Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,641 až 2,655 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #13314

    Noni
    Keymaster

    Dobrý den,
    moje babička je už několik u BEN a před 3 měsíci si sjednala telefonický dodatek ke smlouvě. Přišly jsme na to bohužel pozdě, tudíž jsme již nemohli od sjednaného dodatku odstoupit ve stanovené lhůtě. Když jsem volala na ZL, s dotazem, kdy je možné smlouvu/dodatek ukončit a přejít od nich k jinému dodavateli, jenom mi suše sdělili, že tyto informace neposkytuj. Prý je vše uvedeno na dokumentu. Chtěla jsem se zeptat, zda někdo nemáte zkušenosti s tímto telefonickým dodatkem. Zda lze smlouvu ukončit k datu, kdy proběhl hovor, či k datu kdy nám byl dodatek odeslán nebo od přesného data účinnosti, které tedy ale nevím, jak zjistím. Moc prosím o pomoc. Jsem z toho handrkování unavená. Děkuji za pomoc

    in reply to: info o X ENERGIE #13300

    vaclav
    Keymaster

    Dobrý den.
    Varuji též před firmou X energie – jsou to opravdoví podvodníci. S podobnou firmou jsem se v životě nesetkal. Vše nastaveno proti zákazníkům, při vyúčtování samé obstrukce a při přechodu k jinému dodavateli vám nechají odmontovat elektroměr.

    in reply to: info o X ENERGIE #13299

    vaclav
    Keymaster

    Dobrý den,
    na základě vlastní zkušenosti doporučuji se této společnosti vyhnout. Mají vše nastaveno proti zákazníkům a tak aby na Vás na různých poplatcích vytáhli co nejvíce peněz. Při přechodu k jinému dodavateli nám nechali odpojit elektroměr. Nejhorší firma, kterou znám!!!

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13288

    Petr
    Keymaster

    Mít za dodavatele Eon, Čez, RWE, PRE ? tyto společnosti přeplácíte docela o velké částky za rok.

    ale zase Comfort Energy – je sice levnější než Eon, Čez, RWE, PRE ale jsou jsou i levnější dodavatelé
    tady si to můžete přímo vypočítat

    http://kalkulator.eru.cz/VstupniUdaje.aspx

    Například v Německu, Rakousku si lidé mění dodavatele každý rok

    Podle toho který je pro ně nejvýhodnější…..

    Jenom bohužel v ČR je dost zabedněních lidí co mají špatné názory na to že je něco nové

    lepší platit méně České Firmě než více peněz cizincum…..

    přeberte si to samy

    Psal bývalý Obchodní zástupce Comfort Energy

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13197

    Marketa
    Keymaster

    Comfort e. už nikdy nikdy v životě!!!!!! Už 3 měsíce se jich snažím zbavit a chodí mi faktura,za fakturou… Už mám takovou chuť skočit jim do zubů!!! Brzy tam udělám randál a to se pobavím… Plus jim pošlu kontrolu…sami nevědí,co mi posílají;)))

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #13193

    Marie
    Keymaster

    Také se chci přidat k zástupu nespokojených s praktikami OZ
    firmy CENTROPOL.Před pár dny jsem byla úplnou náhodou svědkem
    jejich jednání se starou 90. letou paní v Brně. Nahlásili, že jsou kontrola od EONu, aby si paní připravila OP a poslední vyúčtovací faktury.
    Náhodou jsem tam přišla na návštěvu, tak mě zajímalo o jakou kontrolu se jedná. Mladík se choval velice arogantně, byl by schopen se prohrabávat ve skříních, jen aby našel potřebné doklady. Nekompromisně jsem ho vyprovodila. Považuji to za praktiky tzv. „šmejdů“. Vybírají si staré a nemocné lidi, kteří samozřejmě
    nestačí reagovat na jejich podvodné metody. Po této zkušenosti
    jsem názoru, že i kdyby byli o něco levnější (jako že nejsou), nikdy bych jim žádnou smlouvu nepodepsala. A proto chci varovat i ostatní.

    in reply to: Plyn od Vemex energie pro domácnost #13191

    Sylva
    Keymaster

    Vážená paní Pavlo,
    za dva dny to bude 5 měsíců od uzavření smlouvy a přes 7 urgencí, ani řádka omluvy, nebo něčeho podobného. Operátorky si mě předávají jako horký brambor a stále jenom slibují. Výpovědní lhůta 5 měsíců snad nikde neexistuje nebo ano? Díky za odpověď. Sylva

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #13189

    Jméno
    Keymaster

    V týdnu zvonil u domovních dveří nějaký muž, který tvrdil, že je „z energetiky“ a vážným a naléhavým hlasem dál říkal, že „musí probrat něco kolem elektroměru“. Pustili jsme ho do domu. Mám odhadnutý čas, kdy mi pak zvoní u dveří, takže nečekám na zvonek a otevírám dveře od bytu. Na schodech do vyššího patra byla žena (asi ten muž dokázal zvládnout přeměnu pohlaví za dvě minuty, to by se mělo zaznamenat do knihy rekordů). Když mě ta žena viděla, řekla, že mě hledala a že nemám u dveří jmenovku. Jistě, že ji tam mám. Pak tvrdila cosi o tom, že má zadáno udělat výzkum o tom, jak kdo v domě přešel s energiemi jinam. Na otázku, od jaké firmy je, odpověděla Centropol. Ptám se, kdo jim ten výzkum zadal, jaký má cíl. Odpovědět nedokázala a mlela dál o nějakém průzkumu. Takže… dotyčná byla seřvaná a odtáhla. Kéž by taky Praha zakázala podomní prodej.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13188

    Renata
    Keymaster

    Právě řeším stejný problém jako mnoho diskutujících přede mnou. Zástupci této firmy totálně spletli moji 80 letou maminku a bez toho, aby jí řekli, že mění dodavatele elektřiny, jí nechali podepsat smlouvu. Namluvili jí, že jsou z „elektrárny“ a potřebují jen něco ověřit a nic se pro ni nezmění…… a pod.
    Je to hnus, jak tito lidé postupují.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #13166

    tomáš
    Keymaster

    Tak jsem hledal práci a pár dní jsem dělal pro Comfort Energie. Musím říct, že člověk skutečně trochu ušetří (např. oproti Čezu), ale není to nic závratného – pár stovek za rok. Skryté poplatky nemají žádné, nicméně jako dárek dávají 8 led žárovek v hodnotě 2000. Ovšem ve chvíli, kdy během měsíce vypovíte smlouvu, chtějí po Vás tyto 2000, protože zároveň se smlouvou o novém dodavateli, podepisujete také obchodní smlouvu na žárovky. Hlavní problém je ovšem v jednání těchto obchodníků. Nejsou to vyloženě svině, ale přesto lžou (např. tvrdí že před 3/4 rokem čez, nebo pre posílalo obálky o regulaci a fixaci ceny a vy jste měli jednu z nich poslat na zpět – to je lež, žádné dopisy nikdo neposílal. Ale v tu chvíli po Vás chtějí fakturu, aby zkontrolovali údaje a nastavili Vám slevu. Jakmile fakturu přinesete, věřte, obchodník má vyhráno a Vy nevíte jak, a máte v ruce novou smlouvu o dodavateli a podepisujete. Obchodníci se nepředstavují jako Comfort energie, ale jako energetika, obchodník Vám nikdy neřekne, že se upisujete na 2 roky , obchodník Vám přepíše v klidu smlouvu, kterou jste uzavřeli např před měsícem s jiným dodavatelem atd. V souhrnu: uzavřete-li takovou smlouvu nic jste nepokazili. Nicméně jste naletěli člověku, kterého zajímají jen a jen prachy a Vy ne (a v průměru si vydělají od 30-50k čistého, i když za velice tvrdou práci – pracuji od po do pát od rána a vrací se domů kolem deváté večer a neustále je někdo posílá do háje. Já na to neměl – i za ty prachy.


    Ruzickova
    Keymaster

    Eon nevím kde začít.Faktura za rok 2013 na 23 tisíc tuhle spotřebu ve 3lidech kteří chodí domu z prace az po 18 hod.:) podali jsme reklamaci došel dopis s uvedeným datem kdy technik žádný nedošel došel az jiný den a vyjadreni eonu bylo ze areál byl znepristupnen a ze do areálu pustil pracovníka náhodný svědek:))) takže nás RD je areál a ten náhodný svědek co mel klice od domu a pustil pracovníka byl Muj manžel:) technik vyzval man6ela k podpisu tím podpisem si manžel dle pana Holoubka z Brna podepsal to ze elektroměr je v pořádku jsem rada ze manžel je tak kvalifikovaný a kompetentní k těmto stanoviskům.Pote došel další technik opět v jiný termín který byl sjednány naštěstí opět ten náhodný svědek byl doma a pustil do areálu technika a ejhle elektroměr je vadný pan Holoubek uznal 4 Měšice v roce 2014 ale reklamace byla podana za vyúčtování 2013 ale bohužel manžel svědek podepsal ze elektroměr je v pořádku:))) jinak je červenec a stále každý měsíc dojde dopis ze posílají technika poslední dopis 23.7. 2014 ve kterém stoji ze nas technik na kontrolu elektromeru navštíví 21.1.2014 jak to udělá? Se časové nějak z července teleportuje časové do ledna?:)))) a tento termín me chodí každý měsíc a Ja ani nepotřebují kontrolu elektroměr vyměnili Ja resim reklamaci vyúčtování ale pan Holoubek ke kterému se nikdy nedostanete komunikuje jen pres dopisi které porad dokola jen kopíruje.Dávám to ted do černých ovci ma někdo stejný problém? Prosím ozvete se díky

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #13098

    Ondřej
    Keymaster

    Pokud chcete skutečně ušetřit koukněte na sforp.cz..
    ušetřili jsme lidem přes 2 mil. kč při průměrné úspoře 27 % (z toho co ovlivňuje dodavatel) nikoliv jen silová elektřina

    in reply to: Bicorn – zkušenosti #13097

    Ondřej
    Keymaster

    pokud chcete skutečně ušetřit koukněte na sforp.cz, ušetřili jsme lidem už 2 mil. Kč, při průměrné úspoře 27 %.. bicorn určitě není solidní dodavatel..

    in reply to: Blue-Gas #13027

    Hynek Zatloukal
    Keymaster

    Tak nám přišlo 1. vyúčtování – co bylo slíbeno, bylo i dodrženo. Nejlevnější cena před 7 měsíci (nyní jsem nezjišťoval), dobrá spolupráce, přehledné vyúčtování, hlavně však doba neurčitá (ač nepředpokládáme přechod k nikomu druhému), 3 měsíční výpovědní lhůta.
    Zvážíme i přechod od dodatele elektřiny k Blue-Gas..

    in reply to: D2D – podomní prodej (d2d CZ s.r.o.) #13026

    Jan Krček
    Keymaster

    Dobrý den,
    pracoval jsem ve společnosti d2d cca 2 roky a viděl poměrně do hloubky celou řadu věcí, které sice nebyly vždy zcela pozitivní, ale také jsem viděl to, jak z mladých kluků dělá dospělé muže a předává jim (i mě) spoustu zkušeností a schopností.

Zobrazuji 15 příspěvků - 2,641 až 2,655 (z 6,013 celkem)