho okrádal o jeho drahocenný čas.

       Ale předevčírem jsem zjistil, že moji sousedi, důchodci, 80 a 76 let to loni v létě podepsali!!!!  Tak budu sledovat, jestli to budou mít v pořádku. Pan soused, i přes svůj věk je velice čilý, mi ukazoval rozpisy cen a že to bude levnější. Jenže, jak oni budou sledovat obchodní podmínky na internetu?

    odpověď na: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2270

    michal Salát
    Moderátor

    Nedávno mě navštívil obchodní zástupce společnosti Centropol Energy Jana Doležalová  a vypočítala mi úsporu elektrické energie-její přístup byl naprosto profesionální a velice poučný.Proto bych ho rád doporučil všem co chtějí za elektřinu a plyn ušetřit.Pokud máte zájem její mobil je 734 410 397.Tak jí zavolejte či napište a dohodněte si schúzku

    odpověď na: odchod od RWE – vyúčtování #2269

    Jindras
    Moderátor

    …jde mi jen o to, aby si pak náhodou nechtěli RWE nárokovat nějaký placení opepřený nějakým penále, že jsme nenahlásili stav ke konci roku.

    Ale na druhou stranu se o nás nikdo nezajímal, nikdo odečítat nepřišel, tak ten plyn (i z období, kdy ještě platila smlouva s RWE) zaplatíme ČEZu.

    Jestli je tohle jejich běžná praxe, tak tomu možná nerozumím a zároveň jsem rád… o)

    odpověď na: Odstoupení od smlouvy od ČEC #2268

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý den,

    musíte si vybrat dodavatele a dohodnout se s ním, zda za Vás odstoupí nebo ne. Když odstoupí, tak s novým dodavatelem uzavřete ihned smlouvu, když ne,tak napíšete odstoupení a současně uzavřete s novým dodavatelem smlouvu. ČEC nemá právo něco posuzovat nebo odstoupení bránit a nemůžete čekat na jeho vyjádření.

    Já jsem převedl dodávky plynu z ČECu do Elimonu, ale Elimon je jiný stadard, ti to udělali vše za mne a tchýně bude brát plyn od Elimonu od 1.2.

    Podrobný návod jak odstoupit  i kalkulátory jsou na mých stránkách.

    Jenda

    odpověď na: Právo, smlouvy a odstoupení #1360

    Štefan
    Moderátor

    Dobrý den,

    chtěl bych se informovat, podal jsem odstoupení od smlouvy podle ustanovení § 11a odstavce 3 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, jedná se o změnu VOP u ČEC (české energetické centrum). Má někdo zkušenost jak postupovat dál, zda si zřídit nového dodavatele a čeka na vyjádření ČEC.

    odpověď na: Bicorn #2267

    Jnda
    Moderátor

    Cenově nic moc s výjimkou e-tarifu u elektřiny, spíš horší střed. nechvalně známá firma  způsobem získávání nových zákazníků. Doporučil bych si vybrat lepšího dodavatele, ještě trvá možnost odstoupení pro nesouhlas s novelizací cen elektřiny a plynu.

    Jenda

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1359

    Deny
    Moderátor

    Dobrý den,prosím Vás někoho o radu. Koupily jsme byt a zajišťujeme si elektrřinu i plyn. Bývalý majitel má BICORN a chci vědět,zda-li  je výhodnější než ostatní dodavatelé pro kraj Vysočinu. Děkuji za názory.

    Deny

    odpověď na: Kdo má zkušenosti s Optimum Trading? #2266

    Vera
    Moderátor

    Optimum je katastrofa- přečtěte si smluvní podmínky 7/15 o tom jaká sankce vás čeká pokud vypovíte smlouvu- samozřejmně po zákonem dané smlouvě protože jak zde již bylo uvedeno dříve nemáte možnost. Dceři která koupila byt a dala si plyn k nim do smlouvy vůbec neuvedli počáteční stav plynoměru. Když to opravdu urputně vyžadovala- to znamená posílala emaily na které odpovídali po třech týdnech a na zákaznícké lince když už se dovolala jí řekli že na ní nemají čas že mají hodně nových zákazníku no nakonec to svedli na RWE a nic neposlali- což je docela podstatné při nové smlouvě mít tam počáteční stav plynoměru. Po komunikaci s RWE- jsme zjistili že to mělo zajistit Optimum a že do RWE dodali úplně nesmyslný stav plynoměru který není na plynoměru ani do dnešního dne- tedy víc jak dva měsíce po začátku odběru plynu. A k tomu všemu neskutečně arogantní a nespolehlivé chování prodejkyně Optima.

    odpověď na: Optimal energy #2265

    Vera
    Moderátor

    Dobrý den pane Kamile- nevím jak je to s cenami této společnosti ale sakra vím jak je to se jejich chováním. Dcera koupila byt a nechala si plyn u této společnosti- vypracování smluv trvá nedodali počáteční stav plynoměru která dcera i prodávající společnosti zaslali. Když dcera volala na zákazníckou linku bylo jí řečeno že na ní nemají čas že mají mnoho nových zákazníku. Když se nedala a bombardovala je bylo jí řečeno že musí počkat až jim to dodá RWE- urgovali jsme tudiž RWE. Ti tedy poslali stav plynoměru který měl být k 1.1.2012 ale ani k dnešnímu dni takového stavu nedosahuje- tři týdny po novém roce. Navíc byt byl koupen v polovině listopadu a tak by měli respektovat stav plynoměru udávajíci prodávající i kupující. Prostě katastrofální servis. Navíc je zajímavé si přečíst obchodní podmínky obvzlášť ty o vypovězení smlouvy- konkrétně 7/10 o tom že jste povini jim zaplatit ušlý zisk pokud vypovíte dřív. Nechci vás ovlivňovat ve vašem rozhodnutí ale tohle je naše zkušenost .

    odpověď na: odchod od RWE – vyúčtování #2264

    Jenda
    Moderátor

    Dobrý den, není v tom žádná finta, určitě všechen plyn, co jste spotřeboval zaplatíte. Pokud se Vám to nelíbí, reklamujte vyúčtování a nahlaste stav k 31.12. nebo dnešní stav na info@rwe.cz.

    Jenda


    Jindras
    Moderátor

    Dobrý den,

    Od 1.1.12 jsem u čezu s plynem po tříměsíčním čekání na ukončení standardní smlouvy s RWE. (přechod zajišťoval čez)

    V těchto dnech dorazilo vyúčtování od RWE a co mě překvapilo, stav plynoměru je stejný jak k datu posledního odečtu (květen 2011 – běžný roční oficiální odečet), tak na konci roku, tedy 31.12.11 – takže vrátili sumu, zaplacenou zálohami a placená byla pouze distribuce.

    Na čezu mi řekli, že mi budou účtovat právě od toho stavu plynoměru (co byl v květnu). Ale smlouva platí od ledna 2012. (Nikdo stav oficielně neodečítal pri přechodu a normálně se od podzimu topí)

    Teoreticky na tom vlastně vydelám, větší část plynu bude účtována čezem, tedy levnější… ale není v tom ze strany RWE nějaká finta, aby mě pak později nikdo nechtěl popotahovat?? díky za názory a zkušenosti…

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,146 až 5,160 (z 6,011 celkem)